eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › REMONT UL. PRZEDSZKOLNEJ W OSTRÓDZIE



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
REMONT UL. PRZEDSZKOLNEJ W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.4.2.) Miejscowość: Ostróda

1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.7.) Numer telefonu: 89 642 94 39

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062748

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00032988

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
REMONT UL. PRZEDSZKOLNEJ W OSTRÓDZIE
Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Przedszkolnej w Ostródzie w tym:
1) zamówienie podstawowe:
a) rozbiórka istniejącego chodnika i zjazdów wraz z obrzeżami i krawężnikami oraz wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowej;
b) sfrezowanie istniejącej nawierzchni jezdni i ułożenie na niej warstwy wyrównawczej;
c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
d) wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej;
e) wymiana słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami i wysięgnikami;
f) wykonać oznakowanie pionowe i poziome oraz tablicy promocyjnej;
2) zamówienie opcjonalne:
a) wyniesione przejście dla pieszych;
b) przestawienie słupów oświetlenia ulicznego;
c) wymiana okablowania oświetlenia ulicznego;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SWZ), opisem technicznym (załącznik nr 5 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Przedszkolnej w Ostródzie w tym:
1) zamówienie podstawowe:
a) rozbiórka istniejącego chodnika i zjazdów wraz z obrzeżami i krawężnikami oraz wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowej;
b) sfrezowanie istniejącej nawierzchni jezdni i ułożenie na niej warstwy wyrównawczej;
c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
d) wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej;
e) wymiana słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami i wysięgnikami;
f) wykonać oznakowanie pionowe i poziome oraz tablicy promocyjnej;
2) zamówienie opcjonalne:
a) wyniesione przejście dla pieszych;
b) przestawienie słupów oświetlenia ulicznego;
c) wymiana okablowania oświetlenia ulicznego;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SWZ), opisem technicznym (załącznik nr 5 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
3) geodezyjną dokumentację powykonawczą oraz operat kolaudacyjny;
4) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
5) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (w 1 kpl.), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót;
protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Dodatkowe informacje:
1) Wykonawca musi prowadzić realizację robót budowlanych w taki sposób, aby zapewnić dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanego obiektu mieszkańcom, przedsiębiorcom i służbom ratunkowym przez cały okres realizacji zamówienia.
2) W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
150.00

Po zmianie:
150

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Zamawiający wymaga wadium

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 PLN (słownie złotych: czternaście tysięcy 00/100).
2. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone zostały w § 21 SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-01-29 09:00

Po zmianie:
2024-01-30 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-01-29 09:10

Po zmianie:
2024-01-30 09:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-02-28

Po zmianie:
2024-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.