eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówDostawa z obszaru technicznego, wartości niematerialnych i prawnych, szkolenia z obszaru technicznego w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z obszaru technicznego, wartości niematerialnych i prawnych, szkolenia z obszaru technicznego w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa z obszaru technicznego, wartości niematerialnych i prawnych, szkolenia z obszaru technicznego w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a45b516-a5e2-45b5-bbb2-444a48232112

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy z obszaru technicznego – Zakup sprzętu IT (dostawa środków trwałych) oraz wartości niematerialnych i prawnych. Szkolenia z obszaru technicznego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie Krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.100.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 483980 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z obszaru technicznego, wartości niematerialnych i prawnych, szkolenia z
obszaru technicznego w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie” zwanych dalej:
„sprzętem” lub „produktem”, spełniających warunki (parametry) techniczne określone w załączniku nr 11 do SWZ. Przedmiot
zamówienia został określony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Zamówienie
dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” z
Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2.
Wzmocnienie Krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
1.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy Sprzęt, nieużywany, nieregenerowany, kompletny,
wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., dostarczony w oryginalnym opakowaniu, opakowanie musi być nienaruszone i
posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim
oprogramowaniem, posiadający wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz niewymagający żadnych dodatkowych
nakładów, gotowy do pracy.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oprogramowanie wraz z licencjami, jak również wszelkie
prawa na dostarczone programy i systemy operacyjne, wystawione na rzecz Zamawiającego.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do naprawiania wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia z winy
Wykonawcy.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż (instalację), konfigurację sprzętu oraz wdrożenie – zgodnie z Opisem
Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 11 do SWZ).
1.6. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z autoryzowanych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również
rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Ponadto Sprzęt musi być
wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie.
1.7. Wykonawca jest zobowiązany do:
1.7.1 dostarczenia produktów będących przedmiotem zamówienia:
a) do siedziby Zamawiającego i Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego wskazanych
w załączniku nr 3 do projektu umowy,
b) we własnym zakresie i na swój koszt,c) w godzinach urzędowania Zamawiającego i jego Jednostek Organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 3 do projektu
umowy,
1.7.2. dostarczenia sprzętu wraz:
a) ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy;
b) kartami gwarancyjnymi;
c)instrukcjami obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim oraz innymi dokumentami
niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania,
d) dokumentami określającymi zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i
pogwarancyjnym;
1.7.3. dostarczenia licencji na oprogramowanie w postaci kluczy licencyjnych umożliwiających instalację na komputerach
Zamawiającego oraz w jego Jednostkach Organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy;
1.7.4. przeprowadzenia szkoleń zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 11 do
SWZ);
1.7.5. zawiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o planowanym terminie dostawy sprzętu, nie później niż na 3 dni
przed tym terminem;
1.7.6. uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego terminu dostawy sprzętu, w przypadku zgłoszenia przez
przedstawiciela Zamawiającego uwag, co do terminu zaproponowanego przez Wykonawcę zgodnie z pkt 1.7.5.;
1.7.7. wniesienia sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego;
1.7.8. montażu (instalacji), konfigurację sprzętu i wdrożenia – zgodnie z OPZ (załącznik nr 11 do SWZ).
1.7.9. przekazywania Protokołów częściowych przekazania produktów Jednostkom Organizacyjnym Zamawiającego (wg
wzoru będącego załącznikiem nr 2 do projektu umowy) Zamawiającemu;
1.7.10. współpracy z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności udzielania wszelkich niezbędnych
wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia na każde żądanie Zamawiającego lub osoby wskazanej przez
Zamawiającego;
1.7.11. Wykonawca odpowiada za dostarczony sprzęt w czasie transportu i podczas montażu. W przypadku uszkodzenia
ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
1.7.12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu objętego niniejszym zamówieniem w godzinach pracy
Zamawiającego.
1.7.13. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadą nieczynienia znaczącej szkody środowisku – DNSH
(dodatkowe informacje znajdują się w podręczniku beneficjenta, pod adresem:
https://funduszeuedolnoslaskie.pl/aktualnosc/3714-dnsh-zasada-nieczynienia-powaznej-szkody-srodowisku-do-nosignificant-
harm

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532417,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533022,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532417,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA E Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462926077

7.3.3) Ulica: Piwna 32

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532417,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.