Og³oszenie z dnia 2022-02-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00127471/01 - Wynik z dnia 2022-04-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Remont os³on sanitariatów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpn@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.magurskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont os³on sanitariatów"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-548b5a8f-93c2-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00066186
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00060911/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Remont os³on sanitariatów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=16113.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=1611
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.1 Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
8.2 Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
8.3 Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
- poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl
- ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
2) poprzez Platformê miniPortal , dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.4 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Uwaga!! Podpisem elektronicznym o którym mowa w pkt. 8.2 oraz 11.2.2. podpisujemy bezpo¶rednio pliki z ofert±, za³±cznikami do oferty, a nie jedynie formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.
8.5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (Microsoft Word - Instrukcja użytkownika systemu miniPortal-ePUAP.docx (uzp.gov.pl)) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP : https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta ).
8.6 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8.7 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8.8 Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
8.9 Osoby uprawnione do porozumiewania siê z Wykonawcami:
- w zakresie proceduralnym: Martyna Kleczyñska zamowienia@magurskipn.pl
- w zakresie merytorycznym: S³awomir Basista sbasista@magurskipn.pl
8.10 W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania: ZP–370–1-1/22
8.18 Niniejsze postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
8.19 Je¿eli Zamawiaj±cy i Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy pomocy poczty elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.20 W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomo¶ci przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³, i¿ pismo wys³ane przez Zamawiaj±cego na adres e-mail podany przez Wykonawcê zosta³o dorêczone w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê Wykonawcy z jego tre¶ci±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzib± w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl
- Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont os³on sanitariatów”, prowadzonym w trybie podstawowym;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa p.z.p.”.
- Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-370-1-1/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 27325,45 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont os³on sanitariatów zlokalizowanych w Foluszu na pocz±tku i koñcu ¶cie¿ki przyrodniczej „FOLUSZ” bêdzie polega³ na wykonaniu nowych konstrukcji drewnianych (na istniej±cym fundamencie). Kolorystyka konstrukcji jak i materia³y u¿yte do malowania, budowy i wymiany musz± byæ zgodne z projektami technicznymi (okr±glak toczony – drewno iglaste o ¶rednicy 140 mm – 160 mm u³o¿onych poziomo i ³±czonych miêdzy sob± na wrêby, dodatkowo skrêcone wkrêtami do drewna M6 ocynkowanymi). Elementy drewniane zabezpieczyæ przez 2-krotne pokrycie preparatem w kolorze tik.
Wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia i zabrania z terenu Magurskiego Parku Narodowego zdemontowanych materia³ów. Wszystkie drewniane elementy nale¿y wykonaæ poza terenem Magurskiego Parku Narodowego i przetransportowaæ na miejsce monta¿u w terenie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-14
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji/rêkojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 6 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.5.2 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu spe³nienia powy¿szego warunku nale¿y wykazaæ siê:
a) wykonaniem w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub remoncie obiektów ma³ej infrastruktury turystycznej o warto¶ci co najmniej 10 000 z³ brutto (dziesiêæ tysiêcy z³ brutto).
Wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 5.
b) dysponowaniem co najmniej:
- kierownikiem budowy z min. 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, zgodnie z Rozporz±dzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne. Za uprawnienia równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w Pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220), których zakres uprawnia do pe³nienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 6.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz robót stanowi za³±cznik nr 5.
wykaz osób stanowi za³±cznik nr 6.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
za³±cznik nr 4 do SWZ - O¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje - za³±cznik nr 5 do SWZ;5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
za³±cznik nr 5 do SWZza³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty poprzez wadium w wysoko¶ci:400,00 z³ (s³ownie: czterysta z³otych 00/100 z³otych);
9.2 Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym w przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu uznaje siê ten termin za zachowany, je¿eli przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wadium zostanie uznana (zaksiêgowana) na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
9.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.4 W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu termin wa¿no¶ci wystawionego dokumentu winien byæ nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
9.5 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 26 1130 1105 0005 2167 9690 0001, w tytule przelewu wpisaæ: Wadium w postêpowaniu ZP-370-1-1/22 „Remont os³on sanitariatów”
O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³ynê³o w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
9.6 Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Magurski Park Narodowy
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
9.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .
9.8 Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.
9.9 Zamawiaj±cy zatrzyma wadium w sytuacji wyst±pienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
7.17 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.7.18 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7.19 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony maj± prawo do zgodnego skrócenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy w ka¿dym czasie oraz do wyd³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie tego terminu, w nastêpuj±cych sytuacjach:1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± :
a) nastêpstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy trwaj±cego d³u¿ej ni¿ 7 dni;
b) nieterminowego przekazania dokumentacji technicznej trwaj±cego d³u¿ej ni¿ 7 dni;
c) w przypadku przekazania Wykonawcy wadliwej lub niekompletnej dokumentacji technicznej je¿eli nie jest mo¿liwe jej poprawienie w terminie 7 dni od daty przekroczenia terminu na jej przekazanie;
d) wstrzymania wykonania robót na wyra¼ne ¿±danie Zamawiaj±cego trwaj±ce d³u¿ej ni¿ 7 dni
- w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót. W takim przypadku termin realizacji zamówienia zostanie wyd³u¿ony o okres zw³oki Zamawiaj±cego.
2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce nale¿yte wykonanie robót w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych Umow±, normami lub innymi przepisami wymagaj±cymi odpowiednich warunków je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. W takim przypadku termin realizacji zamówienia zostanie wyd³u¿ony o okres trwania wy¿ej wymienionej okoliczno¶ci. Za niekorzystne warunki atmosferyczne nale¿y rozumieæ: intensywne opady deszczu trwaj±ce d³u¿ej ni¿ 3 dni lub krótkotrwa³e intensywne opady deszczu, które spowodowa³y rozmiêkczenie gruntu uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie prac. Zmiana terminu nie spowoduje zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
3) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej do których s± zobowi±zane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. W takim przypadku wyd³u¿enie terminu nast±pi o okres faktycznego opó¼nienia.
4) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. W takim przypadku wyd³u¿enie terminu nast±pi o okres faktycznego opó¼nienia.
5) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. W takim przypadku wyd³u¿enie terminu nast±pi o okres faktycznego opó¼nienia.
- - ca³y zakres zmian w umowie umieszczono we wzorze umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-10 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-08
INNE PRZETARGI KREMPNA
- "Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do kot³owni Magurskiego Parku Narodowego w 2026 roku"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach dzia³ania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotacjê projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla spo³eczno¶ci lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybli¿yæ naturê".
wiêcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





