Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058395/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062799 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.pruszkow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd248151-b87a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003322/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Zagospodarowanie terenów wzdłuż rzeki Utraty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058395/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 obejmującego Zagospodarowanie zieleni przyulicznej ul. Staszica oraz zagospodarowanie terenów wzdłuż rzeki Utraty
1.2/ Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje:
W zakres obowiązków przy sprawowaniu nadzoru inwestorskiego wchodzą następujące czynności:
1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, drogowej oraz w zakresie zieleni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zapewnienie stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia kadry technicznej pełniącej bieżący nadzór nad realizacją budowy w godzinach pracy Wykonawcy robót (czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego)
3. Nadzorowanie przebiegu prac pod kątem ich zgodności z dokumentacją, zawartymi umowami, poprawności wykonywania robót oraz terminowości ich wykonania.
4. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie
5. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w tym spowodowanych ewentualnymi nieścisłościami w dokumentacji projektowej i ewentualną niezgodnością z przepisami Prawa budowlanego w porozumieniu z projektantem,
6. wprowadzania w uzgodnieniu z Zamawiającym, projektantem i kierownikiem budowy zmian w dokumentacji projektowej, pod warunkiem udokumentowania ich zasadności lub konieczności,
7. kontroli umów o podwykonawstwo pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
8. sprawdzania i weryfikowania kosztorysów na roboty budowlane, dodatkowe, zaniechane i zmianę technologii,
9. obsługi prawnej inwestycji,
10. udzielania odpowiedzi na pisma Wykonawcy,
11. Nadzór nad gospodarką drzewostanem ( cięcia pielęgnacyjne oraz wycinka drzew, sadzenie drzew )
12. Nadzór nad wykonywaną zielenią ( nasadzenia drzew, krzewów i bylin, wykonanie łąki kwietnej, wykonanie trawników)
13. Nadzór nad wyborem roślin przeznaczonych do nasadzeń
14. Wpisywanie wyników nadzoru na bieżąco do dziennika budowy
15. Udział w spotkaniach i komisjach na każde żądanie Zamawiającego w trakcie trwania realizacji przedmiotu umowy
16. Sprawdzanie faktur i kosztorysów wystawionych przez Wykonawcę pod kątem poprawności rzeczowej oraz zgodności z dokumentacją, a także stanem wykonania robót, koordynowanie kontaktów między Zamawiającym a Wykonawcą
17. Dokonywanie odbiorów wykonywanych robót lub ich części w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą
18. Udział w procedurze odbioru obiektu będącego przedmiotem nadzoru
19. Udział w przeglądach pogwarancyjnych , egzekwowanie robót poprawkowych
20. Udokumentowanie pobytów na budowie wpisem w dzienniku budowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
79994000-8 - Usługi zarządzania umowami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie jest powiązane z postępowaniami przetargowymi pod nazwą:„1 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja na jej podstawie robót budowlanych dotyczących realizacji projektu pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” w zakresie zagospodarowania terenów wzdłuż rzeki Utraty – nr WSR.271.12.2021
2 - Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II
- Zagospodarowanie zieleni przyulicznej ul. Staszica – nr WSR.271.13.2021”
- postępowania zostały unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
W obecnej sytuacji przeprowadzenie postępowania na wyłonienie Wykonawcy dot. „Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 obejmującego Zagospodarowanie zieleni przyulicznej ul. Staszica oraz zagospodarowanie terenów wzdłuż rzeki Utraty” jest nieuzasadnione.
| 2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





