Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488744/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w
Bydgoszczy w 2023 r., z podziałem na 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523705717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7030881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich wBydgoszczy w 2023 r., z podziałem na 7 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2cab47-77be-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025716/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.77.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 798110,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 110750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 111300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 112186,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 179258,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 109172,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 155144,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 20300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66604,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66604,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66604,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99322,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93473,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93473,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93473,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73953,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73953,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73953,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101089,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150183,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150183,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150183,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183587,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79716,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79716,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79716,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97381,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137331,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137331,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137331,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160077,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17097,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17097,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17097,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
45%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18819,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa pompy ssąco - płuczącej do laparoskopu
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych, środków hemostatycznych oraz preparatów i akcesoriów do dializ
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie istniejącego placu zabaw na os. Eskulapa w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych na terenie osiedla Łęgnowo Wieś w Bydgoszczy oraz badań wstępnych jakości gleby i ziemi na działce ew. nr 3/8, obręb 0227 w Bydgoszczy
- Dostawa gaśnic
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniających na ul. Gościniec i ul. Kazimierza Dąbrowskiego na terenie m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejscowości Zakręt
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna
- Przebudowa obiektu mostowego w miejscowości Zgłowiączka w ciągu drogi powiatowej nr 2919C Żydowo - Zgłowiączka - Wiktorowo
więcej: Bariery drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.