eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › " Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie" Część 1: "Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie- ulicy Objezdnej i Dolnej" Część 2: "Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie- ulicy Szpitalnej"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie„
Część 1: „Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie- ulicy Objezdnej i Dolnej”
Część 2: „Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie- ulicy Szpitalnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8891490316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radziejow@umradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie„
Część 1: „Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie- ulicy Objezdnej i Dolnej”
Część 2: „Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie- ulicy Szpitalnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27b9513f-6d45-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003308/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4491248,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie- ulicy Objezdnej i Dolnej” obejmuje następujące prace:
a) przebudowę, remont oraz wzmocnienie nawierzchni jezdni ulicy Objezdnej i Dolnej,
b) remont dodatkowego odcinka nawierzchni jezdni w ulicy Dolnej,
c) budowę zatok postojowych dla samochodów osobowych z kostki brukowej betonowej o grub. 8cm
d) przebudowę oraz remont nawierzchni istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej o grub. 8cm,
e) przebudowę oraz remont nawierzchni fragmentu jezdni ulicy Niskiej z kostki brukowej betonowej o grub. 8cm ułożonej na nowej podbudowie betonowej,
f) remont istniejącego utwardzenia fragmentu powierzchni gruntu działki budowlanej z kostki brukowej betonowej o grub. 8cm,
g) budowę wyniesionej wysepki kanalizującej ruch pojazdów oraz umożliwiającej ruch pieszych dla pieszych z kostki brukowej betonowej o grub. 8cm,
h) przebudowę oraz remont nawierzchni istniejących chodników z kostki brukowej betonowej o grub. 6cm,
i) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
j) zagospodarowanie terenów przyległych: rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej i obsianie trawą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki (Załącznik Nr 7 – Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 8 - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik nr Załącznik nr 9- Projekt organizacji ruchu, Załącznik nr 10- Przedmiar robót, Załącznik nr 11- Wykaz znaków, Załącznik nr 12 – remont nawierzchni odcinka ulicy Dolnej).
Zamawiający informuje, że załączony Przedmiar robót ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi podstawy do obliczenia wynagrodzenia, Wykonawca powinien dokonać własnego obmiaru robót. W przedmiarze robót nie ujęto prac określonych w załączniku nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1463520,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Przebudowa dróg gminnych w Radziejowie- ulicy Szpitalnej” obejmuje następujące prace:
a) remont oraz przebudowę nawierzchni jezdni, zjazdów oraz istniejących utwardzeń w pasie drogowym,
b) przebudowę zjazdu z drogi wojewódzkiej – ulicy Kruszwickiej w ulicę Szpitalną,
c) remont, przebudowę nawierzchni, budowę nowego fragmentu chodnika oraz nawierzchni poboczy,
d) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
e) zagospodarowanie terenów przyległych: rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej i obsianie trawą.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki ( Załącznik nr 13- Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 14 - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik nr 15- Projekt organizacji ruchu, Załącznik nr 16- Przedmiar robót).
Zamawiający informuje, że załączony Przedmiar robót ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi podstawy do obliczenia wynagrodzenia, Wykonawca powinien dokonać własnego obmiaru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3027728,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1901671,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2290102,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1901671,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II Nr 7

7.3.4) Miejscowość: Kruszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1901671,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3470098,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3688551,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3470098,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "LUX-DOM" Sp. zo.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa "DROGTOM" Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880205849

7.3.3) Ulica: Papieżka 11

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3470098,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.