eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO ZAKŁADU KARNEGO NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH



Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO ZAKŁADU KARNEGO NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-1-w-strzelcach-opolskich

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80353a0e-95c2-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zakład karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO ZAKŁADU KARNEGO NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80353a0e-95c2-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071737/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa różnych artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541232

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.7.2023.RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 102429,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa sałatki – (sałatka szwedzka).
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Sałatka szwedzka - Dostawy sukcesywne po około 500 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
1 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 5096 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1
Leczo pieczarkowe - Dostawy sukcesywne po około 500 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
1 000
2
Koncentrat pomidorowy 30% - Dostawy sukcesywne po około 800 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
2 450

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 6004,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dżem owocowy - Dostawy sukcesywne po około 300 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
1 525
Fasola średnia biała - Dostawy sukcesywne po około 100-300 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
1 150
Fasolka konserwowa - Dostawy sukcesywne po około 100 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
210
Groch łuskany - Dostawy sukcesywne po około 200 - 400 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
1 125
Groszek konserwowy - Dostawy sukcesywne po około 50 - 200 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
450
Wafle ryżowe naturalne - Dostawy sukcesywne po około 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
40

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 24418,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bulion drobiowy w proszku - Dostawy sukcesywne po około 200-250 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
575
Przyprawa do potraw typu „Jarzynka” - Dostawy sukcesywne po około 80-110 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
275
Sos pomidorowy w proszku - Dostawy sukcesywne po około 50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
113
Sos myśliwski w proszku - Dostawy sukcesywne po około 80 kg -120 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
250
Sos grzybowy w proszku - Dostawy sukcesywne po około 10 - 30 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
38
Zupa pieczarkowa w proszku - Dostawy sukcesywne po około 10 - 50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
110
Zupa jarzynowa w proszku - Dostawy sukcesywne po około 10-50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
30
Sól spożywcza - Dostawy sukcesywne po około 150 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
250

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 6476,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ketchup - Dostawy sukcesywne po około 60 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
190
Przyprawa do potraw w płynie - Dostawy sukcesywne po około 350 l. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
890
Ocet - Dostawy sukcesywne po około 100 l. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
l
310
Herbata expresowa - Dostawy sukcesywne po około 900 - 1000 opakowań. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. 1 opak.(100 szt)
opakowanie
3000
Kostka sojowa - Dostawy sukcesywne po około 350 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
1 125
Majonez - Dostawy sukcesywne po około 100 -150 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
500
Chrzan tarty - Dostawy sukcesywne po około 40 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
kg
160

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 39698,4 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3614 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5590 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3614 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke ul. Osiedlowa 39, 64-000 Widziszewo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410115711

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3614 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19343 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19835 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19343 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Spożywczej „FRYKAS” Sp. z o.o. ul. Reymonta 4, 64-000 Kościan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410289078

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 4

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19343 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17401,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17967,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17401,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „DORO” Dorota Doberstajn ul. Młyńska 30, 88-100 Inowrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17401,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4399,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4772,3 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4399,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „DORO” Dorota Doberstajn ul. Młyńska 30, 88-100 Inowrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4399,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31255,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34218,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31255,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „DORO” Dorota Doberstajn ul. Młyńska 30, 88-100 Inowrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31255,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.