eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSzkolenia specjalistyczne oraz superwizja dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, zespołów interdyscyplinarnych oraz grup roboczych.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064351 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia specjalistyczne oraz superwizja dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, zespołów interdyscyplinarnych oraz grup roboczych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22

1.5.8.) Numer faksu: (0-12) 422-06-36 wew. 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia specjalistyczne oraz superwizja dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, zespołów interdyscyplinarnych oraz grup roboczych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddea4bf8-bd1e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002902/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu polityki Społecznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego podadresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Wykonawca składa OFERTĘ za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej ( tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisanie podpisem elektronicznym „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” przy pomocy którego składana jest oferta nie powoduje, iż treść oferty zostaje podpisana. UWAGA: Oferta złożona za pośrednictwem miniPortalu musi zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym, tj. kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym a czynność ta musi zostać wykonana przed czynnością jej zaszyfrowania poprzez miniPortal. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja ( nie dotyczy składania ofert) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz art. 19 ustawy Pzp, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków informuje, że:
1. Administratorem Twoich danych osobowych, w zakresie objętym ofertą (a także innych danych niezbędnych do zawarcia i wykonania umowy), jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@rops.krakow.pl
3. Twoje dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit.c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wypełnienia obowiązków związanych z archiwizowaniem dokumentów oraz spełnienia przez Administratora obowiązków prawnych wynikających z prawa polskiego, zaś w przypadku podmiotów, z którymi zostanie zawarta umowa – dodatkowo w celu przygotowania, zawarcia i wykonania umowy, na podstawie art.6 ust.1 lit.f (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora) oraz ustalania, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową.
4. Odbiorcą Twoich danych osobowych będą podmioty, których uprawnienie do dostępu do ww. danych wynika z obowiązujących przepisów, organy sprawujące funkcje nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, a także podmioty przetwarzające dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie zawartych umów (w tym podmioty dostarczające i utrzymujące oprogramowanie wykorzystywane przy działaniach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, podmioty świadczące usługi prawnicze oraz usługi pocztowe lub kurierskie).
5. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku wybranego podmiotu także przez okres realizacji umowy oraz okres, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń pomiędzy stronami umowy), a ponadto we wszystkich przypadkach oraz okres wynikający z obowiązujących Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie regulacji z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją.
7. W granicach określonych przepisami prawa, w tym w szczególności RODO, masz prawo:
1) dostępu do treści danych,
2) do sprostowania danych,
3) do uzupełnienia danych,
4) do ograniczenia przetwarzania,
5) do przenoszenia danych,
6) do sprzeciwu wobec przetwarzania,
7) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie na podstawie Twojej zgody,
8) do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym).
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych, przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Twoje dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
(...) Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (tj. z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-2/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 255220,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186960,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie oraz przeprowadzenie 144 godzin dydaktycznych szkoleń dla 10 grup uczestników dot. Szkolenia z obszaru przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Szczegółowe informacje dot. tej części zamówienia znajdują się w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 30520 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji ilościowej, polegającej na:
1) zmniejszeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych szkoleń, do poziomu (minimalna wielkość świadczenia):
a) w części I zamówienia: 96 godzin dydaktycznych oraz 7 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli do udziału w spotkaniach zgłosi się mniejsza niż zakładana przez Zamawiającego liczba uczestników pozwalająca na wykonanie zamówienia w pełnym zakresie lub ze względu na niedostateczną ilość czasu pozostałą do zakończenia realizacji szkoleń, pozwalającą na należyte przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich zaplanowanych szkoleń na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.

2). zwiększeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych spotkań, do poziomu:
a) w części I zamówienia: 168 godzin dydaktycznych oraz 12 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli możliwości budżetowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie podstawowego zakresu zamówienia oraz liczba zrekrutowanych uczestników pozwoli Zamawiającemu na realizację zamówienia w szerszym zakresie.
3). zmniejszenie oraz zwiększenie zakresu zamówienia, wskazane w pkt 1 oraz 2 nastąpi przy zachowaniu wszystkich warunków realizacji wskazanych w Umowie wraz z załącznikami, w tym cen za jedną godzinę dydaktyczną realizacji szkolenia. Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o każdorazowym skorzystaniu z prawa opcji (wskazując przy tym liczbę grup oraz zakres godzinowy objęty dana opcją) nie później, niż na 15 dni przed dniem, w którym, zgodnie z ustalonym harmonogramem, zrealizowana zostanie minimalna gwarantowana liczba godzin szkoleń określona w Załączniku nr 1 do Umowy lub ostatniej informacji dot. skorzystania z prawa opcji;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,
na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena oferty (C) 50 punktów, Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) 50 - RAZEM 100 pkt. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Cena oferty" (C):
𝑐=(𝑐 𝑚𝑖𝑛/𝑐𝑏)×50%×100, gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”
C min – cena najniższa spośród wszystkich badanych ofert
Cb – cena badanej oferty
50% - procentowe znaczenie kryterium „Cena oferty” (C)
100 – wskaźnik stały
Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty" (C) podana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena oferty” (C): 50 punktów.
3. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia" (D): Punkty za kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 50 punktów, na podstawie informacji zawartej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym a następnie podlegać będą weryfikacji w oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie „Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/superwizji” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę godzin doświadczenia z usług spełniających warunek udziału dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób które ten warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu, według poniższego wzoru: 𝐷=(𝐷𝑏*/𝐷𝑛**)×50%×100
gdzie: D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”
Db - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w badanej ofercie
Dn - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w ofercie z najwyższą wykazaną liczbą godzin dydaktycznych doświadczenia
50% - procentowe znaczenie kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (D)
100 – wskaźnik stały
*Minimalna punktowana liczba godzin doświadczenia na jednego wykazanego szkoleniowca: 101 w odniesieniu do specjalistycznego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz 41 w odniesieniu do specjalistycznego szkolenia z zakresu prawnych aspektów przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
**Maksymalna punktowana liczba godzin dydaktycznych doświadczenia na jednego wykazanego szkoleniowca: 500
Dla potrzeb oceny w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” uwzględniane będą wyłącznie szkolenia/superwizje przeprowadzone (samodzielnie lub wspólnie z innymi osobami) przez osoby wymienione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym co zostanie potwierdzone następnie w Wykazie osób, jako spełniające warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający w zakresie liczby godzin dydaktycznych doświadczenia, podzieli sumę wszystkich wykazanych godzin doświadczenia osób ujętych w formularzu ofertowym na daną cześć zamówienia a następnie w wykazie osób (spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem maksymalnej punktowanej liczby godzin doświadczenia przypadającej na jedną osobę) przez liczbę tych osób i tak uzyskany wynik będzie podstawiał do wzoru, o którym mowa powyżej. Ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglana do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi.
4. Ocena końcowa oferty w punktach:
1) Ocena końcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru: Ok = C + D
2) Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w ocenie końcowej (Ok).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie oraz przeprowadzenie 192 godzin dydaktycznych superwizji dla 12 grup uczestników dot. Superwizji dla członków zespołów interdyscyplinarnych. Szczegółowe informacje dot. tej części zamówienia znajdują się w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 50000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji ilościowej, polegającej na:
1) zmniejszeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych superwizji, do poziomu (minimalna wielkość świadczenia):
a) w części II zamówienia: 160 godzin dydaktycznych oraz 10 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli do udziału w spotkaniach zgłosi się mniejsza niż zakładana przez Zamawiającego liczba uczestników pozwalająca na wykonanie zamówienia w pełnym zakresie lub ze względu na niedostateczną ilość czasu pozostałą do zakończenia realizacji superwizji, pozwalającą na należyte przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich zaplanowanych superwizji na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.
2. zwiększeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych spotkań, do poziomu:
a) w części II zamówienia: 240 godzin dydaktycznych oraz 15 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli możliwości budżetowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie podstawowego zakresu zamówienia oraz liczba zrekrutowanych uczestników pozwoli Zamawiającemu na realizację zamówienia w szerszym zakresie.
3. zmniejszenie oraz zwiększenie zakresu zamówienia, wskazane w pkt 1 oraz 2 nastąpi przy zachowaniu wszystkich warunków realizacji wskazanych w Umowie wraz z załącznikami, w tym cen za jedną godzinę dydaktyczną realizacji superwizji Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o każdorazowym skorzystaniu z prawa opcji (wskazując przy tym liczbę grup oraz zakres godzinowy objęty dana opcją) nie później, niż na 15 dni przed dniem, w którym, zgodnie z ustalonym harmonogramem, zrealizowana zostanie minimalna gwarantowana liczba godzin superwizji określona w Załączniku nr 1 do Umowy lub ostatniej informacji dot. skorzystania z prawa opcji;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,
na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena oferty (C) 50 punktów, Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) 50 - RAZEM 100 pkt. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Cena oferty" (C):
𝑐=(𝑐 𝑚𝑖𝑛/𝑐𝑏)×50%×100, gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”
C min – cena najniższa spośród wszystkich badanych ofert
Cb – cena badanej oferty
50% - procentowe znaczenie kryterium „Cena oferty” (C)
100 – wskaźnik stały
Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty" (C) podana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena oferty” (C): 50 punktów.
3. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia" (D): Punkty za kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 50 punktów, na podstawie informacji zawartej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym a następnie podlegać będą weryfikacji w oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie „Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/superwizji” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę godzin doświadczenia z usług spełniających warunek udziału dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób które ten warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu, według poniższego wzoru: 𝐷=(𝐷𝑏*/𝐷𝑛**)×50%×100
gdzie: D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”
Db - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w badanej ofercie
Dn - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w ofercie z najwyższą wykazaną liczbą godzin dydaktycznych doświadczenia
50% - procentowe znaczenie kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (D)
100 – wskaźnik stały
*Minimalna punktowana liczba godzin doświadczenia na jednego wykazanego superwizora: 101 .
**Maksymalna punktowana liczba godzin dydaktycznych doświadczenia na jednego wykazanego superwizora: 500.
Dla potrzeb oceny w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” uwzględniane będą wyłącznie szkolenia/superwizje przeprowadzone (samodzielnie lub wspólnie z innymi osobami) przez osoby wymienione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym co zostanie potwierdzone następnie w Wykazie osób, jako spełniające warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający w zakresie liczby godzin dydaktycznych doświadczenia, podzieli sumę wszystkich wykazanych godzin doświadczenia osób ujętych w formularzu ofertowym na daną cześć zamówienia a następnie w wykazie osób (spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem maksymalnej punktowanej liczby godzin doświadczenia przypadającej na jedną osobę) przez liczbę tych osób i tak uzyskany wynik będzie podstawiał do wzoru, o którym mowa powyżej. Ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglana do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi.
4. Ocena końcowa oferty w punktach:
1) Ocena końcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru: Ok = C + D
2) Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w ocenie końcowej (Ok).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie oraz przeprowadzenie 192 godziny dydaktycznych szkoleń dla 12 grup uczestników dot. Szkolenie specjalistyczne z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla zespołów interdyscyplinarnych. Szczegółowe informacje dot. tej części zamówienia znajdują się w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 44400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji ilościowej, polegającej na:
1) zmniejszeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych szkoleń, do poziomu (minimalna wielkość świadczenia):
a) w części III zamówienia: 160 godzin dydaktycznych oraz 10 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli do udziału w spotkaniach zgłosi się mniejsza niż zakładana przez Zamawiającego liczba uczestników pozwalająca na wykonanie zamówienia w pełnym zakresie lub ze względu na niedostateczną ilość czasu pozostałą do zakończenia realizacji szkoleń, pozwalającą na należyte przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich zaplanowanych szkoleń na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.

2). zwiększeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych spotkań, do poziomu:
a) w części III zamówienia: 240 godzin dydaktycznych oraz 15 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli możliwości budżetowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie podstawowego zakresu zamówienia oraz liczba zrekrutowanych uczestników pozwoli Zamawiającemu na realizację zamówienia w szerszym zakresie.
3). zmniejszenie oraz zwiększenie zakresu zamówienia, wskazane w pkt 1 oraz 2 nastąpi przy zachowaniu wszystkich warunków realizacji wskazanych w Umowie wraz z załącznikami, w tym cen za jedną godzinę dydaktyczną realizacji szkolenia. Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o każdorazowym skorzystaniu z prawa opcji (wskazując przy tym liczbę grup oraz zakres godzinowy objęty dana opcją) nie później, niż na 15 dni przed dniem, w którym, zgodnie z ustalonym harmonogramem, zrealizowana zostanie minimalna gwarantowana liczba godzin szkoleń określona w Załączniku nr 1 do Umowy lub ostatniej informacji dot. skorzystania z prawa opcji;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,
na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena oferty (C) 50 punktów, Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) 50 - RAZEM 100 pkt. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Cena oferty" (C):
𝑐=(𝑐 𝑚𝑖𝑛/𝑐𝑏)×50%×100, gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”
C min – cena najniższa spośród wszystkich badanych ofert
Cb – cena badanej oferty
50% - procentowe znaczenie kryterium „Cena oferty” (C)
100 – wskaźnik stały
Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty" (C) podana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena oferty” (C): 50 punktów.
3. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia" (D): Punkty za kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 50 punktów, na podstawie informacji zawartej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym a następnie podlegać będą weryfikacji w oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie „Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/superwizji” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę godzin doświadczenia z usług spełniających warunek udziału dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób które ten warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu, według poniższego wzoru: 𝐷=(𝐷𝑏*/𝐷𝑛**)×50%×100
gdzie: D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”
Db - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w badanej ofercie
Dn - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w ofercie z najwyższą wykazaną liczbą godzin dydaktycznych doświadczenia
50% - procentowe znaczenie kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (D)
100 – wskaźnik stały
*Minimalna punktowana liczba godzin doświadczenia na jednego wykazanego szkoleniowca: 101
**Maksymalna punktowana liczba godzin dydaktycznych doświadczenia na jednego wykazanego szkoleniowca: 500.
Dla potrzeb oceny w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” uwzględniane będą wyłącznie szkolenia/superwizje przeprowadzone (samodzielnie lub wspólnie z innymi osobami) przez osoby wymienione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym co zostanie potwierdzone następnie w Wykazie osób, jako spełniające warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający w zakresie liczby godzin dydaktycznych doświadczenia, podzieli sumę wszystkich wykazanych godzin doświadczenia osób ujętych w formularzu ofertowym na daną cześć zamówienia a następnie w wykazie osób (spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem maksymalnej punktowanej liczby godzin doświadczenia przypadającej na jedną osobę) przez liczbę tych osób i tak uzyskany wynik będzie podstawiał do wzoru, o którym mowa powyżej. Ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglana do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi.
4. Ocena końcowa oferty w punktach:
1) Ocena końcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru: Ok = C + D
2) Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w ocenie końcowej (Ok).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie oraz przeprowadzenie 40 godzin dydaktycznych szkoleń dla 5 grup uczestników dot. Szkolenie dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej. Szczegółowe informacje dot. tej części zamówienia znajdują się w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 9240,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji ilościowej, polegającej na:
1) zmniejszeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych szkoleń, do poziomu (minimalna wielkość świadczenia):
a) w części IV zamówienia: 24 godziny dydaktyczne oraz 3 grupy
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli do udziału w spotkaniach zgłosi się mniejsza niż zakładana przez Zamawiającego liczba uczestników pozwalająca na wykonanie zamówienia w pełnym zakresie lub ze względu na niedostateczną ilość czasu pozostałą do zakończenia realizacji szkoleń, pozwalającą na należyte przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich zaplanowanych szkoleń na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.

2). zwiększeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych spotkań, do poziomu:
a) ww części IV zamówienia: 56 godzin dydaktyczne oraz 7 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli możliwości budżetowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie podstawowego zakresu zamówienia oraz liczba zrekrutowanych uczestników pozwoli Zamawiającemu na realizację zamówienia w szerszym zakresie.
3). zmniejszenie oraz zwiększenie zakresu zamówienia, wskazane w pkt 1 oraz 2 nastąpi przy zachowaniu wszystkich warunków realizacji wskazanych w Umowie wraz z załącznikami, w tym cen za jedną godzinę dydaktyczną realizacji szkolenia. Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o każdorazowym skorzystaniu z prawa opcji (wskazując przy tym liczbę grup oraz zakres godzinowy objęty dana opcją) nie później, niż na 15 dni przed dniem, w którym, zgodnie z ustalonym harmonogramem, zrealizowana zostanie minimalna gwarantowana liczba godzin szkoleń określona w Załączniku nr 1 do Umowy lub ostatniej informacji dot. skorzystania z prawa opcji;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,
na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena oferty (C) 50 punktów, Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) 50 - RAZEM 100 pkt. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Cena oferty" (C):
𝑐=(𝑐 𝑚𝑖𝑛/𝑐𝑏)×50%×100, gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”
C min – cena najniższa spośród wszystkich badanych ofert
Cb – cena badanej oferty
50% - procentowe znaczenie kryterium „Cena oferty” (C)
100 – wskaźnik stały
Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty" (C) podana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena oferty” (C): 50 punktów.
3. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia" (D): Punkty za kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 50 punktów, na podstawie informacji zawartej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym a następnie podlegać będą weryfikacji w oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie „Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/superwizji” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę godzin doświadczenia z usług spełniających warunek udziału dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób które ten warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu, według poniższego wzoru: 𝐷=(𝐷𝑏*/𝐷𝑛**)×50%×100
gdzie: D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”
Db - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w badanej ofercie
Dn - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w ofercie z najwyższą wykazaną liczbą godzin dydaktycznych doświadczenia
50% - procentowe znaczenie kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (D)
100 – wskaźnik stały
*Minimalna punktowana liczba godzin doświadczenia na jednego wykazanego szkoleniowca: 101
**Maksymalna punktowana liczba godzin dydaktycznych doświadczenia na jednego wykazanego szkoleniowca: 500.
Dla potrzeb oceny w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” uwzględniane będą wyłącznie szkolenia/superwizje przeprowadzone (samodzielnie lub wspólnie z innymi osobami) przez osoby wymienione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym co zostanie potwierdzone następnie w Wykazie osób, jako spełniające warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający w zakresie liczby godzin dydaktycznych doświadczenia, podzieli sumę wszystkich wykazanych godzin doświadczenia osób ujętych w formularzu ofertowym na daną cześć zamówienia a następnie w wykazie osób (spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem maksymalnej punktowanej liczby godzin doświadczenia przypadającej na jedną osobę) przez liczbę tych osób i tak uzyskany wynik będzie podstawiał do wzoru, o którym mowa powyżej. Ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglana do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi.
4. Ocena końcowa oferty w punktach:
1) Ocena końcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru: Ok = C + D
2) Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w ocenie końcowej (Ok).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie oraz przeprowadzenie 240 godzin dydaktycznych superwizji dla 10 grup uczestników dot. Superwizja dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej. Szczegółowe informacje dot. tej części zamówienia znajdują się w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 52800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji ilościowej, polegającej na:
1) zmniejszeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych superwizji, do poziomu (minimalna wielkość świadczenia):
a) w części V zamówienia: 192 godziny dydaktyczne oraz 8 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli do udziału w spotkaniach zgłosi się mniejsza niż zakładana przez Zamawiającego liczba uczestników pozwalająca na wykonanie zamówienia w pełnym zakresie lub ze względu na niedostateczną ilość czasu pozostałą do zakończenia realizacji superwizji, pozwalającą na należyte przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich zaplanowanych superwizji na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.
2. zwiększeniu deklarowanej w załączniku nr 1 do Umowy liczby grup, a tym samym łącznej liczby godzin dydaktycznych spotkań, do poziomu:
a) w części V zamówienia: 264 godziny dydaktyczne oraz 11 grup
Zamawiający skorzysta z prawa opcji wskazanego powyżej, jeżeli możliwości budżetowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie podstawowego zakresu zamówienia oraz liczba zrekrutowanych uczestników pozwoli Zamawiającemu na realizację zamówienia w szerszym zakresie.
3. zmniejszenie oraz zwiększenie zakresu zamówienia, wskazane w pkt 1 oraz 2 nastąpi przy zachowaniu wszystkich warunków realizacji wskazanych w Umowie wraz z załącznikami, w tym cen za jedną godzinę dydaktyczną realizacji superwizji Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o każdorazowym skorzystaniu z prawa opcji (wskazując przy tym liczbę grup oraz zakres godzinowy objęty dana opcją) nie później, niż na 15 dni przed dniem, w którym, zgodnie z ustalonym harmonogramem, zrealizowana zostanie minimalna gwarantowana liczba godzin superwizji określona w Załączniku nr 1 do Umowy lub ostatniej informacji dot. skorzystania z prawa opcji;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,
na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena oferty (C) 50 punktów, Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) 50 - RAZEM 100 pkt. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Cena oferty" (C):
𝑐=(𝑐 𝑚𝑖𝑛/𝑐𝑏)×50%×100, gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”
C min – cena najniższa spośród wszystkich badanych ofert
Cb – cena badanej oferty
50% - procentowe znaczenie kryterium „Cena oferty” (C)
100 – wskaźnik stały
Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty" (C) podana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena oferty” (C): 50 punktów.
3. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia" (D): Punkty za kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 50 punktów, na podstawie informacji zawartej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym a następnie podlegać będą weryfikacji w oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie „Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/superwizji” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę godzin doświadczenia z usług spełniających warunek udziału dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób które ten warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu, według poniższego wzoru: 𝐷=(𝐷𝑏*/𝐷𝑛**)×50%×100
gdzie: D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”
Db - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w badanej ofercie
Dn - Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń albo superwizji (w zależności od części zamówienia) wskazanych w ofercie z najwyższą wykazaną liczbą godzin dydaktycznych doświadczenia
50% - procentowe znaczenie kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (D)
100 – wskaźnik stały
*Minimalna punktowana liczba godzin doświadczenia na jednego wykazanego superwizora: 101
**Maksymalna punktowana liczba godzin dydaktycznych doświadczenia na jednego wykazanego superwizora: 500.
Dla potrzeb oceny w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” uwzględniane będą wyłącznie szkolenia/superwizje przeprowadzone (samodzielnie lub wspólnie z innymi osobami) przez osoby wymienione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym co zostanie potwierdzone następnie w Wykazie osób, jako spełniające warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający w zakresie liczby godzin dydaktycznych doświadczenia, podzieli sumę wszystkich wykazanych godzin doświadczenia osób ujętych w formularzu ofertowym na daną cześć zamówienia a następnie w wykazie osób (spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem maksymalnej punktowanej liczby godzin doświadczenia przypadającej na jedną osobę) przez liczbę tych osób i tak uzyskany wynik będzie podstawiał do wzoru, o którym mowa powyżej. Ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglana do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi.
4. Ocena końcowa oferty w punktach:
1) Ocena końcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru: Ok = C + D
2) Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w ocenie końcowej (Ok).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w ramach danej części Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (w zakresie części I – V zamówienia):
Zamawiający uzna warunek dotyczący występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeśli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełnić warunek samodzielnie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (w zakresie części I – V zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (w zakresie części I – V zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi w odniesieniu do danej części zamówienia będzie dysponował odpowiednim personelem, tj.:
W ZAKRESIE CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA
a) Minimum jednym trenerem do prowadzenia specjalistycznego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, który musi posiadać co najmniej:
− ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, resocjalizacja, praca socjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, socjologia, polityka społeczna, nauki o rodzinie; albo w przypadku ukończenia studiów wyższych na kierunkach innych, niż wymienione powyżej, wymagane jest uzupełnienie wykształcenia studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, organizacji pomocy społecznej (w przypadku studiów podyplomowych z organizacji pomocy społecznej równorzędnie traktowane są szkolenia z zakresu specjalizacji z organizacji pomocy społecznej) pedagogiki, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji; oraz − ukończone w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin dydaktycznych specjalistyczne szkolenia w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie, − doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert w postaci przeprowadzonych minimum 100 godzin dydaktycznych szkoleń poświęconych problematyce związanej z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, każdorazowo dla grupy co najmniej 10-osobowej, b) Minimum jednym trenerem do prowadzenia specjalistycznego szkolenia z zakresu prawnych aspektów przeciwdziałania przemocy w rodzinie, który musi posiadać co najmniej: − ukończone studia wyższe na kierunku: prawo, − 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie w zakresie udzielania pomocy prawnej, − doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert w postaci przeprowadzonych minimum 40 godzin dydaktycznych szkoleń poświęconych problematyce związanej z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, każdorazowo dla grupy co najmniej 10-osobowej,
W ZAKRESIE CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
Minimum trzema superwizorami, z których każdy musi posiadać co najmniej: − certyfikat uprawniający do prowadzenia superwizji w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, − doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert w postaci przeprowadzonych minimum 100 godzin dydaktycznych superwizji dla realizatorów procedury „Niebieskie Karty”, każdorazowo dla grup min. 5 osobowych.
W ZAKRESIE CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA
a) Minimum trzema trenerami do prowadzenia specjalistycznego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, z których każdy musi posiadać co najmniej: − ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, resocjalizacja, praca socjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, socjologia, polityka społeczna, nauki o rodzinie; albo w przypadku ukończenia studiów wyższych na innych, niż wymienione powyżej, wymagane jest uzupełnienie wykształcenia studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, organizacji pomocy społecznej (w przypadku studiów podyplomowych z organizacji pomocy społecznej równorzędnie traktowane są szkolenia z zakresu specjalizacji z organizacji pomocy społecznej) pedagogiki, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji; oraz − ukończone w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin dydaktycznych specjalistyczne szkolenia w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie, − doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert w postaci przeprowadzonych minimum 100 godzin dydaktycznych szkoleń poświęconych problematyce związanej z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, każdorazowo dla grupy co najmniej 10-osobowej,
b) Minimum dwoma trenerami do prowadzenia specjalistycznego szkolenia z zakresu prawnych aspektów przeciwdziałania przemocy w rodzinie, z których każdy musi posiadać co najmniej: − ukończone studia wyższe na kierunku: prawo, − 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie w zakresie udzielania pomocy prawnej, − doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert w postaci przeprowadzonych minimum 100 godzin dydaktycznych szkoleń poświęconych problematyce związanej z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, każdorazowo dla grupy co najmniej 10-osobowej,
W ZAKRESIE CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA
Minimum dwoma trenerami, z których: − Każdy trener mający prowadzić szkolenia skierowane do kadry domów pomocy społecznej i ośrodków pomocy społecznej, musi posiadać co najmniej: -- ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub praca socjalna lub psychologia lub socjologia lub polityka społeczna lub nauki o rodzinie lub ukończone studia wyższe na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi na kierunku psychologia lub pedagogika lub pedagogika specjalna lub resocjalizacja; w przypadku ukończenia studiów wyższych na innych kierunkach niż tych, wymienionych w zdaniu poprzednim, dopuszczalne jest ukończenie studiów wyższych na innych kierunkach oraz legitymowanie się co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, -- doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert w postaci przeprowadzonych co najmniej 100 godzin dydaktycznych szkoleń dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, każdorazowo dla grupy co najmniej 10-osobowej, − Każdy trener mający prowadzić szkolenia skierowane do kadry środowiskowych domów samopomocy, musi posiadać co najmniej: -- ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub praca socjalna lub psychologia lub socjologia lub polityka społeczna lub nauki o rodzinie lub ukończone studia wyższe na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi na kierunku psychologia lub pedagogika lub pedagogika specjalna lub resocjalizacja; w przypadku ukończenia studiów wyższych na innych kierunkach niż tych, wymienionych w zdaniu poprzednim, dopuszczalne jest ukończenie studiów wyższych na innych kierunkach oraz legitymowanie się co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, -- doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert w postaci przeprowadzonych co najmniej 100 godzin dydaktycznych szkoleń dla kadry środowiskowego dom samopomocy, warsztatu terapii zajęciowej czy innych podmiotów realizujących pracę terapeutyczną z osobami z niepełnosprawnością, czy zaburzeniami psychicznymi, każdorazowo dla grupy co najmniej 10-osobowej,
W ZAKRESIE CZĘŚCI V ZAMÓWIENIA
a) Minimum trzema superwizorami, z których każdy musi posiadać co najmniej: − ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, psychiatria, innych kierunkach humanistycznych, przyrodniczych lub społecznych − certyfikat superwizora, − doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania w postaci przeprowadzonych minimum 100 godzin dydaktycznych superwizji dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej każdorazowo dla grup min. 5 osobowych.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, dopuszcza łączne spełnianie warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków; W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ - w odniesieniu do danej części Zamówienia.
W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w formularzu oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z treścią art. 117 Ustawy Pzp.
3. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz VIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w danej części Zamówienia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych poniżej oraz zmian określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4) oraz ust. 2 ustawy:
1) Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej zmiany terminu realizacji usługi w ramach Umowy, o którym mowa w § 3 Umowy bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 5 ust. 1 Umowy, polegający na jego skróceniu w przypadku gdy okres realizacji niniejszej Umowy wypadnie po dniu 27 grudnia 2021 r. dnia, jednak nie o więcej niż 4 tygodnie. W nowym okresie realizacji umowy rodzaj i warunki świadczenia usługi pozostaną bez zmian;
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy oraz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę w danej Części zamówienia, wskazanych w § 10 ust. 1 Umowy, każdorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę zgodnie z § 10 ust. 6 Umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 5 ust. 1 Umowy;
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy wskazanego w postanowieniu § 10 ust. 2 Umowy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy oraz pod warunkiem, że zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia; o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, a Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ustawy w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku rozstrzygnięcia którego zawarto niniejsza umowę, poprzez przekazanie stosownych dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII SWZ, w zakresie co najmniej dotyczącym warunków udziału, na które Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzącego do zawarcia Umowy oraz aktualnych na dzień wprowadzenia zmiany, a także dostarczy prawidłowe dokumenty, o których mowa powyżej, do oceny przez Zamawiającego w terminie co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem zmiany podwykonawcy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na późniejsze ich przekazanie;
4) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia nowego podwykonawcy w okresie obowiązywania Umowy, przy spełnieniu wymogów określonych w § 10 ust. 7 Umowy, pod warunkiem, że zmiana w tym zakresie nie powoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy oraz zmiany terminu realizacji dostawy oraz zmiany zakresu przedmiotowego dostawy oraz zmiany w sposobie realizacji Umowy;
5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług lub innych podatków i opłat mających bezpośrednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w odniesieniu do danej Części zamówienia, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikać będzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP ( https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia )

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913),wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.//
W sekcji IV w odniesieniu do wszystkich części zamówienia powinno być: "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 tygodnie"//
Szczegółowe informacje dot. prowadzonego postępowania w tym wszystkie wymagania wobec wykonawcy zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://miniportal.uzp.gov.pl/
2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.