eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność
Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność
Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b9bdc79-7833-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Naprawa i konserwacja urządzeń oświetlenie drogowego będących własnością Miasta Inowrocławia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023634/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia.
Wykaz urządzeń oświetlenia ulicznego objętego przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby punktów oświetleniowych objętych przedmiotem zamówienia - rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie dodatkowym będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) dokonywanie oględzin oświetlenia ulicznego i parkowego tj. punktów świetlnych, opraw, wnęk latarni, złączy kablowych, tras kablowych oraz urządzeń z nimi związanych tj. szafek oświetleniowych, słupów, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii, a także sporządzaniu protokołu oględzin i oceny stanu technicznego, w oparciu o który dokonywana będzie konserwacja urządzeń, złożony Zamawiającemu - jeden raz w miesiącu;
oraz na zlecenie Zamawiającego przekazane wykonawcy drogą elektroniczną:
2) zabezpieczenie urządzeń oświetleniowych przed degradacją tj. malowanie antykorozyjne i renowacyjne, sprawdzanie i dokręcanie połączeń śrubowych mechanicznych i elektrotechnicznych, smarowanie śrub i zawiasów drzwiczek latarń, naprawy zamków lub ich wymiana, konserwacja słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych;
3) konserwacja szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów oraz styczników;
4) wymiana źródeł światła i opraw oświetleniowych oraz wyeksploatowanych złączy kablowych;
5) montaż muf na uszkodzonych kablach;
6) lokalizacja uszkodzeń kabla, wymiana wyeksploatowanych złącz kablowych;
7) awaryjna wymiana odcinków linii kablowej;
8) wymiana uszkodzonych szafek oświetleniowych lub zasilających;
9) usuwanie zagrożeń związanych z oświetleniem powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych, aktów wandalizmu;
10)kontrola, zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych;
11)naprawa uszkodzonych uziemień;
12)prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników;
13) wymiana lub montaż słupów oświetleniowych;
14)pomiary skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej;
15)pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli);
16) regulacja pracy sterowników astronomicznych oraz elementów układu sterowania;
17)wymiana uszkodzonych zegarów sterujących astronomicznych;
18)wykonanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia;
19)wymiana lub naprawa opraw oświetleniowych;
20)montaż lub wymiana wysięgników;
21)dowieszenie opraw i halogenów;
22)okresowe ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego;
23)zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników;
24)wymiana niesprawnych bezpieczników;
25)regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników;
26)uzyskiwanie zezwoleń związanych z dopuszczeniem do wykonywania robót i przeglądów przy urządzeniach elektrycznych, oświetleniowych;
27)wykonywanie przycinki drzew zasłaniających oprawy świetlne;
28)zmiana lokalizacji słupów na odległość nie większą niż 5 m;
29)naprawa i wymiana uszkodzonych elementów układu zalicznikowego zasilania i sterowania, uszkodzeń elektrycznych i mechanicznych wszystkich linii elektroenergetycznych kablowych i napowietrznych zasilających urządzenia oświetleniowe oraz przywrócenie do stanu pierwotnego dróg, ulic, chodników i terenu po robotach naprawczych;
30) inne prace niewymierne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229999,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297615,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229999,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZUBARGA BUILDING GROUP Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851485158

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Łokietka 55F/2

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-736

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229999,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-19 do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.