Og³oszenie z dnia 2024-01-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00204962/01 - Wynik z dnia 2024-02-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦wilcza
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d9f3b36f-bae8-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00064778
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy
zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza; adres strony internetowej Zamawiaj±cego:
www.swilcza.com.pl. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, odbierani
dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców”
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiaj±cy
nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków
okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki
komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertê,
o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie
dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a
tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez
Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 4. Wykonawca
zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.5.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,b) zapozna³ i
stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl.strona/45-instrukcje 6. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu
wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o
udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z
Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.8. Maksymalny
rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.9. Wykonawca mo¿e zwróciæ
siê do Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (udostêpniaj±c je na stronie internetowej prowadzonego postêpowania (Platformie), pod
warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni
przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie
wp³ynie w terminie, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz przed³u¿enia
terminu sk³adania ofert. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania
wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.10. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Wykonawca mo¿e
wprowadziæ zmiany do z³o¿onej oferty lub wycofaæ ofertê. W tym celu nale¿y w systemie Platformy
klikn±æ przycisk „Wycofaj ofertê”. Zmiana oferty nastêpuje poprzez wycofanie oferty oraz jej ponownym
z³o¿eniu.Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wilcza,
36-072 ¦wilcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17
8670157, email: ug.swilcza@intertele,pl; inspektorem ochrony danych osobowych u
zamawiaj±cego jak wy¿ej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –
biuro@mpls.com.pl; -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 it. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa kruszywa do remontu dróg
gminnych w 2024 r., numer referencyjny: RGI.271.5.2024, prowadzonym w trybie podstawowym; - odbiorcami Pani/Pana, danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; -
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; - posiada Pani/Pan:– na podstawie art.
15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o
których mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO; - w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez
zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; - Zamawiaj±cy
udostêpnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze
¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich
wniesienie; - przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie: W
przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub
daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie: Skorzystanie
przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym
mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; *** Wyja¶nienie: Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego
postêpowania;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2024 r. w zakresie:
1) asortyment oraz ilo¶ci kruszyw:
kruszywo (frakcja 0-31,5 mm) w ilo¶ci 4 000,00 t;
kruszywo (frakcja 31,5-63 mm) w ilo¶ci 2 000,00 t;
2) dostawa na teren Gminy ¦wilcza, transport, roz³adunek (roz³adunek jednego samochodu mo¿e odbywaæ siê w kilku
miejscach) we wskazanych miejscach przez Zamawiaj±cego, z przeznaczeniem na drogi o szeroko¶ci max. 5,00 m.
3) dostarczane kruszywa musz± posiadaæ uziarnienie ci±g³e, byæ pierwszego gatunku oraz odpowiadaæ warunkom
stawianym przez nastêpuj±ce normy: PN-EN 13242, PN-EN 11112.
4) do obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
a) ¶wiadectwo zgodno¶ci musi byæ dostarczane ka¿dorazowo wraz
z dostarczonym materia³em drogowym,
b) dostawa kruszywa na teren Gminy ¦wilcza bêdzie siê odbywaæ do ni¿ej wymienionych lokalizacji:
· Rudna Wielka dz. nr ew. 787/6
· Rudna Wielka dz. nr ew. 177/9
· ¦wilcza dz. nr ew. 3760/1
· ¦wilcza dz. nr ew. 4849
· Trzciana dz. nr ew. 2375
c) dostawa musi odbywaæ siê samochodami dostosowanymi do parametrów drogi. Przewiduje siê dostawê samochodami
solo, zestawami i ci±gnikami siod³owymi z naczep± w zale¿no¶ci od miejsc wy³adunku.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶la Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
4. Zamówienie opcjonalne:1) asortyment oraz ilo¶ci kruszyw:
kruszywo (frakcja 0-31,5 mm) w ilo¶ci do 2 000,00 t do wysoko¶ci 105 691,06 z³ netto;
kruszywo (frakcja 31,5-63 mm) w ilo¶ci do 1 000,00 t do wysoko¶ci 56 910,57 z³ netto;
2) dostawa na teren Gminy ¦wilcza, transport, roz³adunek (roz³adunek jednego samochodu mo¿e odbywaæ siê w kilku
miejscach) we wskazanych miejscach przez Zamawiaj±cego, z przeznaczeniem na drogi o szeroko¶ci max. 5,00 m,
3) dostarczane kruszywa musz± posiadaæ uziarnienie ci±g³e, byæ pierwszego gatunku oraz odpowiadaæ warunkom
stawianym przez nastêpuj±ce normy: PN-EN 13242, PN-EN 11112,
4) do obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
a) ¶wiadectwo zgodno¶ci musi byæ dostarczane ka¿dorazowo wraz z dostarczonym materia³em drogowym,
b) dostawa kruszywa na teren Gminy ¦wilcza bêdzie siê odbywaæ do ni¿ej wymienionych lokalizacji:
· Rudna Wielka dz. nr ew. 787/6
· Rudna Wielka dz. nr ew. 177/9
· ¦wilcza dz. nr ew. 3760/1
· ¦wilcza dz. nr ew. 4849
· Trzciana dz. nr ew. 2375
c) dostawa musi odbywaæ siê samochodami dostosowanymi do parametrów drogi. Przewiduje siê dostawê samochodami
solo, zestawami i ci±gnikami siod³owymi z naczep± w zale¿no¶ci od miejsc wy³adunku;
d) skorzystanie z prawa opcji mo¿e nast±piæ raz lub wiêcej razy i uzale¿nione bêdzie wy³±cznie od potrzeb Zamawiaj±cego i
mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji.
5) wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku
zastosowania prawa opcji cena jednostkowa netto za 1 tonê kruszywa wskazana w Formularzu ofertowym Wykonawcy nie
ulegnie zmianie za wyj±tkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie;
6) zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji
zamówienia podstawowego;
7) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma
obowi±zku skorzystaæ w czasie trwania umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji,
Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Uruchomienie opcji przez Zamawiaj±cego skutkuje po stronie
Wykonawcy obowi±zkiem jej wykonania;
8) w przypadku zastosowania przez Zamawiaj±cego prawa opcji o¶wiadczenie o skorzystaniu z prawa opcji bêdzie stanowi³o
integraln± czê¶æ Umowy;
9) wykorzystanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji nie wymaga sporz±dzania aneksu do umowy;
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj± okre¶lone przezZamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie kruszywa o
warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej –
dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada
wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w
szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da
nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej
oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym
okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te
dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±
referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y
wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –
o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ
wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Okre¶lono w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje dotycz±ce zakresu i rodzaju zmian umowyoraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w §8 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami idokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-01 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem
terminu, o którym mowa w ust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym
w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, bêdzie zobowi±zany przed
podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli jego
wniesienie by³o wymagane) w wysoko¶ci i formie okre¶lonej w Rozdziale XX SWZ.
4. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym
przez Zamawiaj±cego.
6. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7
ust. 1 tej¿e ustawy. Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ IX pkt 4 SWZ.
7. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci i nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub
sprawdzeniu dokumentów.
8. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty
ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
INNE PRZETARGI ¦WILCZA
wiêcej: przetargi ¦WILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadle¶nictwa Kañczuga w 2025 roku
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- ¯wirowanie i równanie dróg gminnych na terenie gminy Nur
- Utrzymanie dróg ¿wirowych na terenie gminy Go³dap w zakresie konserwacji dróg
- DOSTAWA Z TRANSPORTEM I ROZ£ADUNKIEM DESTRUKTU BETONOWEGO, DESTRUKTU ASFALTOWEGO, KRUSZYWA £AMANEGO DO STABILIZACJI MECHANICZNEJ, MELAFIRU, PIASKU SIANEGO I PIASKU NATURALNEGO
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO. (II postêpowanie)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.