eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062551 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6580f823-9862-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004431/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rewitalizacja miejscowości Strawczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rewitalizacja miejscowości Strawczyn planowana jest do współfinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029796/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2517989,68 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu budynków usługowych oraz wiat, budowa urządzeń sportowych: boiska do siatkówki plażowej, wyciągu nart wodnych, elementów małej architektury: park linowy, siłownia plenerowa, lodowisko całoroczne, plac zabaw dla dzieci, ławki, latarnie, elementy pomocnicze wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym nawierzchnie utwardzane tworzące ciągi pieszo-jezdne i piesze, pole kempingowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45422100-2 - Stolarka drewniana

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1298920,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie na schronisko młodzieżowe i klub seniora.
Inwestycja dotyczy przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie na schronisko młodzieżowe i Klub Seniora, działki nr ewid. 833/8 i 834/5, obręb Strawczyn.

Zakres przedmiotu zamówienia:
 przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części parteru Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie na schronisko młodzieżowe i klub seniora (w tym: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe na parterze budynku ZPO),
 instalacja wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna, wentylacyjna,
 wyposażenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.5.) Wartość części: 609501,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego, modernizacja placu zabaw i budowa altany oraz utwardzenie terenu przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie.
Zadanie 1. Przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego, modernizacja placu zabaw i budowa altany.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego, modernizacja placu zabaw i budowa altany przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie, działka nr ewid. 834/5 oraz 833/8 gm. Strawczyn
Zadanie 2. Utwardzenie terenu przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie

Przedmiotem zadania jest utwardzenie terenu przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie, działka nr ewid. 833/8 oraz 834/5 gm. Strawczyn.

Utwardzenie terenu będzie posiadać nawierzchnię z wielootworowych płyt betonowych wypełnionych mieszanką piasku, gleby żyznej i kompostu lub torfu w proporcjach 50:30:20 wraz z obsianiem nasionami traw. Szerokość utwardzania wynosi 4,00m, spadek poprzeczny jednostronny równy 2,00 %. Spadki podłużne w osi projektowanego utwardzenia mieszczą się w przedziale od 0,50 % do 1,00 %.
Szczegółowy zakres zadania: zgodnie z dołączoną dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 438993,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Instalacja fotowoltaiczna oraz wymiana oświetlenia na oprawy energooszczędne typu led w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
 wymianę instalacji oświetlenia wewnętrznego na oprawy energooszczędne LED,
 montaż instalacji jednostki wytwórczej w postaci paneli fotowoltaicznych
w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w msc. Strawczyn, dz. Nr ewid. 833/8.

Oprawy oświetlenia ogólnego zasilane będą z istniejących obwodów elektrycznych oświetleniowych, poszczególne oprawy należy zasilić z istniejących punktów oświetleniowych, jeżeli będzie zachodziła zmiana lokalizacji istniejącego punktu oświetleniowego, w takim przypadku instalacje należy wykonać p/t przewodami typu YDYżo 3x1,5mm 2 450/750V. Sposób rozmieszczenia opraw wynika z rzutów poziomych kondygnacji. Rozgałęzienia instalacji należy starać się łączyć pod oprawami, w przypadku braku takiej możliwości należy zastosować uniwersalne puszki n/t IP55 90x90x40.

POMIESZCZENIA NA PARTERZE I PIĘTRO I PRZYLEGŁE DO HALI GIMNASTYCZNEJ, ŁĄCZNIK I HALA NIE WCHODZĄ W ZAKRES ROBÓT.
W/w pomieszczenia posiadają oprawy energooszczędne typ LED i nie zachodzi konieczność ich wymiany.

Obecnie w salach lekcyjnych zamontowane są oprawy świetlówkowe 2x36W z rastrem, ciągi komunikacyjne (hole, korytarze, klatki schodowe, świetlica, pokój dyrektora, sekretariat, p. nauczycielski) oprawy świetlówkowe 4x18W z rastrem, łazienki Plafoniera 60W, magazynki, kotłownia, pom. gospodarcze oprawy świetlówkowe szczelne 2x36W.
Dla oświetlania ogólnego wszystkich pomieszczeń będących zakresem opracowania w budynku ZPO zaprojektowano wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne typu LED, rozmieszczenie opraw pokazano na rzutach poziomych kondygnacji. Przyjęto oprawy na stropowe montowane bezpośrednio na suficie.

Instalacja fotowoltaiki PV
Specyfikacja działania sieciowego systemu fotowoltaicznego polega na produkcji energii elektrycznej z generatorów fotowoltaicznych w postaci prądu stałego, a następnie przekształceniu na prąd przemienny o
napięciu sieciowym 400V poprzez inwertery trójfazowe. Wytworzona w ten sposób energia będzie wykorzystywana na potrzeby własne oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego budynku oraz podgrzewanie ciepłej wody użytkowej oraz wprowadzenie ewentualnych nadwyżek wyprodukowanej energii do sieci elektroenergetycznej.
W tym celu na dachu budynku od strony południowej zostaną zainstalowane panele fotowoltaiczne o łącznej mocy 24,960kWp. Moduły należy zainstalować na dedykowanej konstrukcji wsporczej (stelaż aluminiowo-stalowy przytwierdzony do konstrukcji dachu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 170574,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty
lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
Część 1. Wykonanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – 1 600 000,00 zł brutto,
Część 2. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Zespołu Placówek Oświatowych
w Strawczynie na schronisko młodzieżowe i klub Seniora – 750 000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4670310,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6870042,00

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty
lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
Część 1. Wykonanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – 1 600 000,00 zł brutto,
Część 2. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Zespołu Placówek Oświatowych
w Strawczynie na schronisko młodzieżowe i klub Seniora – 750 000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację
zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1394082,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2841300,00

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 808758,92

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1370035,50

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265371,27

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428040,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265371,27

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoEnergia Polska Spółka z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591953988

7.3.3) Ulica: ul. Olszewskiego 6,

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-663

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265371,27

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.