eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › NAPRAWA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MIESZANKĄ MINERALNO _ASFALTOWĄ NA GORĄCO W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MIESZANKĄ MINERALNO _ASFALTOWĄ NA GORĄCO W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 19

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8151657

1.5.8.) Numer faksu: 74 8153541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-zabkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.zdp-zabkowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostk organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NAPRAWA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MIESZANKĄ MINERALNO _ASFALTOWĄ NA GORĄCO W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fdced9d-7a9c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014037/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Naprawa cząstkowa nawierzchni bitumicznych z mieszanek mineralno-asfaltowych w ciagu dróg wojewódzkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029770/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Ząbkowickiego z pełnym przygotowaniem przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco – szacunkowo 400 ton wbudowanej mieszanki przy średniej głębokości 5 cm , lecz nie więcej jak do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885 106 08 97

7.3.3) Ulica: WOLIBÓRZ 90/2

7.3.4) Miejscowość: WOLIBÓRZ

7.3.5) Kod pocztowy: 57-431

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do 20% wartości zamówienia podstawowego.

Strony postanawiają, że ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone obmiarem powykonawczym sporządzonym w oparciu o cenę wbudowania 1 tony mieszanki: w technologii wykonania robót z pełnym przygotowaniem
- cena netto: 800,00 zł.
słownie: osiemset złotych netto plus należny podatek VAT, zgodnie z ofertą przetargową Wykonawcy do zamówienia publicznego nr: ZP.251.1.2022 oraz rzeczywiste ilości wykonanych robót – wbudowanych ton mieszanki, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Przewiduje się do wbudowania szacunkowo 325,20 ton.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte niniejszą umową na okres 18 - miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Dla zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawca wniósł sumę, stanowiącą 5% określonej w umowie wartości całkowitej zamówienia, tj. kwotę 16 000 zł (słownie: szesnaście tysięcy.
i 00/100 zł.) w gwarancji ubezpieczeniowej należytego wykonania kontraktu i usunięcia wad i usterek

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.