Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606383/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00612034/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze z podziałem na 9 części od 01.01.2025 do 30.06.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Traktorzystów 42
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-695
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 20 25 432
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpszacisze.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4295cbb-595e-4bc8-ae62-e4b9730fb9561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze z podziałem na 9 części od 01.01.2025 do 30.06.20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4295cbb-595e-4bc8-ae62-e4b9730fb956
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070715/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "ZACISZE" z podziałem na 9 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.260.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264763,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Boczek wędzony parzony - 35 kgFlaki wołowe – krojone -50 kg
Golonka wieprzowa -20 kg
Nogi wieprzowe -20 kg
Łopatka wieprzowa b/k -100 kg
Wołowe z kością – szponder - 50 kg
Gulaszowe wołowe ekstra -30 kg
Goleń wołowa b/k - 20 kg
Karczek wieprzowy b/k - 90 kg
Żeberka wieprzowe mięsne paski - 50 kg
Słonina - 10 kg
Ozory wieprzowe - 30 kg
Schab wieprzowy b/k - 100 kg
Wołowina b/k zrazowa górna - 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 13007,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurczaki 200 kgFilet z kurczaka 200 kg
Udko z kurczaka 70 kg
Podudzie-pałka z kurczaka 250 kg
Filet z indyka 80 kg
Skrzydła z kurczaka 150 kg
Żołądki z kurczaka 20 kg
Żołądki z indyka 20 kg
Udziec z kurczaka b/k i skóry 30 kg
Wątroba drobiowa 40 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 13013,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kiełbasa podwawelska 65% mięsa 100 kgParówka gruba 50% mięsa 120 kg
Parówka drobiowa naturalna cienka 50 kg
Frankfuterki drobiowe 40 kg
Karczek w ziołach 15 kg
Ogonówka wędzona(mięso wp. min 70%) 15 kg
Kiełbaski białe z szynki(min.65% mięsa) 40 kg
Mortadela na bazie mięsa wieprzowego drobno zmielonego z przyprawami 50 kg
Baleron szynka ( mięso wp.100%, sól peklująca, przyprawy) 50 kg
Szynka wp.gotowana 80% mięsa 50 kg
Filet maślany z piersi indyka 77% b/skóry,parzony o wysokiej zawartości białka 30 kg
Szynka z indyka po staropolsku 10 kg
Szynka wp. domowa 80% mięsa 40 kg
Polędwica sopocka 50 kg
Szynka wp.ze spichrza 80% mięsa 40 kg
Szynka wp.z liściem 80% mięsa 65 kg
Kaszanka 70 kg
Krotoszyńska parzona 30 kg
Szynka konserwowa 70 kg
Salceson z indyka 20 kg
Kiełbasa biała parzona 40 kg
Pasztetowa drobiowa z dodatkiem wieprzowiny-surowce drob. 40% surowce wieprz. 40% 40 kg
Mielonka wieprzowa 40 kg
Salceson włoski 20 kg
Krakowska parzona 50 kg
Żywiecka pieczona 65 kg
Pieczeń myśliwska 20 kg
Pieczeń drobiowa 30 kg
Schab pieczony 60 kg
Polędwica z warzywami 25 kg
Szynka wędzona z fileta z kurczaka 90% mięsa 50 kg
Salami 30 kg
Kindziuk 20 kg
Kurczak w galarecie 20 kg
Indyk w galarecie 60 kg
Szynka biała gotowana 20 kg
Szynka krucha parzona 81% mięsa wieprzowego 25 kg
Pasztet z indyka pieczony 10 kg
Pasztet pieczony-mięso 75% w tym mięso z kurczaka 41% mięso wieprz. 34% 50 kg
Kiełbasa śląska 65% mięsa 20 kg
Filet maślany z fileta z piersi kurczaka 85%,b/skóry,parzony 50 kg
Wędlina kminkowa 65% mięsa 50 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 30665,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Brukselka gat.I 50 kg2. Brokuły różyczki gat.I 50 kg
3. Barszcz ukraiński gat.I 50 kg
4. Fasola szparagowa zielona gat.I 50 kg
5. Fasola szparagowa żółta gat.I 50 kg
6. Frytki mrożone 30 kg
7. Marchew mini gat.I 50 kg
8. Mieszanka 7- skł. gat.I 70 kg
9. Szpinak rozdrobniony gat.I 70 kg
10. Kalafior różyczki gat.I 60 kg
11. Włoszczyzna paski gat.I 120 kg
12. Bukiet kwiatowy warzyw gat.I 100 kg
13. Mieszanka kompotowa gat.I 350 kg
14. Wiśnia drylowana gat.I 20 kg
15. Rabarbar mrożony gat.I 30 kg
16. Truskawka mrożona gat.I 40 kg
17. Śliwka drylowana gat.I 20 kg
18. Placki ziemniaczane 1.0kg 60 szt.
19. Pierogi z mięsem (mięso wołowe gotowane 13%, mięso wp.gotowane 10,6%, bez konserwantów z dodatkiem suszonych warzyw ) typu Alex-Pol lub równoważne 50 kg
20. Pierogi z kapusta i grzybami (kapusta biała kwaszona gotowana 30%, grzyby leśne duszone 6,4%) typu Alex-Pol lub równoważne 25 kg
21. Pierogi ze szpinakiem (szpinak 55%, bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne 30 kg
22. Pierogi z serem (ser twarogowy 33,6% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne 40 kg
23. Leczo mrożone gat.I (cukinia, papryka,pomidory, cebuka) 50 kg
24. Pyzy ziemniaczane (ziemniaki gotowane 65%) typu Alex-Pol lub równoważne 50 kg
25. Pyzy ziemniaczane z mięsem (mięso gotowane: wołowe 6,5%, wp.5,3% z suszonymi warzywami) typu Alex-Pol lub równoważne 50 kg
26. Pierogi ruskie (ziemniaki gotowane 25%, ser twarogowy półtł. 8,4% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne 30 kg
27. Uszka z mięsem (mięso gotowane:wołowe10%, wp. 8% z suszonym warzywami bez konserwantow) typu Alex-Pol lub równoważne 25 kg
28. Kluski śląskie (ziemniaki gotow. 63%, skrobia ziemniaczana, pł.ziemn. 5,4%) typu Alex-Pol lub równoważne 50 kg
29. Knedle z truskawkami (ziemniaki gotow. 59%,truskawki 16,5%)typu Alex-Pol lub równoważne 100 kg
30. Malina cała 95% 30 kg
31. Jagoda czarna 20 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 13509,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dżem truskawkowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g 100 szt.2. Dżem czarna porzeczka(100g owoców/na 100g dżemu) 220g 100 szt.
3. Dżem wiśniowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g 100 szt.
4. Dżem morelowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g 100 szt.
5. Dżem brzoskwiniowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g 50 szt.
6. Powidła śliwkowe 240g 25 szt.
7. Jogurt naturalny 150g 500 szt.
8. Jogurt naturalny grecki 400g 125 szt.
9. Jogurt kremowy z owocowym wsadem 118 g 200 szt.
10. Jogurt owocowy 150g 1000 szt.
11. Kefir 200g 1150 szt.
12. Masło extra 82% tł. 200g 2850 szt.
13. Mleko 2% 0,9 l - folia 5500 szt.
14. Mleko 2% 1,0 - karton 100 szt.
15. Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł. 60 szt.
16. Margaryna mleczna 250g 200 szt.
17. Oliwa z oliwek 250 ml 5 szt.
18. Olej 1,0 l rzepakowy 70 szt.
19. Ser maskarpone 250g 50 szt.
20. Pasztet drobiowy 50g 1000 szt.
21. Ser żółty twardy salami kl.I 30 kg
22. Ser żółtypodpuszczkowy, dojrzewający typu holenderskiego kl.I 50 kg
23. Ser żółty wędzony kl.I 50 kg
24. Ser żółty pełnotłusty typ holendersko-szwajcarski kl.I 50 kg
25. Ser topiony kremowy 100g 1000 szt.
26. Ser homogenizowany naturalny 150g 800 szt.
27. Ser mozzarella 125 g 200 szt.
28. Ser feta 270g 50 szt.
29. Ser twarogowy kanapkowy 150g 200 szt.
30. Śmietana 18% 200g 500 szt.
31. Twaróg solankowy wędzony 275g 200 szt.
32. Twaróg półtłusty 250 kg
33. Ser homog.owocowy 150g 1750 szt.
34. Serek ziarnisty z owocowym wsadem 150g 200 szt.
35. Twaróg ziarnisty 200g 360 szt.
36. Ser domowy smażony chudy 100 kg
37. Śmietana spray 250g 25 szt.
38. Kaszka mleczna 150g 250 szt.
39. Śmietana 36% 500g 50 szt.
40. Deser serniczkowy 150g 150 szt.
41. Ser pleśniowy camembert 120g 250 szt.
42. Masło roślinne kubek 500g 40 szt.
43. Ser śmietankowy do smarowania - różne smaki 135g 200 szt.
44. Ser topiony 140g -8szt.(różne smaki) 200 szt.
45. Ser naturalny (mleko pasteryzowane, kultury bakterii mleczarskich) typu bieluch lub równoważny 150g 500 szt.
46. Deser mleczy czekoladowo orzechowy 150g 500 szt.
47. Deser na bazie maślanki-różne smaki (maślanka 60%) typu Mlekpol lub równoważne 170g 500 szt.
48. Maślanka 1l 50 szt.
49. Dżem 25g 500 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 101538,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bułka tarta 30 kg2. Bułka pszenna 50 g 8000 szt.
3. Baton 400 g 10 szt.
4. Chleb mieszany 1.0 kg 3100 szt.
5. Chałki 350 g 1100 szt.
6. Chleb razowy z mąki żytniej 800 g 125 szt.
7. Ciasto jogurtowe z owocami 30 kg
8. Ciasto serowo-wiśniowe 30 kg
9. Rolada śmietankowa 20 kg
10. Babka czekoladowa 20 kg
11. Drożdżówki 80-100 g (ser,budyń,marmolada) 400 szt.
12. Sernik na drożdżowym spodzie 30 kg
13. Pączki 200 szt.
14. Faworki 10 kg
15. Bułki cynamonowe 30 kg
16. Sernik na ciemnym spodzie 40 kg
17. Rogaliki półfrancuskie z marmoladą 20 kg
18. Rogaliki półfrancuskie z serem 20 kg
19. Strucel z makiem 20 kg
20. Szarlotka na cieście kruchym 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 33452,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Budyń bez cukru i sztucznych barwników 40g 400 szt.2. Bazylia 20g 25 szt.
3. Zioła prowansalskie 20g 25 szt.
4. Lubczyk 20g 25 szt.
5. Herbatniki 16 g 500 szt.
6. Herbatniki Petit Beurre100g 250 szt.
7. Cynamon 15g 50 szt.
8. Cukier 750 kg
9. Cukier puder 6 kg
10. Ciastka w czekoladzie mlecznej 35% 24 kg
11. Ciastka kruche o smaku maślanym 12 kg
12. Pałki kukurydziane 250g 200 szt.
13. Cukier wanilinowy 16g 75 szt.
14. Czekolada mleczna 100g 30% kakao 100 szt.
15. Czekolada gorzka 100g 60% kakao 150 szt.
16. Ciastka b/c 70-125g 400 szt.
17. Przyprawa do piernika 20g 5 szt.
18. Soda oczyszczona 35% 10 szt.
19. Gałka muszkatołowa 10g 10 szt.
20. Galaretka owocowa 75g 175 szt.
21. Herbata czarna expresowa z naturalnym aromatem 50szt. typu Lipton lub równoważna 30 szt.
22. Herbata mięta ex 20 szt 30 szt.
23. Herbata owocowa ex 20 szt 30 szt.
24. Herbata rumianek ex 20 szt 30 szt.
25. Herbata czarna liściasta 100g 500 szt.
26. Imbir 20g 10 szt.
27. Kminek mielony 20 g 50 szt.
28. Kasza jęczmienna średnia 40 kg
29. Kasza gryczana 50 kg
30. Kasza manna 75 kg
31. Kawa zbożowa rozpuszczalna(zboża 78% - jęczmień,żyto,cykoria) typu Inka lub równoważna 225 szt.
32. Kleik ryżowy 160 g 20 szt.
33. Kisiel 40 g 400 szt.
34. Kawa naturalna rozpuszczalna klasyczna 200g typu Nescafe lub równoważna 50 szt.
35. Przyprawa do kurczaka 25g 30 szt.
36. Papryka mielona słodka wędzona 20g 20 szt.
37. Przyprawa do ryb 20g 20 szt.
38. Czosnek niedźwiedzi (4 g) 30 szt.
39. Liść laurowy 10 g 30 szt.
40. Makaron nitki cięte Filini 75 kg
41. Makaron łezki 30 kg
42. Makaron gwiazdka 40 kg
43. Makaron pełnoziarnisty 400g 50 kg
44. Makaron świderki,łazanka kolanka,muszelka 100% durum 125 kg
45. Mąka pszenna 130 kg
46. Ketchup 600g 30 szt.
47. Musztarda 210 g 200 szt.
48. Majeranek 10 g 50 szt.
49. Majonez 400ml 25 szt.
50. Mąka ziemniaczana 50 kg
51. Przyprawa w płynie do zup i drugich dań 1 kg 30 szt.
52. Miód wielokwiatowy 25 g 1500 szt.
53. Miód sztuczny 380g 5 szt.
54. Napój kakaowy granulowany 300g 100 szt.
55. Kakao naturalne 100 g 30 szt.
56. Ocet spirytusowy 500 ml 15 szt.
57. Pieprz cytrynowy mielony 20 g 10 szt.
58. Pieprz ziołowy 20g 30 szt.
59. Pieprz czarny mielony 20 g 125 szt.
60. Płatki kukurydziane 250g 100 szt.
61. Płatki owsiane 500g 125 szt.
62. Pierniki w czekoladzie 30% kakao 30 kg
63. Proszek do pieczenia 30g 50 szt.
64. Papryka mielona słodka 20g 65 szt.
65. Ryż biały długoziarnisty 100 kg
66. Sól 110 kg
67. Suchary b/c 285 g 40 szt.
68. Przyprawa do potraw 200g 40 szt.
69. Wafle w czekoladzie mlecznej 35% 24 kg
70. Wafle z nadzieniem 24 kg
71. Wafle w czekoladzie 40g 300 szt.
72. Ziele angielskie 15g 50 szt.
73. Curry 10 szt.
74. Listki waflowe b/c 38g 75 szt.
75. Krakersy mix. drobne 90g 500 szt.
76. Wafle z nadzieniem b/cukru,glutenu,laktozy 95g 80 szt.
77. Ciastka rurki z kremem 30 kg
78. Ciastka biszkoptowe z galaretką w czekoladzie 30 kg
79. Gożdziki całe 10g 5 szt.
80. Wafle ryżowe 130g 200 szt.
81. Biszkopty podłóżne 140g 50 szt.
82. Biszkopty bez cukru 100g 100 szt.
83. Mus owocowo-warzywny 100g 500 szt.
84. Sok owocowy 330 ml 500 szt.
85. Sok pomidorowy 330 ml 500 szt.
86. Kasza kuskus 20 kg
87. Oliwki zielone 350g 10 szt.
88. Oliwki czarne 350g 10 szt.
89. Koncentrat pomidorowy 200g 150 szt.
90. Pomidory w puszce 400g 50 szt.
91. Passata pomidorowa 500g 20 szt.
92. Pomidory suszone w oleju 290g 20 szt.
93. Morele w puszce 820 g 20 szt.
94. Pieczarka marynowana 480g 10 szt.
95. Żelatyna 50 g 80 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 40840,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Makrela wędzona 50 kg2. Miruna b/s SHP 100 kg
3. Dorsz atlantycki (czarniak) SHP 30 kg
4. Filet śledziowy ala matjas 56 kg
5. Filet śledziowy opiekany 50 kg
6. Łosoś wędzony filet 10 kg
7. Filet z makreli w pomidorach 170 g 250 szt
8. Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g 100 szt.
9. Tuńczyk w sosie własnym 170g 100 szt.
10. Paluszki rybne ( filet z ryb bialych 65 %, panierka sypka 15%, olej rzepakowy, mąka pszenna) 450g 50 op
11. Paprykarz szczeciński 135g 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 12738,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Jajka dezynfekowane promieniami UV rozm. L (63g-73g) 8000 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12941,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12526,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11708 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12595 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11708 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Drobiarska Dakpol Marek Bejm
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742065256
7.3.3) Ulica: Długa 185
7.3.4) Miejscowość: Borowe
7.3.5) Kod pocztowy: 42-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12287,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37611 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30156,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14424,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14424,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14424,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej "AMBI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15145,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92020,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105851,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92020,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-MLECZ A. Okoczuk Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6280007057
7.3.3) Ulica: Śląska 64A
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ART-MLECZ" A. OKOCZUK, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ART-MLECZ" A. OKOCZUK, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96621,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34966,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31610 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Spółdzielnia Spożywców "SPOŁEM" w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134518
7.3.3) Ulica: Rynek 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-954
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33190,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39398,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41197,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39398,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGMA Marcin Świątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443068661
7.3.3) Ulica: Obroki 130
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42754,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12978,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12978,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12978,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej AMBI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13627,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "Atlanta" Katarzyna Kostecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262553619
7.3.3) Ulica: Obroki 130
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 80-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ATLANTA" Katarzyna Kostecka
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ATLANTA" Katarzyna Kostecka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5208 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa systemu informacji prawnej - testy prawnicze
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Dostawa sprzętu AV wraz z montażem
- Zakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podległych
- Serwisowanie (naprawy, przeglądy okresowe i kwalifikacje) sprzętu i urządzeń medycznych w RCKiK w Katowicach
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
- DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH, MIĘSA DROBIOWEGO I WYROBÓW DROBIOWYCH, KONSERW MIĘSNYCH, RYB PRZETWORZONYCH I KONSERWOWYCH
- Dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie - część nr II (II półrocze 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb PZPW w Rzeszowie częściowo w ramach projektu "RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.