eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Zagospodarowanie placu na Rynku w miejscu piwnic starego ratusza w Starogardzie Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie placu na Rynku w miejscu piwnic starego ratusza
w Starogardzie Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie placu na Rynku w miejscu piwnic starego ratusza
w Starogardzie Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-921b88a6-3d62-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000874/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Renowacja murów, Ratusz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272725/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RKiZP.271.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na zagospodarowaniu placu na Rynku w miejscu piwnic starego ratusza w Starogardzie Gdańskim na dz. 238/6,obr.0017,17 gm. Starogard Gdański-M” w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Renowacja murów, Ratusz”.
2. Zakres prac obejmuje zagospodarowanie placu przy ratuszu w miejscu zasypanych reliktów murów starego ratusza. Przewiduje się odwzorowanie zarysu murów z cegły klinkierowej w wątku gotyckim oraz założenie zieleni. Aby lepiej uwidocznić zarys murów, projektuje się ułożenie cegieł zlicowanych z płytą rynku. Przestrzenie pomiędzy zarysem ścian wypełnione zostaną ziemią i obsadzone roślinnością niską okrywową, która nie będzie przesłaniała ekspozycji rysunku murów starego ratusza ani całego budynku nowego ratusza. W środku tego obrysu murów projektuje się montaż tablicy informacyjno-edukacyjnej dotyczącej tych reliktów. Całość zadania ma na celu podniesienie wartości historycznych tego miejsca i stworzenie nowego miejsca do spotkań dla mieszkańców i turystów.
3. Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać:
1) przejęcie od Zamawiającego placu budowy;
2) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej;
3) zapewnienie kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane;
4) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Warunków Zamówienia;
5) dostawę i montaż elementów małej architektury;
6) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń;
7) prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń;
8) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację z pomiarami geodezyjnymi oraz operatem zawierającym zestawienie min. atestów wbudowanych materiałów, obiektów i urządzeń, itp. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku polskim;
9) wykonanie innych prac wynikających z uzgodnień, opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów;
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach;
11) przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane;
4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora nadzoru/ zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
5. Zamawiający informuje również, iż Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót.
6. Jeżeli projekcie budowlanym pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych przez Inwestora/ Zamawiającego.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, zapewnienie uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
8. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do SWZ.
9. Zalecana wizja lokalna w terenie.
10. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca kalkuluje cenę ryczałtową na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej, Specyfikacji Warunków Zamówienia, wzoru umowy. Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w zakresie, na który Wykonawca składa ofertę. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w złożonej ofercie pełny zakres robót niezbędnych do pełnego wykonania robót nawet jeśli pewien element nie został uwzględniony w projekcie budowlanym i przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531615,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Adam Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-100-03-80

7.3.3) Ulica: ul. Główna 18

7.3.4) Miejscowość: Wda

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.