eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Obsługa serwisową samochodów i zakup części zamiennych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisową samochodów i zakup części zamiennych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Stacją Pogotowia Ratunkowego z siedzibą w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orzeszkowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-208

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbeblowski@pogotowie.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa serwisową samochodów i zakup części zamiennych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b395714-9e4d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, nie wpłynęła żadna oferta, a warunki zamówienia nie zostały w ogóle zmienione

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-43a55412-9589-11ed-94da-6ae0fe5e7159

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WL/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa samochodów, tj.:
1) wykonywanie obsługi technicznej zgodnie z harmonogramem zalecanym przez producenta dla danej marki, wykonywanie niezbędnych napraw łącznie z montażem, wymianą elementów uszkodzonych, zużytych, niesprawnych i zakup części zamiennych (również dla Zamawiającego dla jego potrzeb) do następujących pojazdów:
a) Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2016 nr rej. GD 843MN
b) Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2016 nr rej. GD 847MN
c) Mercedes Sprinter 319 Blue TEC – rok produkcji 2017 nr rej. GD 441PP
d) Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2018 nr rej. GD 053TJ
e) VW Crafter 2,5 TDI – rok produkcji 2009 nr rej. GD 2611V
f) Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2018 nr rej. GD 248TJ
g) Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2012 nr rej. GD 709ER
h) Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2012 nr rej. GD 710ER
i) Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2013 nr rej. GD 043GP
j) Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2015 nr rej. GD 461KX
k) Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2015 nr rej. GD 464KX
l) Peugeot Rifter CC Diesel – rok produkcji 2019 nr rej. GD 768UW
m) Mercedes Sprinter 419 CDI – rok produkcji 2018 nr rej. GD 182SV
n) Mercedes Sprinter 419 CDI – rok produkcji 2018 nr rej. GD 064SV
o) Mercedes Sprinter Benz nr rej. GD 010VW - rok produkcji 2020
p) Mercedes Sprinter Benz nr rej. GD 030VY - rok produkcji 2020
q) Mercedes nr rej. GD 3A001, rok produkcji 2021 , 316 CDI
r) Mercedes nr rej. GD 3A005, rok produkcji 2021, 316 CDI
s) Mercedes nr rej. GD 018XU, rok produkcji 2021, 316 CDI
t) Mercedes nr rej. GD 020XU, rok produkcji 2021, 316 CDI
u) Mercedes nr rej. GD 106XU, rok produkcji 2021, 316CDI
2) wykonywanie bezgotówkowych napraw powypadkowych
3) przystąpienie do realizacji usługi (naprawy, wymiany), po przejęciu przedmiotu umowy na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego (protokół zlecenia) w dniu przyjęcia
4) sprowadzenie brakujących części zamiennych nie może przekraczać 24 godzin (w Polsce). Czas oczekiwania na sprowadzenie brakujących części z zagranicy nie może przekraczać 10 dni roboczych
5) Prowadzenie rejestru komputerowego wykonanych napraw oraz zastosowanych części zamiennych
6) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy zgodnie z normami czasowymi ustalonymi przez producenta dla danej marki zgodnie z AUDATEX, EUROTAX lub innym równoważnym programem
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór uszkodzonych i zwrot naprawionych pojazdów z i do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na koszt Wykonawcy.
3. Odległość serwisu od siedziby Zamawiającego w promieniu max. 10 km – Zamawiający w celu zbadania czy oferta Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w tym zakresie będzie mierzyć odległość za pomocą powszechnie dostępnej bezpłatnej aplikacji Google Maps i wyniki tych pomiarenoarów będą dla Zamawiającego wiążące;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rutkowski SERWIS Michał Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957 068 53 30

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-577

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.