Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050969/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00055715/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00059390/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069833 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenie
Muzeum Śremskiego w Śremie II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śremskie w Śremie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630418973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 89
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.srem.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenieMuzeum Śremskiego w Śremie II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17fbe8b4-b1c9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030036/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenie Muzeum Śremskiego w Śremie II postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 4: środowisko działanie 4.4. zachowanie ochrona promowanie i rozwój dziedzictwa kulturowego, 1.4. poddziałania w ramach działania 4.4.3 zachowanie ochrona promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla MOF Poznań2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050969/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MŚ.D.2230-3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 569539,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178701,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali, wyposażenie Muzeum, nagłośnienie i oświetlenie Muzeum Śremskiego w Śremie wraz z montażem urządzeń.
Minimalny okres gwarancji – 24 miesiące (kryterium oceniane)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ – formularz techniczny.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a podane w załączniku nr 6 wymagania, należy traktować jako wymagania minimalne dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32343000-9 - Wzmacniacze
32352000-5 - Anteny i reflektory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji bez ogłoszenia Zamawiający wskazał, że może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 220.000 zł. Najtańsza ze złożonych ofert opiewa na kwotę 242 310 zł. W związku z tym, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty posiadanych środków do ceny najkorzystniejszej oferty, konieczne jest unieważnienie postępowaniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242310
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256885,50
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Bieżące dostawy środków czystości dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp z o. o.
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
- Zorganizowanie i zarządzanie Strefami Płatnego Parkowania
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA STUPSK
- Dostawa urządzeń komputerowych w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i/lub Zadanie 2 - dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
- Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.