Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020786/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070116 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. dok.proj. i spec.tech. wyk. i odbioru rob.bud. w zakresie termomodernizacji budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Dzierżoniowie w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynków PP2, PP3, SP1”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746450882
1.5.8.) Numer faksu: +48746450882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. dok.proj. i spec.tech. wyk. i odbioru rob.bud. w zakresie termomodernizacji budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Dzierżoniowie w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynków PP2, PP3, SP1”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ba9b9b-8aee-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001996/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Wykonanie dok. projektowej i spec. tech. w zakresie termomodernizacji budynku Przedszkola Pub. nr 3 w Dzierżoniowie w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynków PP2, PP3, SP1” w Dzierżoniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020786/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19557,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Dzierżoniowie w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynków PP2, PP3, SP1” w Dzierżoniowie.
2. W opracowaniu dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1 należy się oprzeć na posiadanych przez Przedszkole Publiczne nr 3 w Dzierżoniowie projektach w/w obiektu. W ramach wykonania prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do ewentualnego sporządzenia brakującej inwentaryzacji budynku dla potrzeb wykonania przedmiotowej dokumentacji projektowej.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych budynku Przedszkola Publicznego nr 3 na os. Błękitnym 26 w Dzierżoniowie o kubaturze około 2262m3, podpiwniczonego, 1 kondygnacyjnego:
1) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r.
z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego
(t.j. Dz.U. z 2013r., poz.1129);
2) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
(Dz.U. 2020, poz. 1609);
3) zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn zm.), gdyż opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie stanowiła część opisu przedmiotu zamówienia w zamówieniu publicznym na roboty budowlane;
4) zgodnie z wszystkimi pozostałymi przepisami szczegółowymi mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania dokumentacji projektowej, w tym z prawem budowlanym;
5) zgodnie z audytem energetycznym wykonanym przez Pawła Zarzyckiego prowadzącego działalność gospodarczą pf. „PERLEX” z siedzibą Krakowie przy ul. Oświecenia 13/33 oraz wskazanym w nim wariantem nr 1 jako optymalne przedsięwzięcie.
oraz wykonanie:
6) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389)
4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) uzyskanie zgody od właściwego organu na realizację robót oraz wszelkie decyzje wymagane prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu;
2) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii i ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem;
3) uzyskanie mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych.
5. Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje w szczególności:
1) docieplenie przegród pionowych i poziomych;
2) wymianę stolarki drzwiowej i okiennej;
3) modernizację instalacji C.W.U
4) modernizację instalacji grzewczej w tym kotłowni gazowej;
5) przebudowę wejścia i wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych;
6) przebudowę instalacji odgromowej;
7) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
8) naprawę i przebudowę kominów i ogniomurów;
9) wykonanie wszelkich innych niezbędnych robót towarzyszących wynikających z zaprojektowanej technologii robót.
Prace projektowe należy wykonać z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
6. Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej
w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu:
1) projekt budowlany - 5 egzemplarzy;
2) projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy;
3) przedmiar robót - 2 egzemplarze z podziałem na branże i elementy robót;
4) kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze z podziałem na branże i elementy robót;
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych -
5 egzemplarzy.
7. Załączniki formalno-prawne, w tym decyzje, opinie, uzgodnienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w oryginałach. Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF, w jednym egzemplarzu (1 płyta CD), która będzie zgodna z formą papierową w/w opracowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17744
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36200
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17744
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K30 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213741007
7.3.3) Ulica: Kielecka 30/5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17744
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
| 2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Zakup i dostawa kamery inspekcyjnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi architektoniczno-inżynierskie budowa siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Stare Bosewo i Budy Przetycz
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na budowie ścieżki rowerowej w Łońsku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej dot. "Zagospodarowania terenu przy Wiśle w Stajenczynkach wraz z punktem widokowym"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla drugiego etapu inwestycji WFDiF - Strefa Produkcji Filmowej w ramach wieloetapowego projektu.
- Remont dachów zabytkowego kompleksu budynków Papierni w Dusznikach-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





