eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDługoterminowy najem 3 samochodów hybrydowych na potrzeby Centrum e-Zdrowia.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Długoterminowy najem 3 samochodów hybrydowych na potrzeby Centrum e-Zdrowia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpz@cez.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Długoterminowy najem 3 samochodów hybrydowych na potrzeby Centrum e-Zdrowia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4e0fa54-76bb-489e-b9f4-29ce12242093

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135431/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Długoterminowy najem samochodów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4e0fa54-76bb-489e-b9f4-29ce12242093

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w Rozdziale XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPRZ.270.228.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Długoterminowy najem 3 samochodów hybrydowych na potrzeby Centrum e-Zdrowia.”. Najem dotyczy 3 (trzech) samochodów hybrydowych typu HEV na potrzeby Centrum e- Zdrowia w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, nie później jednak niż do 30 listopada 2026 r. (zamówienie podstawowe). Zamawiający może podjąć też decyzję o wydłużeniu terminu realizacji Umowy o maksymalnie 12 miesięcy od dnia jej zakończenia w okresie podstawowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

7. Zamawiający, w ramach przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy na kolejne 12 m-cy w zakresie najmu długoterminowego samochodów hybrydowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poniższych kryteriów oceny ofert.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert:
1) Kryterium cena: - waga kryterium "cena" 60%
C=Cn/Co x 60 %
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena brutto”
Cn - najniższa cena oferty brutto spośród ofert podlegających ocenie,
Co - cena brutto w ocenianej ofercie.
2) Kryterium: - Serwis i mobilność floty – „S” - waga 10%
Zamawiający wymaga pojazdu zastępczego do 24 h, assistance 24/7 i door-to-door. Punkty zostaną przyznane za gwarantowany czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 24 h. Jest to bezpośrednio związane z przedmiotem zamówienia (ciągłość mobilności). Czas liczony jest w godzinach od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego do podstawienia pojazdu zastępczego w miejscu wskazanym.
Punkty:
• ≤6h = 10 pkt
• ≤12h = 5 pkt
• ≤24h = 0 pkt
3) Kryterium -Bezpieczeństwo „B” , waga 10%
Zamawiający punktuje tylko elementy realnie podnoszące bezpieczeństwo i wpływające na eksploatację. Kryterium różnicuje oferty, nagradzając pojazdy z technologiami wyższego standardu.
Punkty:
• Układ rozpoznawania znaków drogowych = 5 pkt
• System wykrywania zmęczenia =5 pkt
Brak ww. systemów = 0 pkt
Funkcje muszą być fabryczne lub oficjalnie dostępne jako fabryczne opcje w deklarowanej wersji pojazdu (dowód: karta katalogowa, deklaracja producenta).
Aby otrzymać punkty za dany układ/system wymagania musi spełniać każdy z zaproponowanych modeli samochodów
4) Kryterium: Ekologia „E” - waga 10%
Premiowanie niższej emisji CO₂ (WLTP) jest mierzalne, obiektywne i zgodne z polityką dotyczącą premiowania aspektów środowiskowych. Reguła: Punkty przyznawane 1 punkt za każdy 1 g/km CO₂ (WLTP) poniżej limitu określonego w OPZ dla danego segmentu, maksymalnie 10 pkt*.
OPZ limity (punkt odniesienia):
o Pojazd pkt III pkt 1 ppkt. 14 : ≤115 g/km
Punkty :
Przyjmuje się, że 1g٭ = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium ekologia gdzie:
Formuła (dla każdego pojazdu):
Punkty CO₂ = deklarowana emisja CO₂
Przykład:
- Limit OPZ (pojazd z pkt III pkt 1 ppkt 14 OPZ) ≤ 115 g/km.
- Deklarowana emisja = 109 g/km.
- Różnica = 115 – 109 = 6 g.
- Punkty = 6 (bo <10).
*Jeżeli różnica wynosi powyżej 10 g → przyznajemy maksymalną ilość punktów tj. 10 pkt
Jeżeli = 115 g ,to pkt 0,
powyżej 115 g oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych warunków OPZ.
Dla całej floty:
• Obliczamy punkty CO₂ dla każdego oferowanego samochodu.
• „Wyciągamy” średnią arytmetyczną z tych wyników.
• Zaokrąglamy do pełnych punktów (max 10).
5) Kryterium: Termin dostawy (T)- waga 10%
OPZ przewiduje maks. 10 dni roboczych Kryterium premiuje szybszą dostawę, co ma wpływ na ciągłość działania Zamawiającego:
Punkty:
≤ 5 dni roboczych – 10 pkt
6 dni roboczych – 8 pkt
7 dni roboczych - 6 pkt
8 dni roboczych - 4 pkt
9 dni roboczych – 2 pkt
Za termin dostawy wynoszący 10 dni roboczych , przyznaje się 0pkt.
Termin liczony od dnia podpisania umowy do dnia protokolarnego przekazania wszystkich samochodów zgodnie z OPZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis i mobilność floty – „S”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpieczeństwo „B

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ekologia „E”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, minimum 2 zamówienia na najem pojazdów o wartości przekraczającej łącznie 100 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, 1705), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi najmu pojazdu, zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. VI pkt 1.1.4 SWZ – sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie podmiotu o udostępnianiu zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ – złożone w oryginale wraz z ofertą w formie elektronicznej zgodnie z postanowieniami rozdziału IX SWZ - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; (jeżeli dotyczy).
2) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie przedmiotu Umowy w przypadkach określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego oraz gdy:
1) nastąpi zmiana parametrów technicznych Pojazdu lub wyposażenia Pojazdu, będąca skutkiem braku dostępności na rynku samochodu o właściwościach lub parametrach technicznych, opisanych w OPZ oraz w Ofercie, pod warunkiem, że zmiana ta nie powoduje obniżenia parametrów technicznych i pogorszenia wyposażenia Pojazdu w stosunku do określonych w Umowie oraz że wartość łącznego wynagrodzenia miesięcznego oraz wynagrodzenia za użytkowanie jednego Pojazdu nie ulegnie zwiększeniu,
2) nastąpi zmiana modelu samochodu w wyniku zaprzestania produkcji lub innej przyczyny (np. wada Pojazdu wykryta przez producenta), której Wykonawca nie mógł przewidzieć, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy w takiej sytuacji nie ulegnie zmianie, przy czym zmiana modelu Pojazdu nie może prowadzić do obniżenia parametrów technicznych oraz pogorszenia wyposażenia Pojazdu w stosunku do wskazanego w Ofercie Wykonawcy;
3) po stronie Zamawiającego ujawni się potrzeba, która nie była mu znana w momencie ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmniejszenia liczby Pojazdów będących przedmiotem Umowy, z zastrzeżeniem, ze zmniejszenie liczby użytkowanych Pojazdów będzie prowadzić do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy (w oparciu o ceny zawarte w Ofercie) oraz nie może prowadzić do zmniejszenia liczby Pojazdów poniżej 2.
3. Zamawiający dopuszcza ponadto możliwość zmiany segmentu (klasy) Pojazdu, przy założeniu, że:
1) segment Pojazdu będzie nie niższy niż segment Pojazdu, który zadeklarowany został w ramach Umowy,
2) zmiana nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej lub równoważnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, zgodnie z rozdz. XIV SWZ , w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.