Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571284/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00584209/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00591447/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu zamrożonego materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu w ramach realizacji projektów finansowanych przez Agencję Badań Medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10084391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu zamrożonego materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu w ramach realizacji projektów finansowanych przez Agencję Badań Medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ea0703-fdc5-4941-9e53-5598db850a8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GUM2024ZP0120
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu zamrożonego materiału biologicznego (krew, surowica, osocze) wymagającego kontrolowanych warunków przewozu z czterech ośrodków na terenie Polski do Gdańska wraz z zapewnieniem odpowiednich opakowań transportowych dostosowanych do warunków transportu, w ramach realizacji projektów finansowanych przez Agencję Badań Medycznych pt.: „ Wpływ trimetazydyny na funkcję śródbłonka i biomarkery korelujące z rokowaniem w niewydolności serca z zachowaną frakcją wyrzutową - 2021/ABM/03/00038 oraz „ Efekt sertraliny na objawy depresyjno-lękowe, dysfunkcję śródbłonka oraz biomarkery z niewydolnością serca z zachowaną frakcją wyrzutową” – 2021/ABM/02/00024.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że liczby transportów i kilometrów wskazane w załączniku nr 3 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) są szacunkowe i służą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Liczba transportów może się różnić, jednak ich łączna liczba kilometrów i łączna wartość nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania minimum 30% wartości umowy, bez konieczności zmiany warunków umowy.
4. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na dokumentację przetargową, którą należy odczytywać wraz modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania.
5. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123141,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423996,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123141,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRYOPDP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252608525
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-284
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123141,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót remontowych związanych z modernizacją I piętra budynku użytkowego przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli gotowych do użytku i wyposażenia biurowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku według 12 zadań
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
- "Przewóz specjalny dzieci z niepełnosprawnością z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"
- "Dowozy uczniów do szkół z terenu Gminy Kobylin w roku szkolnym 2025 -2026"
- "Dowozy wychowanków i uczniów z gminy Kobylin do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2025 - 2026"
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.