eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówNadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062799 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.pruszkow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd248151-b87a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003322/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.46 Zagospodarowanie terenów wzdłuż rzeki Utraty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058395/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:

Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 obejmującego Zagospodarowanie zieleni przyulicznej ul. Staszica oraz zagospodarowanie terenów wzdłuż rzeki Utraty

1.2/ Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje:

W zakres obowiązków przy sprawowaniu nadzoru inwestorskiego wchodzą następujące czynności:
1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, drogowej oraz w zakresie zieleni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zapewnienie stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia kadry technicznej pełniącej bieżący nadzór nad realizacją budowy w godzinach pracy Wykonawcy robót (czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego)
3. Nadzorowanie przebiegu prac pod kątem ich zgodności z dokumentacją, zawartymi umowami, poprawności wykonywania robót oraz terminowości ich wykonania.
4. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie
5. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w tym spowodowanych ewentualnymi nieścisłościami w dokumentacji projektowej i ewentualną niezgodnością z przepisami Prawa budowlanego w porozumieniu z projektantem,
6. wprowadzania w uzgodnieniu z Zamawiającym, projektantem i kierownikiem budowy zmian w dokumentacji projektowej, pod warunkiem udokumentowania ich zasadności lub konieczności,
7. kontroli umów o podwykonawstwo pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
8. sprawdzania i weryfikowania kosztorysów na roboty budowlane, dodatkowe, zaniechane i zmianę technologii,
9. obsługi prawnej inwestycji,
10. udzielania odpowiedzi na pisma Wykonawcy,
11. Nadzór nad gospodarką drzewostanem ( cięcia pielęgnacyjne oraz wycinka drzew, sadzenie drzew )
12. Nadzór nad wykonywaną zielenią ( nasadzenia drzew, krzewów i bylin, wykonanie łąki kwietnej, wykonanie trawników)
13. Nadzór nad wyborem roślin przeznaczonych do nasadzeń
14. Wpisywanie wyników nadzoru na bieżąco do dziennika budowy
15. Udział w spotkaniach i komisjach na każde żądanie Zamawiającego w trakcie trwania realizacji przedmiotu umowy
16. Sprawdzanie faktur i kosztorysów wystawionych przez Wykonawcę pod kątem poprawności rzeczowej oraz zgodności z dokumentacją, a także stanem wykonania robót, koordynowanie kontaktów między Zamawiającym a Wykonawcą
17. Dokonywanie odbiorów wykonywanych robót lub ich części w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą
18. Udział w procedurze odbioru obiektu będącego przedmiotem nadzoru
19. Udział w przeglądach pogwarancyjnych , egzekwowanie robót poprawkowych
20. Udokumentowanie pobytów na budowie wpisem w dzienniku budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

79994000-8 - Usługi zarządzania umowami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie jest powiązane z postępowaniami przetargowymi pod nazwą:
„1 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja na jej podstawie robót budowlanych dotyczących realizacji projektu pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” w zakresie zagospodarowania terenów wzdłuż rzeki Utraty – nr WSR.271.12.2021
2 - Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II
- Zagospodarowanie zieleni przyulicznej ul. Staszica – nr WSR.271.13.2021”
- postępowania zostały unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

W obecnej sytuacji przeprowadzenie postępowania na wyłonienie Wykonawcy dot. „Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 obejmującego Zagospodarowanie zieleni przyulicznej ul. Staszica oraz zagospodarowanie terenów wzdłuż rzeki Utraty” jest nieuzasadnione.
2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.