eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066487 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łomżyńska 33

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-863

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3252837

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.nitka@nfz-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.nfz.gov.pl/kujawsko-pomorski/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aef0d82-8ae5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001106/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 zamówienie na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów przyległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022121/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAG.261.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426512,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji.
I.Sprzątanie obiektu biurowego – Narodowy Fundusz Zdrowia, Kujawsko – Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Łomżyńska 33
Łączna powierzchnia pomieszczeń – ok. 4 142 m 2
Utrzymanie czystości wokół posesji – tereny przyległe m.in.
- parking i zatoki postojowe z płyt ażurowych ok. 1 191,45 m2,
Liczba zatrudnionych pracowników Zamawiającego na obiekcie – ok. 217 osób.
Wymagana minimalna liczba osób sprzątających codziennie obiekt - 8 osób (lub zaproponowana w ofercie) (7 osób od godz. 13.00 do 18.00, minimum jedna osoba od godz. 8.00) oraz dodatkowo 1 osoba do utrzymania czystości wokół posesji.
II. Sprzątanie obiektu biurowego – Narodowy Fundusz Zdrowia,
Kujawsko – Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy
Delegatura w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30
Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych – ok. 405 m 2
Liczba zatrudnionych pracowników Zamawiającego na obiekcie – ok. 20 osób.
Wymagana minimalna liczba osób sprzątających codziennie obiekt - 1 osoba (od godz. 8.00 do 16.00).
III. Sprzątanie obiektu biurowego – Narodowy Fundusz Zdrowia,
Kujawsko – Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy
Delegatura we Włocławku, ul. Kilińskiego 16
Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych – ok. 304 m 2
Liczba zatrudnionych pracowników Zamawiającego na obiekcie – ok. 14 osób.
Wymagana minimalna liczba osób sprzątających codziennie obiekt - 1 osoba (od godz. 8.00 do 16.00).
Usługa będąca przedmiotem zamówienia winna być wykonywana siłami własnymi Wykonawcy oraz przy użyciu sprzętu i materiałów (środków) należących do Wykonawcy (nie dot. płynu dezynfekującego do dozowników i środków do zmywarek).
Powierzchnia pomieszczeń biurowych winna być sprzątana w dni robocze :
- w Bydgoszczy w godzinach od 13.oo do 16.oo, powierzchnia sal obsługi, ciągów komunikacyjnych, toalety od 16.oo do ok. 18.oo.
- w Toruniu i we Włocławku od godziny 8.00 do 16.00.
Usługa sprzątania „na żądanie”:

Wykonywana będzie we wszystkich ww. lokalizacjach Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu/wezwaniu wykonawcy – osoby nadzorującej.
Czas od momentu wezwania do przystąpienia do wykonania usługi nie może przekroczyć 1 godziny w przypadku sprzątania awaryjnego np. pilne uprzątnięcie naczyń po spotkaniu, sprzątnięcie pomieszczenia sanitarnego, uporządkowanie pomieszczenia po zalaniu itp.;
lub będzie miało miejsce w uzgodnionym terminie – w przypadku np. uporządkowania/”dosprzątania” pomieszczeń po ekipie remontowej itp.

Zamawiający przewiduje wykonywanie ww. usługi w godzinach 7.00 – 21.00 od poniedziałku do niedzieli.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką liczbę osób aby usługa wykonana była należycie i planowo.

Usługa mechanicznego czyszczenia i konserwowanie podłóg we wszystkich obiektach, wykonywane na zlecenie Zamawiającego :
- mechaniczne czyszczenie posadzek przy użyciu profesjonalnych środków czyszczących (w tym usunięcie poprzedniej warstwy konserwacji) oraz doczyszczanie ręczne powierzchni pokrytej wykładziną typu linoleum, tarkett, pcv, płytki gresowe, kamień sztuczny
- mechaniczne czyszczenie posadzek przy użyciu profesjonalnych środków konserwująco - czyszczących powierzchni pokrytej płytkami gresowymi, kamieniem sztucznym
- trzykrotne pokrycie powierzchni pokrytej wykładziną typu linoleum i tarkett polimerem
- trzykrotne pokrycie odpowiednim preparatem konserwująco - nabłyszczającym powierzchni pokrytej wykładziną typu pcv,
Zamawiający przewiduje wykonywanie ww. usługi w godzinach 16.00 – 21.00 w piątek oraz w godzinach 8.00 – 21.00 w sobotę i niedzielę.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką liczbę osób aby usługa wykonana była należycie i planowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459650,1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584491,12

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459650,1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4H sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393871042

7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 10

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-170

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-01 do 2022-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa do kwoty 519 tys. zł brutto (wartość oferty 459650,10) rozliczana po cenach jednostkowych z oferty.
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.