eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Zakup i sukcesywna dostawa: materiałów opatrunkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa: materiałów opatrunkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa: materiałów opatrunkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92334d85-949b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049706/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.klinika.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.klinika.net.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiający.pl Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, można go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń”.
Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej dlatego też oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc lub .docx. lub .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę należy złożyć w oryginale.
3. Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do reprezentacji firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym/CEIDG lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo
4. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową Zamawiającego.
5. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zamawiającego na formularzu własnym jako załącznik .
Korespondencja ta nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania
(STG-271- 4/22).
6. Zamawiający z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: STG-271-4/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opaska elastyczna tkana z zapinką wielokrotnego użytku 5m x 10cm pakowana pojedynczo
Pieluchomajtki dla dorosłych pochłaniające nieprzyjemny zapach, oddychające, zakładki wewnętrzne skierowane do środka, pH 5,5; o obwodzie bioder 60-90 cm x 30 szt.
Hipoalergiczna elastyczna taśma samoprzylepna 10m x 5 cm
Samoprzylepny jałowy foliowy opatrunek z warstwą chłonną z włókniny poliestrowej nie przyklejający się do ran 5 x 7,2 cm x 50 szt.
Poiniekcyjny hipoalergiczny plaster z miękkiej włókniny z warstwą chłonną, cięty 4cm x 1,6cm x 250 szt.
Hypoalergiczny plaster z opatrunkiem na tkaninie rolka 5m x 8 cm
Lignina higieniczna bielona arkusze 37x57 cm
Wata opatrunkowa bawełniano – wiskozowa a 500g
Opaska podtrzymująca dziana 12-15 cm x 4 m
Hypoalergiczny plaster na tkaninie biały 5 m x 2,5 cm, a 1 szt.
Miękka wyściełająca opaska z waty wykonana z poliestrowych nici o dużej sprężystości dająca się sterylizować 10 cm x 3 m
Opaska gipsowa do 5 min, czas aktywacji 3 sek., na tekturowym rdzeniu 14 cm x 3m
Jałowy opatrunek siatkowy impregnowany neutralną maścią 10 x 10 cm, a 10 szt
Siatkowy elastyczny rękaw opatrunkowy, rozmiar 2 a 25 m
Gaza kopertowana 17 nitek, 1m2
"Zestaw do zmiany opatrunku I w składzie:
6 x tupfery włókninowe, wielkości śliwki - rozmiar po rozwinięciu około 19 cm x 21;
1 x plastikowa pęseta 12,5 cm, niebieska;
1 x plastikowa pęseta 12,5 cm, zielona.
Zestaw zapakowany w opakowanie typu twardy blister w kształcie tacki z trzema wgłębieniami, która może służyć jako nerka. "
"Zestaw do usuwania szwów w składzie:
1 x ostrze – skalpel 6,5 cm - zakrzywione ostrze, bez rączki - zapakowany;
3 x tupfery włókninowe, wielkości jajka - rozmiar po rozwinięciu około 22 x 24 cm;
1 x metalowa pęseta Adson 12 cm;
1 x plastikowa pęseta zielona 12,5 cm.
Zestaw zapakowany w opakowanie typu twardy blister , w kształcie tacki z 1 wgłębieniem, która może służyć jako nerka."
"Zestaw do blokad centralnych o składzie:
1 x serweta epiduralna przylepna 60 x 90 cm, otwór typu romb nieprzylepny 10 x 12 cm, centralnie
1 x kleszczyki plastikowe proste 14 cm zielone
1 x opatrunek pooperacyjny 7,2 x 5 cm
6 x tupfer z gazy w rozmiarze 24 x 24 cm, 20 nitek
1 x igła injekcyjna 18G, 1,20 x 40 mm
1 x strzykawka Luer 5 ml, 2 części
1 x pojemnik plastikowy 2 części przeźroczysty 18x9,5x2,5 cm
1 x serweta na stół narzędziowy 75 x 75 cm (opakowanie zestawu)."
Sterylny opatrunek przylepny z warstwą chłonną, klej kauczukowy, 15x8cm a'25szt.
Opaska kohezyjna 4cm x 4m
Jałowy 3-warstwowy opatrunek pooperacyjny z włókniny, warstwa chłonna zawierająca superabsorbcyjne polimery (SAP), samoprzylepny. Rozmiar 7,2x5cm, pakowany po 25 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompresy gazowe niejałowe 17 nit. 12w 5 x 5xm a 500 szt.
Podkład z włókniny 3-warstwowej polipropylenowej typu TMS 35, 160 x 120cm
Kompresy gazowe jałowe 17 nit. 12 w, 10 x10 cm a 5 szt.
Opaska elastyczna tkana jałowa 15cm x 5m a 1 szt.
Tupferki – fasolki z gazy 17 nit. 15 x 15cm jałowe z nitką RTG a 10 szt
Pieluchy dla dzieci ok. 15 do 20 kg x 30 szt. (x25szt.)
Chusteczki nawilżane do pielęgnacji dzieci, oczyszczające i chroniące skórę przez wysuszeniem, opakowanie zawierające ok. 80 szt. (64szt.)
kompresy gazowe jałowe 17 nit.12 w. 5x5 cm a 2 szt.
jałowa serweta włókninowo - foliowa 2-warstwowa o gramaturze 56g/m2 z przylepcem w rozmiarze 240 x 180, pakowane w torebkę papierowo-foliową z centralna etykietą z 2 elementami samoprzylepnymi zawierającymi numer katalogowy, lot, date, wazność i identyfikację producenta

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.