eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Dostawa ciężarowego pojazdu hakowego wraz ze skrzynią ładunkową, posypywarką, pługiem i innym wyposażeniem dodatkowym"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064331 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa ciężarowego pojazdu hakowego wraz ze skrzynią ładunkową, posypywarką, pługiem i innym wyposażeniem dodatkowym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368467945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.mzuk@zuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.oswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa ciężarowego pojazdu hakowego wraz ze skrzynią ładunkową, posypywarką, pługiem i innym wyposażeniem dodatkowym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7208c4fa-bd2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.mzuk.oswiecim.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postepowanie prowadzone jest
w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu, adres strony
internetowej:https://www.miniportal.uzp.pl/. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem:https://www.miniportal.uzp.gov.pl/, poczty elektronicznej mzuk@zuk.oswiecim.pl, oraz ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania
oudzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w
Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień
tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę
przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przekazywanych w
postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający podał w informacjach
ogólnych niniejszej SWZ ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście
wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony
głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych
musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty): za pomocą poczty elektronicznej
Zamawiającego wskazany powyżej w informacjach ogólnych oraz pocztyelektronicznej Wykonawcy
wskazanej w formularzu oferty. Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają
rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków
dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie
drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający sugeruje, aby
korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczone
były nazwą oraz znakiem postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, zgodnie z art.13 oraz art. 14 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4.05.2016, informuje,
że: Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: „Administrator") jest MZUK Sp. z
o.o., ul. Bema 12A, 32-600 Oświęcim, biuro@mzuk.oswiecim.pl, tel.: 33/476-80-63 Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych
osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@mzuk.oswiecim.pl.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz w przypadku wyboru
Pana oferty w celu realizacji warunków zawieranych umów; wykonania ciążących na Administratorze
danych obowiązków prawnych; dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania zawartej umowy. Podstawą prawną ich przetwarzania są: art. 6 ust.1 lit.b
ogólnego rozp o ochronie danych osobowych (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,
której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia i będą przetwarzane przez Zamawiającego wyłącznie w celu złożenia w/w
oferty cenowej, w tym ewentualnego wykonania umowy, realizacji obowiązków i praw (w tym roszczeń)
wiążących się z zawartą umową oraz w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów
prawa.Obowiązek podania osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych mogą uniemożliwić wzięcie udziału w postępowaniu.Posiadacie
Państwo: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania
(poprawiania) swoich danych;prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie
danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach
sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy
odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw; prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.Dane nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane.Zamawiający przypomina
o ciążącym na Wykonawcy dopełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z art.13 i art.14
RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z
prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego
udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w
art. 14 ust. 5 RODO. Pozostałe kwestie wskazane są w rozdziale 1.4 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK/01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego wraz z hakiem oraz z kontenerem KP18 siatkowym, posypywarką, pługiem i innym osprzętem dodatkowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.7 do swz.

I. Wymagania dla podwozia:
1) Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń z danej serii,
2) Rok produkcji: 2021,
3) Konfiguracja osi 4x2,
4) Rozstaw osi min. 3950 mm,
5) Typ zawieszenia (przód /tył) – Mechaniczne/Pneumatyczne,
6) DMC min. 18 t,
7) Szerokość pojazdu nie więcej niż 2600 mm,
8) Silnik o mocy max. nie mniejszej niż 280 KM przy pojemności skokowej silnika nie mniejszej niż 9 litrów, spełniający wymagania normy Euro 6, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych,
9) Wylot rury wydechowej skierowany do tyłu,
10) Zbiornik AdBlue (euro 6) o pojemności min. 47 dm3,
11) Blokada mechanizmu różnicowego,
12) Automatyczna lub zautomatyzowana skrzynia biegów,
13) Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach,
14) Klimatyzacja,
15) Przekładnia automatyczna lub automatyczny system zmiany biegów do przekładni manualnych,
16) Układ ESP, APS, system zapobiegający się staczaniu pojazdu, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
17) Hamulce tarczowe,
18) Zbiornik paliwa aluminiowy lub stalowy o minimalnej pojemności 200 litrów, podgrzewacz paliwa,
19) Filtr oleju w tylnym moście,
20) Akumulatory min. 180 Ah,
21) Alternator min. 100 A,
22) Kolor kabiny biały,
23) Kabina krótka lub średnia, wewnętrzne ściany kabiny pokryte materiałem łatwo zmywalnym, okno w ścianie tylnej kabiny umożliwiające kierowcy obserwację pracy haka,
24) Fotel kierowcy regulowany, tapicerka fotela kierowcy z materiału łatwego do utrzymania w czystości, pokrowce na siedzenia kierowcy i pasażera tkanina + winyl lub winyl (+1 dodatkowy komplet)
25) Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego,
26) Przystawka odbioru mocy od silnika do zasilania układu hydraulicznego zabudowy
27) Zawieszenie tylne pneumatyczne o nośności min. 11,5 t,
28) Zawieszenie przednie resory paraboliczne o nośności min. 8 ton,
29) Lusterka wsteczne lewe i prawe elektrycznie sterowane i podgrzewane,
30) Lusterko przednie dojazdowe podgrzewane,
31) Reflektory H7 wyposażone w zintegrowane światła do jazdy dziennej typu LED,
32) Lampy robocze za kabiną, na tylnym zwisie,
33) Opony dla osi przedniej 315/80 R22.5,
34) Opony dla osi tylnej napędowej 315/80 R22.5,
35) Tylna belka antynajazdowa o profilu okrągłym spełniająca dyrektywę 2006/20/EC,
36) Tachograf cyfrowy (instrukcja w języku polskim),
37) Immobilizer,
38) Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim,
39) Centralny zamek zdalnie sterowany,
40) Światła ostrzegawcze (koguty oraz belka) na kabinie pojazdu – belka świetlna z LOGO MZUK Oświęcim,
41) Dywaniki gumowe w kabinie,
42) Dodatkowe miejsce na zamontowanie radiostacji z wyprowadzoną instalacją 12V,
43) Podłączenie lub wskazanie możliwości podłączenia bez utraty uprawnień gwarancyjnych modułu GPS, czujnika rozładunku oraz sondy paliwa, dostarczonych przez firmę Globtrak Sp. z o.o.
44) Oklejenie boczne na drzwiach pojazdu lub innym elemencie zabudowy Logiem oraz adresem MZUK Oświęcim.
45) Okres gwarancji: minimum 24 miesiące.

II. Wymagania dla nadwozia – urządzenie hakowe:
1) Nadwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń z danej serii,
2) Rok produkcji 2021
3) Urządzenie hakowe do załadunku kontenerów o długości min. 3000 mm do 4500 mm, w standardzie DIN 30722 oraz typu ”KP” o poj. 5-10 m3
4) Udźwig techniczny min 10 000 kg,
5) Regulowana wysokość zaczepu haka z obowiązkową wysokością 1200 mm lub hak stały 1200 mm,
6) Sterowanie z kabiny pneumatyczne,
7) Rozdzielacz hydrauliczny sterowany pneumatycznie
8) Główne rolki prowadzące i/lub ślizgi prowadzące posiadają zabezpieczenia uniemożliwiające przemieszczanie się kontenera na boki podczas jego przesuwu,
9) Hydrauliczna blokada kontenera z elektronicznym czujnikiem położenia blokady przesyłającym dane do panelu sterowniczego lub urządzenia zdalnego oraz zabezpieczenie uniemożliwiające wykonywanie przypadkowych ruchów urządzenia hakowego, informacja świetlna na panelu sterowniczym w kabinie i/lub urządzeniu zdalnym wskazująca minimum stan zabezpieczeń/blokad, położenie kontenera lub ram nośnych urządzenia hakowego (pozycja robocza/pozycja transportowa)
10) Ramię haka przesuwne (hydrauliczny siłownik przesuwu), min. 900 mm.
11) Przesuw poziomy kontenera bez konieczności stosowania dodatkowych rolek poza 2-oma rolkami „prowadzącymi” zamocowanymi z tyłu ramy nośnej,
12) Poziomy przesuw kontenera na uniesionym ramieniu haka, gdzie przesuw kontenera jest dokonywany wyłącznie na tylnych rolkach prowadzących bez przemieszczania się po ramie urządzenia,
13) Automatyczny wysuw, odpinanie, rozładunek, załadunek kontenera za pomocą jednego przycisku/ruchu dźwignią joysticka na panelu sterowniczym bez konieczności dokonywania innych czynności mechanicznych przez operatora,
14) Funkcja awaryjnego sterowania urządzeniem hakowym bezpośrednio na bloku zaworowym,
15) Powierzchnia ślizgów/rolek prowadzących nie wyższa niż 250 mm od ramy głównej pojazdu,
16) Pompa hydrauliczna
17) Oświetlenie pola pracy podczas załadunku,
18) Osłony tylnych lamp zespolonych
19) Zabudowa musi odpowiadać dyrektywie maszynowej 2006/42/WE, wytycznym 89/392/EWG i posiadać znak CE, jak również spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz.U. z 2008r. nr 199, poz. 1228) wraz ze zmianami obowiązującymi na dzień składania oferty)
20) Okres gwarancji: minimum 24 miesiące.

III. Pług odśnieżny:

1) szerokość 3,0 -3,2m,
2) szerokość odśnieżania 2,6 -2,8m,
3) 2 lemiesze gumowy i stalowy z możliwością zmiany w trakcie jazdy,
4) centrala hydrauliczna,
5) sterowanie z kabiny,
6) reflektory drogowe,
7) światła obrysowe,
8) podnóża magazynowe
9) Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy.

IV. Posypywarka z układem solankowym:
1. Pojemność zbiornika posypywarki - 6m3
2. Konstrukcja blach i profili: konstrukcja i zasobnik na materiały uszorstniające wykonany ze stali ST3 śrutowanej i zabezpieczonej antykorozyjnie,
3. Napęd elementów roboczych poprzez własny układ hydrauliczny
4. Wyposażenie w podajnik taśmowy o szerokości min. 500mm
5. Konstrukcja przystosowana do montażu na nośniku hakowym
6. Przeznaczona do posypywania różnymi środkami uszorstniającymi ze szczególnym uwzględnieniem soli oraz mieszanek solno-piaskowych
7. Sterowanie poprzez elektroniczny pulpit sterujący umieszczony w kabinie samochodu ciężarowego, umożliwiający pełne sterowanie z kabiny do prędkości pojazdu podłączenie pod tachograf:
 włączanie / wyłączanie układów hydraulicznych
 zmianę szerokości sypania w zakresie 3-10 m
 regulację ilości rozsypywanego materiału
 regulację kierunku rozsypywania (asymetria), siłownik w obudowie z tworzywa sztucznego, odporny na działanie trudnych warunków zewnętrznych
 załączanie sygnalizacji ostrzegawczej i reflektora pracy nocnej
 sypanie do prędkości pojazdu, czujnik sypania, m.in. solanki
 wybór materiału.
12. Talerz rozsypujący regulowany oraz łopatki ze stali nierdzewnej, łopatki wymienne rozłączne (śruby) Regulacja wysokości talerza rozsypującego.
13. Wyposażenie w barierkę ochronną, podnoszoną wraz z opuszczeniem drabinki
14. Diodowy reflektor roboczy oraz diodowa lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym
15. Krata nasypowa dwudzielna spełniająca funkcję zabezpieczające przed przedostawaniem się materiału o nadmiernych gabarytach oraz zapewniająca pełne bezpieczeństwo operatora. Prześwit oczek wynosi max 50mm
16. Pokrowiec ochronny (zamocowany na specjalnych stelażach) wykonany z wysokogatunkowego polietylenu zabezpieczający materiał rozsypywany przed działaniem czynników zewnętrznych z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania bez konieczności wchodzenia na urządzenie
17. Posypywarka z układem solankowym umieszczony z przodu zbiornik solanki o pojemności min. 1800l.
18. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy.

V. Kontener dla pojazdu hakowego DMC 18t (kontener siatkowy)

1) Zaczep haka fi36 na wysokości 1200mm.
2) Rozstaw zewnętrzny płóz 1020mm.
3) Wymiary wewnętrzne: 4000x2300x200mm
4) Boki do wysokości 500mm oraz tylne drzwi i przód kontenera z blachy stalowej 2mm.
5) Boki od 500 do 2000mm wysokości siatka 50x50x5mm.
6) W prawej, bocznej ścianie drzwi w tylnej części (powyżej 500mm)
7) Płozy UPN160 lub UPE180.
8) Dodatkowe wzmocnienia w podłodze pomiędzy wręgami.
9) Wszystkie elementy ruchome (tulejki) oraz rolki wyposażone są w smarowniczki.
10) Rolki o średnicy 159mm i szerokości 300mm.
11) Haczyki do siatki/plandeki po całym obwodzie kontenera.
12) Schodki i podesty na przedniej ścianie ułatwiające zakładanie siatki/plandeki.
13) Plandeka rolowana na dłuższym boku.
14) Deklaracja Zgodności wg ISO/IEC 17050-1, potwierdzająca spełnienie wszystkich wymaganych w danym modelu kontenera norm branżowych.
15) Przed lakierowaniem kontener winien być poddany procesowi oczyszczania mechanicznego a następnie odtłuszczany chemicznie.
16) Lakier nakładany agregatem lakierniczym metodą hydrodynamiczną w osłonie powietrza.
17) Kolor dowolny wg palety RAL nr 9005 (lakiery na bazie żywic alkidowych).
18) Ładowność: 5.000kg.
19) Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy.

VI. Montaż

1. W skład montażu wchodzi:
1) Zabudowa urządzenia hakowego:
a. montaż urządzenia hakowego, pompy hydraulicznej, podłączenie instalacji hydraulicznej i elektrycznej, zalanie olejem hydraulicznym oraz próba urządzeń.
b. Wykonanie dokumentacji techniczno-ruchowej i UDT.
2) Podłączenie układu zasilającego piaskarkę z przystawki od silnikowej
3) Montaż płyty czołowej do pługa odśnieżnego.

Pozostałe wymagania OPZ znajdują się w zał. nr 1.7 do SWZ oraz w projekcie umowy i SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający oświadcza, iż przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia na dodatkowe dostawy osprzętu (do 20% wartości zamówienia podstawowego), polegające na powtórzeniu podobnych dostaw, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, a informacja o ww. została umieszczona w ogłoszeniu o zamówieniu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
1) Cena ofertowa – 70% - max 70 pkt wg wzoru
2) Okres Gwarancji podwozia – 10% max 10 pkt wg systemu punktacji
3) Okres Gwarancji haka – 10% max 10 pkt wg systemu punktacji
4) Okres Gwarancji posypywarki – 10% max 10 pkt wg systemu punktacji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji podwozia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji haka

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji posypywarki

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.

b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.

c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy – Zamawiający nie stawia w ww. punkcie wymagań.

d) Zdolności technicznej lub zawodowej:.

d.1. posiadania wiedzy i doświadczenia:

W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub jest w trakcie wykonywania minimum jednej dostawy zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj:
wykonanie co najmniej jednej dostawy obejmującej samochód ciężarowy hakowy o wartości min. 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), które zostały należycie wykonane.

Uwagi:
1. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na do-świadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przez Za-mawiającego.
3. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi po-stępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia: oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym
z treścią załącznika nr 1.2 do SWZ. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W
przypadku, gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych zamawiający nie wymaga
złożenia odpisu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający
wymaga złożenia: wykaz dostaw wykonanych lub również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1.4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy
były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
Zgodnie z art.7 pkt 20 nowego Pzp przez pojęcie przedmiotowych środków dowodowych należy rozumieć środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót bu-dowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamó-wienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
Przedmiotowe środki dowodowe mogą przybrać postać dokumentów bądź też innych środków – w przedmiotowym postępowaniu oświadczenia Wykonawcy wskazującego na dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia. Zostały one wskazane przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentach zamówienia oraz powinny zostać złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Przedmiotowe środki dowodowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego służą oce-nie zgodności zaoferowanego świadczenia z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiąc podstawę weryfikacji poprawności merytorycznej oferty.
Przedmiotowy środek dowodowy w postaci opisu oferowanego sprzętu Wykonawca składa na druku stanowiącym załącznik nr 1.8 do swz wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Określone w rozdz. 6.3 swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 2.000,00 zł (słownie: dwa
tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7
ustawy Pzp. Szczegółowe kwestie dot. wadium zawiera rozdział 20 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim
przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie
Wykonawcy według załącznika nr 2, o którym mowa wyżej w niniejszej SWZ składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie
spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej i wykona elementy przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają elementy
przedmiotu zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadkach, o których mowa wyżej w pkt. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ponosić będą
solidarnie odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania
wynikającego z przedmiotu udzielonego zamówienia;
8. Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważno-ści.
2. Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiąza-niami wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w swz. Jeśli ustawa nie stanowi inaczej, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji warunków zamówienia umowa podlega unieważnieniu.
3. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) zmiany stawek cenowych brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach.
2) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego,
3) gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
4) zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;
5) zmiana nie jest istotna w rozumieniu uPzp;
6) Zmiana zaoferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta i wyłączna zgoda Zamawiającego,
7) Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.
8) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
4. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.
5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.);
2) zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
6. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadza-nia nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty poza przypadkami określonymi w treści niniejszej umowy, treści swz nr MZUK/01/2021 oraz prze-pisach prawa.

Szczegółowy projekt umowy zawarty jest w załączniku nr 1.5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa oferte za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
 do 30 dni od dnia zawarcia umowy dostawa kompletnego hakowca wraz z kontenerem KP18 siatkowym
 do 15.10.2021r. dostawa pługa i posypywarki.
2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.