eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › "Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2022 roku".



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2022 roku".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY

1.3.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 432 22 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tzuk-tychy.logintrade.net/zapytania_email,72275,cbe26388d090332197e870cb262d38cd.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2022 roku".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff09407a-7925-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015386/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026260/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.261.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113361,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2022 roku.
2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. utrzymanie szaletów przy al. Niepodległości 60, ul. Uczniowskiej, ul. Rynek:
2.1.1. zapewnienie nieprzerwanej personalnej obsługi szaletów (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
2.1.2. zapewnienie dodatkowej obsługi szaletu zlokalizowanego przy ul. Rynek 7 w godzinach 9:00 - 21:00, podczas imprez okolicznościowych,
2.1.3. zapewnienie należytego stanu sanitarnego i technicznego zgodnego z wymaganiami Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Tychach,
2.1.4. zapewnienie należytego porządku i czystości wewnątrz i wokół eksploatowanych szaletów (m.in. zamiatanie i mycie posadzki, bieżące sprzątanie terenu wokół szaletów z wszelkich zanieczyszczeń, itp.),
2.1.5. zabezpieczenie w szaletach środków higieny i czystości (m.in. bieżące uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, itp.),
2.1.6. wykonanie drobnych napraw (m.in. wymiana wypalonych żarówek, zamków, klamek, itp.),
2.1.7. bieżące usuwanie napisów i graffiti z elewacji wewnątrz i na zewnątrz szaletów,
2.1.8. oznakowanie tablicami informacyjnymi szaletów na zewnątrz, wyłącznie z podaniem dni i godzin ich otwarcia oraz zamknięcia,
2.1.9. sprzątanie i mycie po robotach malarskich,
2.1.10. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek.
2.2. utrzymanie szaletu – automatycznej toalety przy ul. Edukacji (teren Parku Północnego):
2.2.1. zapewnienie obsługi szaletu w każdy dzień tygodnia (również w dni ustawowo wolne od pracy), minimum 2 razy dziennie, tj. w godzinach porannych od godz. 7:00 do godz. 9:00 oraz popołudniowych od godz. 15:00 do godz. 16:00,
2.2.2. zapewnienie należytego stanu sanitarnego i technicznego zgodnego z wymaganiami Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Tychach,
2.2.3. zapewnienie należytego porządku i czystości wewnątrz i wokół eksploatowanego szaletu (m.in. sprawdzanie stanu mydła w płynie i papieru toaletowego, bieżące sprzątanie wszelkich zanieczyszczeń, sprawdzanie czystości ścian, itp.),
2.2.4. zabezpieczenie w szalecie środków czystości i higieny (m.in. bieżące uzupełnianie mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, itp.),
2.2.5. bieżące usuwanie napisów i graffiti z elewacji wewnątrz i na zewnątrz szaletu,
2.2.6. wykonywanie wszelkich prac zgodnie z dokumentacją pn.: „Warunki gwarancji”, będącą integralną częścią załącznika nr 2 do SWZ, dotyczącą m.in. instrukcji użytkowania, instrukcji konserwacji dachu i elewacji, zasad oczyszczania i konserwacji elementów ze stali nierdzewnej,
2.2.7. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,
3.2. Załączniku nr 3 do SWZ: zbiorcze zestawienie kosztów,
3.3. Załączniku nr 4 do SWZ: wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215500-2 - Toalety publiczne

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profi Holding Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381957582

7.3.3) Ulica: Króla Kazimierza Wielkiego 63A

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.