eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew"Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I''- w systemie zaprojektuj i wybuduj



Og³oszenie z dnia 2025-01-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I''– w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I''– w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2206f6a6-4d24-4c74-bb9d-cdc40af8fe93

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00070543

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00044597/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 "Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I''– w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2206f6a6-4d24-4c74-bb9d-cdc40af8fe93

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@gmina-tczew.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. 5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci email lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub ww. rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). 7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci
dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycz±ca postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony
osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, Administrator informuje, i¿: 1) Administrator Danych Osobowych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, z siedzib± przy ul. Lecha 12, 83-110 Tczew. 2) Inspektor Ochrony Danych:
Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresie dzia³ania Administratora, a tak¿e przys³uguj±cych uprawnieñ, mo¿na skontaktowaæ siê z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrian± G³uchowsk± za pomoc± adresu e – mail: iod@gmina-tczew.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969. 3) Cel oraz podstawa prawna przetwarzania: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach zwi±zanych z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, polegaj±cego na "Rozbudowie i przebudowie Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I'' – w systemie zaprojektuj i wybuduj, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) Prawa osób, których dane s± przetwarzane: Zgodnie z RODO, przys³uguje Pani/Panu prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo ¿±dania ich sprostowania (poprawienia). Powy¿sze ¿±dania mo¿na przes³aæ na adres wskazany w pkt 24.1 rozdzia³u V SWZ. Ponadto, zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. 5) Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 6) Odbiorcy danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 7) Dobrowolno¶æ podania danych osobowych:
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 8) Profilowanie: Informujemy, ¿e nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WKI.271.1.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim – etap I” w systemie zaprojektuj i wybuduj. Lokalizacja: 83-112 Lubiszewo Tczewskie, ul. Sambora 3, na dz. nr 16/13 w Gminie Tczew. Dokumentacja oraz roboty powinny byæ wykonane w zgodzie z obowi±zuj±cymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi Zamawiaj±cego. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane dotycz±ce rozbudowy i przebudowy istniej±cego obiektu Szko³y Podstawowej znajduj±cego siê w Lubiszewie Tczewskim przy ul. Sambora 3 dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim – etap I” w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym uzyskanie niezbêdnych decyzji, opinii i pozwoleñ, wraz z wykonaniem robót budowlanych w pe³nym zakresie, a tak¿e dostawê urz±dzeñ i niezbêdnego wyposa¿enia obiektu, za wyj±tkiem wyposa¿enia ruchomego, które nale¿y jednak uj±æ w dokumentacji. Dokumentem okre¶laj±cym zakres zadania jest Program Funkcjonalno-U¿ytkowy dotycz±cy zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim – etap I” – budowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Warunki i wymagania zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz obowi±zuj±ce przepisy stanowi± podstawê do sporz±dzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. UWAGA! Drugi etap inwestycji obejmuj±cy przebudowê pozosta³ej czê¶ci szko³y i opisany szerzej w dokumentacji nie jest objêty realizacj± tego zamówienia, jednak przyjête rozwi±zania projektowe powinny uwzglêdniaæ mo¿liwo¶æ jego wykonania w przysz³o¶ci. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ wskazany w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Za³±czniku nr 8 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny
ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. 2. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: - w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ min. 1 robotê budowlan±* o warto¶ci ³±cznie z podatkiem VAT nie mniejszej ni¿ 10.000.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dziesiêæ milionów 00/100), obejmuj±c± m.in. budowê i/lub przebudowê i/lub remont budynku. * Przez jedn± robotê budowlan± rozumie siê roboty budowlane wykonane w ramach jednej umowy. Za ukoñczone roboty budowlane Zamawiaj±cy uwa¿a roboty, dla których wydany zosta³ co najmniej protokó³ odbioru koñcowego lub dokument równowa¿ny, potwierdzaj±cy zakoñczenie robót, np. ¦wiadectwo Przejêcia (w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC).
W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ ukazania siê w BZP og³oszenia o zamówieniu niniejszego postêpowania (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
- do realizacji zamówienia skieruje osoby, które posiadaj± ni¿ej okre¶lone uprawnienia, tj.: • co najmniej 1 osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów,
• co najmniej 1 osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów,
• co najmniej 1 osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów,
• co najmniej 1 osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika badañ archeologicznych, o których mowa w art. 37e ustawy o Ochronie zabytków i opieki nad zabytkami lub równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia przez Kierownika badañ archeologicznych w/w funkcji celem potwierdzenia spe³nienia powy¿szego warunku,
• co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów,
• co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów,
• co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów,
• co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów.
Uwaga:
Przez uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi nale¿y rozumieæ uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Wykonawcy z innych pañstw cz³onkowskich mog± spe³niæ niniejszy warunek posiadaj±c równowa¿ne kwalifikacje uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i uprawniaj± do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem niniejszego postêpowania oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej sk³ada dokumenty okre¶lone w pkt 4.1.a) rozdzia³u XIX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy w zale¿no¶ci od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem - za³±cznik nr 3 do SWZ,
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem - za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert±, tj.: interaktywnym formularzem oferty udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce ,,Informacje podstawowe'' ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ, 2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie
art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy), sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2a do SWZ, 3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienia, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy), sporz±dzone na
podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ, 4) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia sk³adane na podstaw ie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy), sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ, 5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pe³nomocnika (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. wspólników spó³ki cywilnej, konsorcjum), o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 4. Rozdzia³ XII SWZ, tj. Opis sposobu przygotowania i sk³adania oferty stosuje siê odpowiednio do sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ w umowie w nastêpuj±cych przypadkach: 1) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych:
a) wykopalisk archeologicznych - strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym,
b) niewybuchów, niewypa³ów – pierwotny termin ulega przed³u¿eniu o czas niezbêdny na usuniêcie niewybuchów, niewypa³ów przez odpowiednie s³u¿by,
c) wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimatycznych (opady gradu, ¶niegu, deszczu wiatry, ujemne temperatury poni¿ej minus 5o C i wysokie temperatury powy¿ej 30oC) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót tj. zgodnie z technologi± ich wykonania, trwaj±cych nieprzerwanie przez okres 5 dni - wyd³u¿aj± termin o okres, w którym Wykonawca nie móg³ prowadziæ robót,
d) odmiennych od przyjêtych w PFU warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) – wyd³u¿aj± termin o okres max. 10 dni roboczych,
e) awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikaj±cej z dzia³ania lub nieprawid³owego zachowania Wykonawcy - wyd³u¿aj± termin o okres, w którym Wykonawca nie móg³ prowadziæ robót,
f) wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê - wyd³u¿aj± termin o okres, w którym Wykonawca nie móg³ prowadziæ robót,
g) zmian w PFU – wyd³u¿aj± termin o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany,
h) si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
− wszystkie zdarzenia (wstrzymanie robót oraz ich wznowienie) musz± byæ potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz udokumentowane; Wykonawca o zaistnia³ych zdarzeniach musi tak¿e poinformowaæ pisemnie Zamawiaj±cego,
− brak wpisu w dzienniku budowy oraz brak pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego powoduje utratê mo¿liwo¶ci zmiany terminu umowy,
− liczba dni w których nast±pi³a przerwa zostanie zsumowana i umowa przed³u¿ona o sumê dni roboczych w których nast±pi³a przerwa w pracach licz±c od pierwotnego terminu zakoñczenia robót; bieg terminu aneksu zaczyna siê nastêpnego dnia po dniu pierwotnego terminu ustalonego w umowie.
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku:
a) ustawowej zmiany kwoty podatku VAT,
b) odst±pienia od realizacji czê¶ci robót i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego. 2. Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na Platformie e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie inwestycyjne bêdzie dofinansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja2/2021/2807/PolskiLad.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.