Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00004436/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005956944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 6
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 384 51 94
1.5.8.) Numer faksu: 71 383 26 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopswolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.wolow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wolow;1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a172f9ad-a642-47f2-b3b6-479af0803332
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004078/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Świadczenie specjMOPS.ZP.261.1.2025.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508668 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi podopiecznych MOPS w 2024 ( od dnia podpisania umowy do 30.09.2024r. ) roku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006r., w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz. U. z 2023r. poz. 395 ). Miejscem wykonywania zamówienia jest miasto i gmina Wołów w siedzibie Wykonawcy lub miejscu zamieszkania lub pobytu podopiecznego, w godzinach od 8.00 do 18.00 w zależności od potrzeb. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowane są do szczególnych potrzeb, wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności podopiecznego.
2. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 901 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2023, poz.395).
3. Wyodrębniono następujące rodzaje specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Przewidywana liczba godzin świadczenia usług ( podana liczba godzin jest szacunkowa i może ulec zmianie w trakcie realizacji) :
• rehabilitacja ruchowa- 1128 godziny w całym okresie obowiązywania umowy ( 94 h miesięcznie)
• terapia psychologiczna- 480 godzin w całym okresie obowiązywania umowy (40h miesięcznie)
• zajęcia z logopedą- 624 godzin w całym okresie obowiązywania umowy ( 52h miesięcznie)
• zajęcia z pedagogiem- 624 godzin w całym okresie obowiązywania umowy (52h miesięcznie)
• integracja sensoryczna- 480 godziny w całym okresie obowiązywania umowy ( 40h miesięcznie )
• trening EEG-Biofeedback- 336 godzin w całym okresie obowiązywania umowy (28h miesięcznie )
• arterapia- 108 godzin w całym okresie obowiązywania umowy- 9h miesięcznie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Mix sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880294581
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Wołow
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Remont dachu budynku nr 9 oraz dachu budynku nr 29 w Zakładzie Karnym w Wołowie.
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Stęszów - Etap III
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Proszkowa - Etap III
- Remonty nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie gminy Wołów
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2025 z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy - Część 2: konsultacje kardiologiczne dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 10 OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY MARKOWA W OKRESIE OD 01.07.2025 R. DO 30.06.2027 R.
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!"
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.07.2025 r. - 31.12.2025 r.
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.