eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń typu UTM posiadanych przez Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń typu UTM posiadanych przez Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń typu UTM posiadanych przez Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f73ad6ff-826c-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038603/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń typu UTM posiadanych przez Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041306/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie gwarancji, wsparcia technicznego, możliwość aktualizacji oprogramowania dla urządzeń typu UTM, monitorujących ruch www używanych przez Zamawiającego oraz subskrypcji najnowszej wersji wzorców zasad bezpieczeństwa w zakresie antywirus, antyspam, IPS, Web filter dla urządzeń typu UTM, do dnia 14.03.2023 r. i odnowienie licencji oraz wsparcia dla 200 licencji FortiClient (numer seryjny FCTEMS0000105554) do dnia 14.03.2023.
1) FortiGate 50E – 26 szt.
Zakres wsparcia produktu do 14.03.2023 r.
(bieżący termin wsparcia upływa 14.03.2022 r.)
2) FortiManager -VM — 1 szt. (FortiCare : 1-110 devices)
Zakres wsparcia produktu do 14.03.2023 r.
(bieżący termin wsparcia upływa 14.03.2022 r.)
3) FortiGate 1500D – 2 szt.
Zakres wsparcia produktu do 14.03.2023 r.
(bieżący termin wsparcia upływa 14.03.2022 r.)
4) FortiClient EMS – FortiClient Fabric Agent with Endpoint Protection – 200 szt.(users)
Zakres wsparcia produktu do 14.03.2023 r.
(bieżący termin wsparcia upływa 14.03.2022 r.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane ze wsparciem przy rozwiązywaniu problemów technicznych powinny być wykonywane przez co najmniej 1 osobę, realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, obejmujące wsparcie internetowe, czatowe i telefoniczne. Świadczenie pomocy również w zakresie rozwiązywania problemów z produktami i konfiguracją.
Zakres czynności został podany w § 11 ust. 1 wzoru umowy - Załącznik 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48219000-6 - Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Point Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142029380

7.3.3) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-366

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.