Og³oszenie z dnia 2021-06-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00102932/01 - Wynik z dnia 2021-07-02
Og³oszenie nr 2021/BZP 00069915 z dnia 2021-06-01 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla kot³owni
Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311095480
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko¶cielna 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦lesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632704137
1.5.8.) Numer faksu: 632704137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekr@dps.powiat.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dps.powiat.konin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla kot³owni
Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4d1047a5-c240-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00069915
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005190/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl zwanej dalej Platform±.
Na tej stronie udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia.
Zamawiaj±cy, prowadz±c postêpowanie zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452), zwane dalej rozporz±dzeniem, odnosi siê do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, które zawiera katalog dopuszczalnych formatów przesy³anych danych.
Informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) Osobami uprawnionymi do kontaktu ze strony Zamawiaj±cego z Wykonawcami s±:
- w sprawach merytorycznych i formalnych wyja¶nieñ udzielaj±:
Pan Marcin Rusin
e-mail: sekr@dps.powiat.konin.pl
tel. 63 27 04 137
- w przypadku pytañ w sprawie funkcjonowania Platformy Zakupowej nale¿y skorzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 8:00 do 17:00 pod nr tel. 22 101 02 02.
b) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku awarii Platformy Zakupowej, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres Zamawiaj±cego w sprawie postêpowañ o udzielenie zamówienia: sekr@dps.powiat.konin.pl
c) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich informacji oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie (adres: ul. Ko¶cielna 46, 62-561 ¦lesin, tel. kontaktowy 63 27 04 137) w imieniu którego dzia³a Dyrektor tego Domu. 2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych (IODO): tel. kontaktowy 602 215 969 (w godzinach pracy DPS), adres poczty elektronicznej: janiakaneta@onet.eu
3. Przetwarzanie danych u Administratora nastêpuje w celu realizacji zadañ Domu wynikaj±cych z przepisów:
• Ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy spo³ecznej oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze (w tym rozporz±dzenie Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 23 sierpnia 2012r. w sprawie domów pomocy spo³ecznej),
• Ustawa z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze,
• Kodeks pracy oraz wydane na jego podstawie przepisy wykonawcze,
• Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz±dowych oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze,
• Statutu oraz Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie,
• Innych przepisów prawa, które reguluj± dzia³anie Placówki. Wszelkie dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane s± w postaci papierowej i/lub elektronicznej. Administrator zapewnia w³a¶ciwe zabezpieczenie techniczne i informatyczne pozyskanych danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-AGA.3601.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w okresie od 15.07.2021 r. do 31.12.2022 r. dla kot³owni olejowej Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie, ul. Ko¶cielna 46, 62-561 ¦lesin w ilo¶ci 55 000 litrów (55 m3). £±czna wielko¶æ zbiorników 12.000 litrów (4x3.000 litrów, za¶ jedno tankowanie oko³o 10.000 litrów). Zamawiaj±cy przewiduje 6 dostaw w okresie trwanie umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-15 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego wed³ug kryterium: Cena oferty brutto 100% .
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
6.1 Wraz z ofert± Dostawca sk³ada aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji warunków zamówienia. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± potwierdzenie, ¿e Dostawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
6.6 Dostawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.6.7 Dostawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
6.10Do oferty wspólnej Dostawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
6.11Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
6.12Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Dostawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ.
6.13Sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
b) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy sk³ada pe³nomocnik Dostawców w imieniu wszystkich Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych Dostawców.
6.14Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Dostawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6.5 Dostawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.6.6 Dostawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
6.10Do oferty wspólnej Dostawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
6.11Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
6.12Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Dostawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ.
6.13Sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
b) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy sk³ada pe³nomocnik Dostawców w imieniu wszystkich Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych Dostawców.
6.14Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Dostawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-09
2021-06-01 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI ¦LESIN
wiêcej: przetargi ¦LESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Sybiraków w Rakoszycach i Szko³y Podstawowej w Szczepanowie
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego na cele grzewcze w sezonie 2025/2026
- Dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Firlej w sezonie grzewczym 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego"
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci do 68 000 litrów do kot³owni w ZPO Wola Osowiñska, Szko³y Podstawowej w Woli Chomejowej w sezonie grzewczym 2025-2026
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.