Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim – m. Wędrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970598756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 358 22 10
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 358 27 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim – m. Wędrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e73c3f8-6a22-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011964/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim – m. Wędrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Krajowy Funduszu Azylu, Migracji i Integracji: 4/9-2018/BK-FAMI "Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców - część II"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Zastosowanie trybu jest zasadne z uwagi na fakt, iż w uprzednio przeprowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji (postępowanie nr 20/2021 - przedmiot
zamówienia został podzielony na 5 części) w zakresie wszystkich 5 części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ef60246b-6186-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. poniedziałek, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 - 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. wtorek, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 - 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. w środę, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 - 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia, w dzień roboczy tj. czwartek, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 – 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia, w dzień roboczy tj. piątek, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 – 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 04.01.2022 r. w zakresie 1 części zamówienia podjął negocjacje z Wykonawcą w celu zawarcia umowy na świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich. W trakcie negocjacji Wykonawca przedstawił ostateczną cenę za 1 godz. świadczenia usługi w kwocie: 500,00 zł brutto, co w sumie dało za pełne świadczenie usługi w okresie 52 tygodni łączną kwotę: 104 000,00 zł brutto. Z uwagi na powyższe zaproponowana przez Wykonawcę ostateczna cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 54 080,00 zł. W związku z powyższym strony nie doszły do porozumienia i tym samym negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Włodzimierz Flont
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552261967
7.3.3) Ulica: Winnica 44D
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Włodzimierz Flont
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552261967
7.3.3) Ulica: Winnica 44D
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA Włodzimierz Flont
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA Włodzimierz Flont
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 04.01.2022 r. w zakresie 4 części zamówienia podjął negocjacje z Wykonawcą w celu zawarcia umowy na świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich. W trakcie negocjacji Wykonawca przedstawił ostateczną cenę za 1 godz. świadczenia usługi w kwocie: 500,00 zł brutto, co w sumie dało za pełne świadczenie usługi w okresie 52 tygodni łączną kwotę: 104 000,00 zł brutto. Z uwagi na powyższe zaproponowana przez Wykonawcę ostateczna cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 54 080,00 zł. W związku z powyższym strony nie doszły do porozumienia i tym samym negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Włodzimierz Flont
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552261967
7.3.3) Ulica: Winnica 44D
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA Włodzimierz Flont
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA Włodzimierz Flont
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Aktualizacja i uzupełnienie bazy danych budynków, lokali i gruntów, opracowanie dokumentacji technicznej i aktualizacja bazy danych egib w wybranych obr. ewid. gminy Krosno Odrzańskie
- Dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych i budowlanych do NoOSG
- Aktualizacja i uzupełnienie bazy danych budynków, lokali i gruntów, opracowanie dokumentacji technicznej i aktualizacja bazy danych egib w wybranych obr. ewid. gminy Krosno Odrz.
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"(2)
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wraz z dodatkową opieką medyczną w Warszawie i w Łodzi
- Pakiet wizyt diagnostycznych, profilaktycznych - lekarze specjaliści
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy polegających na wykonywaniu badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w KP dla pracowników i kandydatów wskazanych do zatrudnienia
- BZP.271.12.2025 Kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej GWARKI 2025, obejmujące ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.