Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109959/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
- 2021/BZP 00121321/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30414a54-e09b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109959/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1925970,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część I POK – 1.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 201589,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część II POK - 12. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 137605,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część III POK – 2.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 142676,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część IV POK - 2.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 84557,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część V POK - 3.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 301314,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część VI POK – 32. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 95708,62 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część VII POK – 4.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 246806,55 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część VIII POK – 42. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 209765,16 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część IX POK – 5.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 256567,92 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 10 części), w tym: Część X POK – 5.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia jak i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 249378,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256640,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256640,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256640,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256640,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189337,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189337,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189337,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189337,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183953,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183953,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183953,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183953,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112245,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112245,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112245,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112245,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517670,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517670,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517670,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517670,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146085,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146085,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146085,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146085,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370812,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370812,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370812,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370812,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313461,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313461,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313461,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313461,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349011,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349011,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349011,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349011,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332503,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332503,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332503,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811722682
7.3.3) Ulica: Os. Przyjaźni 13 S
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332503,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa napoi, produktów bezglutenowych oraz gotowych produktów mrożonych
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.
- Remont muru granicznego pomiędzy budynkiem Sądu przy Al. K. Marcinkowskiego 32 a Komisariatem Policji Poznań Stare Miasto
- PN 8/05/2025 - ubezpieczenia
- Przebudowa i remont pomieszczeń socjalnych w hali nr 1
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.