eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice



Og³oszenie z dnia 2025-01-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI W MYS£OWICACH

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Mys³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360408067

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Norberta Boñczyka 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.grzywacz@mosir.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.mosir.myslowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efe61efe-7eb3-4d74-a3be-461690f6e55a

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-efe61efe-7eb3-4d74-a3be-461690f6e55a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00064411

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00618991/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00619931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA.ZA.261.3.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Wykonywanie ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zamawiaj±cego w okresie 12 miesiêcy w ³±cznym wymiarze oko³o 4500 godzin (ilo¶æ godzin podana orientacyjnie).
Ilo¶æ godzin mo¿e ulec zmianie w przypadku istotnej potrzeby Zamawiaj±cego.
Ochrona mienia odbywaæ siê bêdzie w g³ównej mierze na o¶rodku S³upna Park w Mys³owicach przy ul. Stadionowej 13; Godziny ochrony: 21:00 – 06:00.
Dodatkowo w okresie zimowym przewidziana jest ochrona przy lodowisku w godzinach 17:00 – 21:00.
oraz w okresie letnim przy k±pielisku w godzinach 10:00 – 21:00
Ochrona obiektu w okresie ¶wi±t – Bo¿e narodzenie, Wielkanoc, Nowy Rok.
W czasie w/w godzin przewidziany jest 1 pracownik ochrony.
W ci±gu roku jest mo¿liwo¶æ dodatkowej ochrony na innych obiektach MOSiR Mys³owice w zale¿no¶ci od potrzeb i nieprzewidzianej sytuacji.
2.2. Zapewnienie bezpieczeñstwa podczas imprez sportowo- kulturalnych w Mys³owicach w obiektach Zamawiaj±cego w okresie 12 miesiêcy w ³±cznym wymiarze oko³o 300 godzin (ilo¶æ godzin podana orientacyjnie celem wyceny i porównania ofert).
Ilo¶æ godzin mo¿e ulec zmianie w przypadku istotnej potrzeby Zamawiaj±cego.
Nie przewiduje siê imprez o charakterze imprez masowych w rozumieniu ustawy.
Przewiduje siê organizacjê nastêpuj±cych imprez:
a) zabezpieczenie biegu ulicznego – ok. 40 pracowników ochrony,
b) zabezpieczenie rajdu rowerowego – ok. 10 pracowników ochrony,
c) zabezpieczenie turniejów sportowych – typu siatkówka pla¿owa, zawody judo, turnieje tañca - ok. 5 pracowników,
d) Zabezpieczenie imprez kulturalnych - typu kino letnie, dzieñ dziecka, festyny – ok. 3 pracowników,
2.3. W zakres ca³odobowej ochrony osób i mienia wchodzi:
a) przeciwdzia³anie kradzie¿om, niszczeniu lub uszkodzeniu mienia objêtego ochron±,
b) sprawdzanie stanu wszelkich zewnêtrznych zamkniêæ, zabezpieczeñ i plomb, do których Wykonawca ma dostêp oraz odnotowywanie w ksi±¿ce s³u¿by nieprawid³owo¶ci z tym zwi±zanych
c) zg³aszanie Zamawiaj±cemu wszelkich zauwa¿onych braków lub naruszeñ odno¶nie stanu zabezpieczenia mienia,
d) ci±g³a i aktywna s³u¿ba pracowników Wykonawcy w godzinach pe³nienia s³u¿by,
e) reagowanie w przypadkach zauwa¿enia na terenie chronionego Obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia,
f) ustalanie przez s³u¿bê ochrony Wykonawcy uprawnieñ osób do przebywania na terenie objêtym ochron±,
g) wzywanie osób do opuszczenia terenów objêtych ochron± w przypadku stwierdzenia braku uprawnieñ do przebywania na obiektach chronionym albo stwierdzenia zak³ócania porz±dku,
h) niezw³oczne informowanie o zauwa¿onych zagro¿eniach Obiektu w³a¶ciwych jednostek systemu ratowniczo-ga¶niczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego,
i) koordynowanie dzia³añ w przypadku interwencji s³u¿b zewnêtrznych (Policja, Stra¿ Po¿arna, Pogotowie Ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub wskazywania dróg do miejsc zdarzeñ oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistnia³ym zdarzeniu.
2.4. W zakres zapewnienia bezpieczeñstwa w trakcie imprez sportowych wchodzi zapewnienie
bezpieczeñstwa osobom uczestnicz±cym w imprezie (publiczno¶æ, uczestnicy, obs³uga, itp.)
w tym:
a) informowanie o udogodnieniach oraz wymogach bezpieczeñstwa okre¶lonych przez organizatora lub s³u¿by ratownicze,
b) informowanie o miejscu punktów pomocy medycznej, gastronomicznych i sanitarnych,
c) nadzorowanie bezpiecznego wej¶cia i wyj¶cia osób uczestnicz±cych w imprezie,
d) niedopuszczenie osób uczestnicz±cych w imprezie do miejsc nieprzeznaczonych dla publiczno¶ci,
e) niezw³oczne reagowanie na incydenty i zagro¿enia oraz podejmowanie niezbêdnych dzia³añ zaradczych, w szczególno¶ci poprzez informowanie o nich s³u¿b porz±dkowych;
f) obserwowanie wszystkich obszarów potencjalnego zagro¿enia i przeciwdzia³anie nadmiernemu zagêszczeniu osób;
g) pilnowanie przestrzegania postanowieñ regulaminu obiektu i regulaminu imprezy
h) reagowanie na skargi sk³adane przez osoby uczestnicz±ce w imprezie.
i) wspó³praca z innymi s³u¿bami, w tym z: Policj±, Stra¿± Miejsk±, Stra¿± Po¿arn±, Ochron± Obiektu, s³u¿bami medycznymi i ratowniczymi, itp.),
j) uniemo¿liwienie przedostania siê na teren chronionego obiektu osobom nieupowa¿nionym,
k) ochrona mienia znajduj±cego siê na zabezpieczanym terenie, w tym mienia uczestników imprezy przed kradzie¿± lub aktami wandalizmu,
2.5. Bie¿±ce informowanie upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego o aktualnej sytuacji i istniej±cych zagro¿eniach.
2.6. Ochrona o której mowa w ust. 2 pkt 2.1 odbywaæ siê bêdzie codziennie zgodnie ze sporz±dzonym Wykazem osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia.
2.7. Zadanie o którym mowa w ust 2 pkt 2.2 wykonywane bêdzie na podstawie oddzielnie wystawianych zleceñ, zgodnie z kalendarzem imprez obowi±zuj±cym u Zlecaj±cego.
2.8. Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) zapewnienia do realizacji umowy odpowiedniej liczby pracowników zdolnych do wykonywania zawodu w szczególno¶ci cechuj±cych siê wysok± sprawno¶ci± fizyczn± konieczn± do podjêcia w razie konieczno¶ci niezbêdnych dzia³añ wynikaj±cych z zakresu umowy skierowanych na ochronê mienia Zamawiaj±cego i osób przebywaj±cych na terenie chronionych obiektów, posiadaj±cych kursy i szkolenia pracownika ochrony, zapewniaj±cej nieprzerwan± prawid³ow± realizacjê ca³o¶ci zamówienia, niezale¿nie od urlopów czy absencji chorobowej i przy zachowaniu obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku skierowania przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowej umowy osób niespe³niaj±cych w ocenie Zamawiaj±cy ww warunków Zamawiaj±cy zwróci siê do Wykonawcy o skierowanie do realizacji zadania innej osoby spe³niaj±cej te warunki, a w przypadku nie zastosowania siê Wykonawcy do tego¿ wezwania, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie wywi±zuje siê z powierzonych mu obowi±zków co mo¿e skutkowaæ rozwi±zaniem umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia z zastosowaniem przewidzianej kary umownej.
2) Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia powinny byæ niekarane i posiadaæ odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbêdne do wykonywania us³ug ochrony osób mienia, a tak¿e w trakcie realizacji us³ug zachowywaæ siê w sposób zgodny z zasadami wspó³¿ycia spo³ecznego i dobrymi obyczajami. Powinny byæ odpowiednio ubrane (umundurowane), w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê oraz zapewniaj±cy schludny wygl±d,
3) przekazywania Zamawiaj±cemu do koñca ka¿dego miesi±ca wykazu pracowników pe³ni±cych dy¿ury na nastêpny miesi±c oraz powiadomienie o ka¿dej zmianie pracownika,
4) sporz±dzenia planu ochrony,
5) wyposa¿enia pracowników ochrony w niezale¿ne ¶rodki ³±czno¶ci umo¿liwiaj±ce sprawn± komunikacjê i natychmiastowy kontakt w sytuacjach kryzysowych.
2.9. W przypadku ra¿±cego naruszenia obowi±zków przez osoby sprawuj±ce ochronê osób i mienia, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wnioskowania o wykluczenie osoby z realizacji us³ug na obiekcie.
2.10. Zamawiaj±cy zastrzega zmniejszenie ilo¶ci godzin b±d¼ osób b±d¼ te¿ zmiany godzin pracy poszczególnych pracowników. Zamawiaj±cy bêdzie zamawia³ faktyczn± ilo¶æ osoboroboczogodzin z minimum 48 godzinnym wyprzedzeniem. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykorzysta minimalnie 70% zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 166788,00 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 204868,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204592,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO STEWARD SECURITY GRUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272745036

7.3.3) Ulica: ul. Ko¶ciuszki

7.3.4) Miejscowo¶æ: Chodzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-503

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 204592,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-16 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.