Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ręczne sortowanie odpadów komunalnych na terenie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Leżajsku w okresie od 01.01.2025r. do 28.02.2025r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690266640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury 3
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzklezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzklezajsk.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ręczne sortowanie odpadów komunalnych na terenie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Leżajsku w okresie od 01.01.2025r. do 28.02.2025r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-997dd658-2300-4a4d-8e67-6cdb2bafeaff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Mając na uwadze przeprowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, które nie doprowadziło do wyłonienia Wykonawcy, Zamawiający zmuszony jest przeprowadzić kolejne postępowanie. W tym czasie MZK musi zachować ciągłość pracy zakładu ze względu na konieczność odbioru i zagospodarowanie odpadów od mieszkańców, którzy są docelowymi beneficjentami na rzecz, których Spółka świadczy usługi. Mając na uwadze powyższe, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, udziela się zamówienia w trybie z wolnej ręki poprzez przeprowadzenie negocjacji z jednym wykonawcą zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5) Ustawy pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/12/2024/WOiGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez „Wykonawcę” na rzecz Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o. o. w dalszej części zwanego „Zamawiającym” w postaci:
• Usługi ręcznego sortowania odpadów na terenie sortowni zlokalizowanej w Leżajsku przy
ul. Podolszyny 1, świadczona przez 15 osób. Praca polegać będzie na wybieraniu i sortowaniu na linii sortowniczej asortymentu takiego jak: opakowania z tworzyw sztucznych, folia, makulatura, szkło, metal oraz innych materiałów wskazanych przez Zamawiającego, rozcinanie i opróżnianie worków
z odpadami, które ma na celu usprawnienie dalszego procesu segregacji, a także prace związane
z utrzymaniem czystości i porządku na stanowiskach pracy, jak i również na terenie zakładu i w jego otoczeniu.
• Usługa ładowania nieczystości stałych, świadczona przez 11 osób. Praca polegać będzie na odbiorze odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych (przenoszenie i opróżnianie pojemników ze śmieciami, załadunek na samochody, zbieranie i ładowanie surowców wtórnych)
z terenów obsługiwanych gmin przez Zamawiającego.
• Usługa kierowanie samochodem i ciągnikiem (dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t), świadczona przez 1 osobę. Praca polegać będzie na prowadzeniu oraz obsłudze samochodów i urządzeń służących do transportowania odpadów z terenów obsługiwanych gmin przez Zamawiającego.
• Łączna dzienna ilość osób świadczących usługi, będzie wynosić 27 osób, w tym 1 kierowca posiadający czynne prawo jazdy kat. B oraz B+E.
Termin realizacji zamówienia od 01.01.2025r do 28.02.2025r. (dwa miesiące)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cza-Ta" Niciak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712876904
7.3.3) Ulica: Żabia 15
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379856,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa produktów spożywczych
- Dostawa podłoży do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną SP ZOZ w Leżajsku
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- modernizacja wraz z scaleniem wolnego lokalu mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego 7/2 i 7/2A w Stargardzie
- Odbieranie i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi oraz z PSZOK w okresie 01.07.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w Szpitalu Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim i Rydułtowach
- Rozbiórka reaktora biologicznego i osadnika wtórnego oczyszczalni ścieków w Paczkowie
- Świadczenie usług wywozu i składowania odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.