eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "DOSTAWA MASY BITUMICZNEJ "NA ZIMNO" WRAZ Z WYŁADUNKIEM W 2021 R. Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063751 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA MASY BITUMICZNEJ „NA ZIMNO” WRAZ Z WYŁADUNKIEM W 2021 R. Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdwlodz.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA MASY BITUMICZNEJ „NA ZIMNO” WRAZ Z WYŁADUNKIEM W 2021 R. Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5559e650-8ae9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000505/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa masy na zimno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027155/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296400,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres dostawy obejmuje:
A: zamówienie podstawowe:
1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 1: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Łowicz;
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;

Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 2: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Piotrków;
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;

Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 50160,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A: zamówienie podstawowe:
1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 3: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Poddębice;
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;

Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A: zamówienie podstawowe:
1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 4: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Sieradz;
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;

Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 54720,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A: zamówienie podstawowe:
1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 5: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Bełchatów.
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;
Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64230,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72324,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64230,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Teresa Górniak i Wspólnicy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738988

7.3.3) Ulica: Kamieniec 8

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64230,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48640,36

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56826,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48640,36

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Teresa Górniak i Wspólnicy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738988

7.3.3) Ulica: Kamieniec 8

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48640,36

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62680,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72324,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62680,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Sp. J. Teresa Górnika i Wspólnicy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738988

7.3.3) Ulica: Kamieniec 8

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62680,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54833,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61992,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54833,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Teresa Górniak i Wspólnicy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738988

7.3.3) Ulica: Kamieniec 8

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54833,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66641,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72324,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66641,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441860340

7.3.3) Ulica: ul. I. Krasickiego 18 A

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66641,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.