eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont jezdni i chodników ul. G. Daniłowskiego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071355 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont jezdni i chodników ul. G. Daniłowskiego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont jezdni i chodników ul. G. Daniłowskiego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeb3b25e-9069-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Remont jezdni i chodników ul. G.Daniłowskiego w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024395/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.3.2021.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1538637,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont jezdni i chodników ul. G. Daniłowskiego w Warszawie (na odcinku od ul. Starej Baśni do ul. S. Żeromskiego).
2. Teren inwestycji:
Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie Miasta Stołecznego Warszawy, na terenie Dzielnicy Bielany i dotyczy odcinak ulicy G. Daniłowskiego od ul. Starej Baśni do ul. S. Żeromskiego.
Ulica G. Daniłowskiego jest drogą gminną, klasy D przebiegającą przez tereny miejskie. Teren inwestycji charakteryzujące się liczną zabudową mieszkaniową jednorodzinną jak i wielorodzinną.
Ulica G. Daniłowskiego posiada nawierzchnię asfaltową o zmiennej szerokości od 5,50 m do 6,00 m, obustronne chodniki oraz zatoki postojowe.
Całkowita długość planowanej do realizacji inwestycji wynosi ok. 462,00 m.
Stan techniczny nawierzchni jezdni i chodników można określić jako zły. Występują liczne spękania poprzeczne i podłużne nawierzchni asfaltowej, łaty po naprawach awarii przez gestorów sieci, koleiny, spękania siatkowe, sfalowania, uszkodzenia elementów betonowych (obrzeża, krawężniki) oraz pojedyncze zapadnięcia i nierówności na chodnikach.
3. Zakres prac, w szczególności obejmuje:
a) remont nawierzchni z betonu asfaltowego;
b) remont chodnika z płytek betonowych 50 x50 cm układanych na „mijankę”;
c) remont zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;
d) remont miejsc postojowych z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;
e) remont progów zwalniających z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;
f) odtworzenie barierek ochronnych, słupków blokujących;
g) wykonanie zieleńców.
4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r.

5 Odstępstwo od zasad określonych w załączniku nr 2 do Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy nr 1682/2-17 „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w m.st. Warszawie”.
Zamawiający posiada zgodę na odstępstwo ogólne od specyfikacji materiałowej określonej w wytycznych materiałowych dla Strefy III pkt. 10.8 w zakresie wymogu o udziale 20-30% odsłoniętego kruszywa bazaltowego 1-4 mm i dopuszcza zastosowanie odpowiadających elementów betonowych (płyt betonowych, krawężników drogowych, kostek i obrzeży betonowych), które będą jednocześnie spełniały parametry techniczne określone w specyfikacji technicznej.
6. Obowiązki Wykonawcy (wymagania i warunki realizacji):
a) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i zabezpieczenia terenu budowy
z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia.
b) Zamawiający wymaga w ramach zadania wykonania wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z zagospodarowaniem materiałów pochodzących z rozbiórek, zgodnie z ustawą z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach.
c) Wykonawca zawrze w swoich cenach wszelkie koszty związane ze składowaniem, recyklingiem oraz utylizacją wszelkich materiałów z rozbiórek i odpadów, a także zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w operacie kolaudacyjnym wszystkich niezbędnych protokołów z tym związanych.
d) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia reklam i innych urządzeń oraz obiektów kolidujących z prowadzonymi robotami lub ich przeniesienia w miejsce niekolidujące z prowadzonymi robotami budowlanymi.
e) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnych nadzorów technicznych ze strony właścicieli urządzeń obcych oraz ze strony służb miejskich i poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów w celu prawidłowego prowadzenia robót.
f) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania, uzgodnienia i wdrożenia w ramach zadania projektów czasowej organizacji ruchu.
g) Zamawiający wymaga zapewnienia w miarę możliwości wynikających z zakresu realizowanych prac oraz postępu robót, dostępu do każdej posesji zlokalizowanej przy ulicy Daniłowskiego w trakcie wykonywania robót;
h) Wykonawca do wykonywania prac winien zastosować sprzęt, który nie spowoduje hałasu i wibracji ponad dopuszczalne normy. Wykonawca zobowiązany jest do ograniczenia pracy maszyn na tzw. „jałowym biegu”.
i) Wykonawca do wykonywania prac brukarskich winien zastosować sprzęt, który ograniczy do minimum pylenie i zabrudzanie posesji podczas cięcia elementów betonowych. Rekomendowane jest wykonanie cięcia „na mokro”
j) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącej zieleni w sąsiedztwie prowadzonych robót i dbałości o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do placu budowy w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
k) Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania ulicznych urządzeń występujących
w granicy robót, do projektowanego poziomu ulicy, przed wykonaniem nawierzchni.
l) Wykonawca prac zobowiązany jest do naprawy wszelkich uszkodzeń ogrodzeń powstałych w wyniku wykonywanych prac.
7. Wymagania związane z realizacja zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty rozbiórkowe;
b) roboty brukarskie;
c) roboty związane z wykonaniem podbudowy, asfaltowaniem.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
8. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Projekt budowlano-wykonawczy opracowany przez KAPPA CONCEPT Michał Czernecki
stanowiący załącznik nr 9 do SWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ;
c) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 11 do SWZ;
oraz
d) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku ewentualnych niezgodności pomiędzy tymi dokumentami, wiodącym jest projekt budowlano-wykonawczy.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1671905,89

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1948320,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1671905,89

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLANETA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5260211618

7.3.3) Ulica: ul. ZDZIARSKA 21

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1671905,89

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-19 do 2021-10-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.