eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › Modernizacja placów zabaw przy szkołach podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064602 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placów zabaw przy szkołach podstawowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 297538800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.klembow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placów zabaw przy szkołach podstawowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afc51936-a8ec-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001943/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja placów zabaw przy szkołach podstawowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 100000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.:
Modernizacja placów zabaw przy szkołach podstawowych:
1. Przy ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68 w miejscowości Klembów gm. Klembów na działce o nr ew. 362 obręb Klembów.
2. Przy ul. Warszawskiej 2 w miejscowości Ostrówek gm. Klembów na działce o nr ew. 337/4 obręb Lipka.
3. Przy ul. Szkolnej 5 w miejscowości Stary Kraszew gm. Klembów na działce o nr ew. 982 obręb Stary Kraszew.
4. Przy ul. Osiedlowej 3 w miejscowości Wola Rasztowska gm. Klembów na działce o nr ew. 221/55 obręb Wola Rasztowska.
5. Przy ul. Wiśniowej 32 w miejscowości Pasek gm. Klembów na działce o nr ew. 340/7 obręb Pasek.
w skrócie: „Modernizacja placów zabaw przy szkołach podstawowych”
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Realizacja zamówienia polegać będzie na:
- wykonaniu robót pomiarowych,
- demontażu oraz utylizacji istniejących nawierzchni placów zabaw,
- robót ziemnych,
- mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy nawierzchni, wykonaniu ław z betonu pod obrzeża,
- montażu obrzeży betonowych,
- wykonaniu brakującej podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonaniu nawierzchni placów zabaw,
- demontażu oraz ponownego montażu istniejących zabawek, jeśli będzie to konieczne do prawidłowego wykonania nawierzchni.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarach oraz planach sytuacyjnych, które stanowią załącznik do SWZ:
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz przedmiaru robót ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Demontaż oraz utylizacja istniejących nawierzchni, wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, transport leży całkowicie po stronie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu, zgodnie z informacją podaną na publicznej sesji otwarcia ofert, a także podanej do publicznej wiadomości informacji z otwarcia ofert (w BIP), Zamawiający przeznaczył kwotę – 100 000,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 1 oferta. Cena oferty przekroczyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie przewidział aktualnie możliwości zwiększenia kwoty przewidzianej na realizację zamówienia do ceny zaoferowanej w przedmiotowej ofercie.
W świetle przedstawionych okoliczności, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, którzy złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje o unieważnieniu postępowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.