eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiguda › Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10

1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895126202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf23e3e-5bf7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311970/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w 2022 r. - Rejon I
Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w rejonie
I obejmuje:
a) Ruś, Muchorowo, Kielary, Tomaszkowo, Bartążek, Bartąg
b) sektor A - ul. Jeziorna, Rumiankowa, Liliowa, Fiołkowa, Irysowa
c) sektor B - ul. Kwiatowa, Akacjowa, Nagietkowa, Jeziorna, Chabrowa
d) sektor C – ul. Przyrodnicza, Cisowa, Grabowa, Klonowa,
e) sektor D –ul. Olchowa, Orzechowa,
f) Bartąg wieś, stacja PKP, Jaroty-kolonia
g) Gągławki wieś, kolonie, stacja PKP - kierunek Dorotowo, dr 162043N Gągławki – Bartąg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 53000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w 2022 r. - Rejon II
Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w rejonie II obejmuje:
a) Stawiguda, Dorotowo, Majdy, Kręsk, Wymój
b) Gryźliny, Zielonowo, Miodówko, Zezuj,
c) Pluski – Rybaki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 68000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w 2022 r. - Rejon III
Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w rejonie III obejmuje:
a) Odśnieżanie chodników Jaroty ul. Stawigudzka, Porcelanowa, Kryształowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w 2022 r. - Rejon IV
Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w rejonie
IV obejmuje:
a) Tomaszkowo ul. Rozwojowa,
b) Tomaszkowo ul. Pszczela,
c) droga zbiorcza DZ 2 (DK-51) odcinek Dorotowo - Stawiguda (od zjazdu od str. Olsztyna do obiektu nad S-51),
d) Gryźliny – Miodówko odcinek stara DK-51 km 105.445 – 105.975,
e) Gryźliny ul. Baczewskiego i ul. Spacerowa do ul. Baczewskiego,
f) Stawiguda ul. Warszawska odcinek od stacji benzynowej do ul Olsztyńskiej,
g) Dorotowo DG 162104N przez wieś.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 19666,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w 2022 r. - Rejon V
Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w rejonie V obejmuje:
a) Jaroty ul. Stawigudzka, Porcelanowa, Kryształowa,
b) Jaroty ul. Jakubowa, Zachodnia

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO CLINER Agnieszka Gadomska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391230362

7.3.3) Ulica: ul. Stramkowskiej 7/17

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-689

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty albo wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33264 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33264,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.