eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI PANELI FOTOWOLTAICZNYCH PV W ZESPOLE SZKÓŁ BRANŻOWYCH W TCZEWIE PRZY UL. CZYŻYKOWSKIEJ 17, W RAMACH ZADANIA PN."KOMPLEKSOWA MODRNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW ..."



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI PANELI FOTOWOLTAICZNYCH PV
W ZESPOLE SZKÓŁ BRANŻOWYCH W TCZEWIE PRZY UL. CZYŻYKOWSKIEJ 17, W RAMACH ZADANIA PN.„KOMPLEKSOWA MODRNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW ..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI PANELI FOTOWOLTAICZNYCH PV
W ZESPOLE SZKÓŁ BRANŻOWYCH W TCZEWIE PRZY UL. CZYŻYKOWSKIEJ 17, W RAMACH ZADANIA PN.„KOMPLEKSOWA MODRNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW ..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50eedc6-6d4c-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001534/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach termomodernizacji energetycznej Zespołu Szkół Branżowych w Tczewie przy ul. Czyżykowskiej 17

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Powiatu Tczewskiego”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024651/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46328,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych PV o mocy w zakresie od 9,52 do 10,00 kWp w Zespole Szkół Branżowych w Tczewie przy ul. Czyżykowskiej 17, w ramach zadania pn.„Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Powiatu Tczewskiego”.
4.2 Instalację paneli fotowoltaicznych należy zamontować na dachu sali gimnastycznej, po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji z Zamawiającym.Instalację fotowoltaiczną należy podłączyć do instalacji elektrycznej obiektu w rozdzielni głównej w sali gimnastycznej zlokalizowanej na parterze budynku. Każde inne miejsce przyłączenia musi być uzgodnione z Zamawiającym. Zamawiający załącza rysunek (w postaci pliku pn. `Sala Gimnastyczna_instalacje elektryczne_rzut przyziemia.pdf`) lokalizacji rozdzielni głównej, do której należy poprowadzić przewody od paneli (rozdzielnia oznaczona jako “RG” w dolnym prawym rogu rysunku). W jej pobliżu należy zamontować falownik.
Zakres przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące zawartość Załącznika Nr 7 do SWZ – Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia.
4.3 Przedmiot umowy obejmuje:
 montaż inwertera/falownika,
 montaż paneli fotowoltaicznych,
 wykonanie instalacji prądu stałego DC – połączenie paneli z falownikiem,
 wykonanie instalacji prądu przemiennego AC - połączenie falownika z instalacją elektryczną budynku - w odpowiednim miejscu,
 wykonanie zabezpieczenia przeciwporażeniowego i przepięciowego,
 podłączenie nowej instalacji do instalacji elektrycznej obiektu,
 wykonanie instalacji uziemień i połączeń wyrównawczych,
 wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej,
 wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i skuteczności uziemienia - po zakończeniu montażu instalacji fotowoltaicznej,
 przeszkolenie użytkowników, co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
 wykonanie dokumentów zgłoszeniowych w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji i niezwłoczne złożenie tych dokumentów u tego Operatora
 uzgodnienie rozmieszczenia instalacji paneli fotowoltaicznych z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 16 ustawy Prawo budowlane,
 zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania,
 natychmiastowe usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji prac montażowych i instalacyjnych,
 wykonanie instalacji w sposób umożliwiający jej podłączenie do sieci energetycznej na zasadach określonych przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucji. Wykonawca przygotuje i przedłoży Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do przyłączenia instalacji do sieci, a następnie po ich akceptacji przez Zamawiającego złoży je u Operatora Systemu Dystrybucji,
 przedstawienie potwierdzenia zgłoszenia instalacji fotowoltaicznej do Operatora Systemu Dystrybucji.
4.4 Przedmiot zamówienia obejmuje także uzyskanie wszelkich koniecznych i wymaganych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń, zgód, opinii itp. koniecznych do realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47152 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47152 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J&M SYSTEM Jacek Małkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741591470

7.3.3) Ulica: R. Mielczarskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47152 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.