Og³oszenie z dnia 2021-04-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00030652/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00037748/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00041459/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00062551/01 - Wynik z dnia 2021-05-24
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00029796 z dnia 2021-04-08 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REWITALIZACJA MIEJSCOWO¦CI STRAWCZYN
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯eromskiego 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002
1.5.8.) Numer faksu: +48413038157
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REWITALIZACJA MIEJSCOWO¦CI STRAWCZYN
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6580f823-9862-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00029796
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004431/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Rewitalizacja miejscowo¶ci Strawczyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja miejscowo¶ci Strawczyn planowana jest do wspó³finansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦wiêtokrzyskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://strawczyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferty nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej.Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na z³o¿enie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:elektronicznie na adres e-mail: gmina@strawczyn.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://strawczyn.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). 2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy Zamawiaj±cego: 7:30-15:30 w dni robocze). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 8 niniejszego Rozdzia³u;1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Strawczyn; https://strawczyn.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.7. Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Gmina Strawczyn, ul. ¯eromskiego 16,26-067 Strawczyn, tel.41 3038002. 2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.3.Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zam. publ. zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zam., a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, ca³y czas obowi±zywania umowy.4.Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.5.Odbiorcami Pani/a danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74ust.4 PZP.6.Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/a dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. 8.Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: - dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa,9.Nie przys³uguje Pani/u:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20Rozporz±dzenia;- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10. Gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zam. publ.11.Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.12.Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art.18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.13.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.14.Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa wart. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.15.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.16.W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/a danych osobowych nie podlega Pan/i decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, stosownie do art. 22 Rozporz±dzenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa zespo³u budynków us³ugowych oraz wiat, budowa urz±dzeñ sportowych: boiska do siatkówki pla¿owej, wyci±gu nart wodnych, elementów ma³ej architektury: park linowy, si³ownia plenerowa, lodowisko ca³oroczne, plac zabaw dla dzieci, ³awki, latarnie, elementy pomocnicze wraz z zagospodarowaniem terenu obejmuj±cym nawierzchnie utwardzane tworz±ce ci±gi pieszo-jezdne i piesze, pole kempingowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych
45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45422100-2 - Stolarka drewniana
77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 173 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (dla ka¿dej czê¶ci):„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny dopuszczony przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone. Oferty z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± maksymaln± liczbê punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI”, Sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium „OKRES GWARANCJI” D = Db / Dmax x 100 pkt x 40% gdzie: D– ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium Db – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w formularzu oferty Dmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (dla ka¿dej czê¶ci):„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny dopuszczony przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone. Oferty z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± maksymaln± liczbê punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI”, Sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium „OKRES GWARANCJI” D = Db / Dmax x 100 pkt x 40% gdzie: D– ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium Db – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w formularzu oferty Dmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2. Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ parteru Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Strawczynie na schronisko m³odzie¿owe i klub seniora.Inwestycja dotyczy przebudowy i zmiany sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ parteru budynku Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Strawczynie na schronisko m³odzie¿owe i Klub Seniora, dzia³ki nr ewid. 833/8 i 834/5, obrêb Strawczyn.Zakres przedmiotu zamówienia: przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci parteru Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Strawczynie na schronisko m³odzie¿owe i klub seniora (w tym: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe na parterze budynku ZPO), instalacja wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna, wentylacyjna, wyposa¿enie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45422100-2 - Stolarka drewniana
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 173 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (dla ka¿dej czê¶ci):„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny dopuszczony przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone. Oferty z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± maksymaln± liczbê punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI”, Sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium „OKRES GWARANCJI” D = Db / Dmax x 100 pkt x 40% gdzie: D– ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium Db – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w formularzu oferty Dmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (dla ka¿dej czê¶ci):„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny dopuszczony przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone. Oferty z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± maksymaln± liczbê punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI”, Sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium „OKRES GWARANCJI” D = Db / Dmax x 100 pkt x 40% gdzie: D– ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium Db – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w formularzu oferty Dmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3. Przebudowa wewnêtrznego uk³adu komunikacyjnego, modernizacja placu zabaw i budowa altany oraz utwardzenie terenu przy Zespole Placówek O¶wiatowych w Strawczynie. Zadanie 1. Przebudowa wewnêtrznego uk³adu komunikacyjnego, modernizacja placu zabaw i budowa altany.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnêtrznego uk³adu komunikacyjnego, modernizacja placu zabaw i budowa altany przy Zespole Placówek O¶wiatowych w Strawczynie, dzia³ka nr ewid. 834/5 oraz 833/8 gm. StrawczynZadanie 2. Utwardzenie terenu przy Zespole Placówek O¶wiatowych w StrawczyniePrzedmiotem zadania jest utwardzenie terenu przy Zespole Placówek O¶wiatowych w Strawczynie, dzia³ka nr ewid. 833/8 oraz 834/5 gm. Strawczyn.Utwardzenie terenu bêdzie posiadaæ nawierzchniê z wielootworowych p³yt betonowych wype³nionych mieszank± piasku, gleby ¿yznej i kompostu lub torfu w proporcjach 50:30:20 wraz z obsianiem nasionami traw. Szeroko¶æ utwardzania wynosi 4,00m, spadek poprzeczny jednostronny równy 2,00 %. Spadki pod³u¿ne w osi projektowanego utwardzenia mieszcz± siê w przedziale od 0,50 % do 1,00 %. Szczegó³owy zakres zadania: zgodnie z do³±czon± dokumentacj± techniczn±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposa¿enie parków i placów zabaw
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (dla ka¿dej czê¶ci):„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny dopuszczony przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone. Oferty z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± maksymaln± liczbê punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI”, Sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium „OKRES GWARANCJI” D = Db / Dmax x 100 pkt x 40% gdzie: D– ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium Db – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w formularzu oferty Dmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (dla ka¿dej czê¶ci):„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny dopuszczony przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone. Oferty z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± maksymaln± liczbê punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI”, Sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium „OKRES GWARANCJI” D = Db / Dmax x 100 pkt x 40% gdzie: D– ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium Db – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w formularzu oferty Dmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4. Instalacja fotowoltaiczna oraz wymiana o¶wietlenia na oprawy energooszczêdne typu led w budynku Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Strawczynie.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wymianê instalacji o¶wietlenia wewnêtrznego na oprawy energooszczêdne LED, monta¿ instalacji jednostki wytwórczej w postaci paneli fotowoltaicznych w budynku Zespo³u Placówek O¶wiatowych w msc. Strawczyn, dz. Nr ewid. 833/8.Oprawy o¶wietlenia ogólnego zasilane bêd± z istniej±cych obwodów elektrycznych o¶wietleniowych, poszczególne oprawy nale¿y zasiliæ z istniej±cych punktów o¶wietleniowych, je¿eli bêdzie zachodzi³a zmiana lokalizacji istniej±cego punktu o¶wietleniowego, w takim przypadku instalacje nale¿y wykonaæ p/t przewodami typu YDY¿o 3x1,5mm 2 450/750V. Sposób rozmieszczenia opraw wynika z rzutów poziomych kondygnacji. Rozga³êzienia instalacji nale¿y staraæ siê ³±czyæ pod oprawami, w przypadku braku takiej mo¿liwo¶ci nale¿y zastosowaæ uniwersalne puszki n/t IP55 90x90x40.POMIESZCZENIA NA PARTERZE I PIÊTRO I PRZYLEG£E DO HALI GIMNASTYCZNEJ, £¡CZNIK I HALA NIE WCHODZ¡ W ZAKRES ROBÓT. W/w pomieszczenia posiadaj± oprawy energooszczêdne typ LED i nie zachodzi konieczno¶æ ich wymiany.Obecnie w salach lekcyjnych zamontowane s± oprawy ¶wietlówkowe 2x36W z rastrem, ci±gi komunikacyjne (hole, korytarze, klatki schodowe, ¶wietlica, pokój dyrektora, sekretariat, p. nauczycielski) oprawy ¶wietlówkowe 4x18W z rastrem, ³azienki Plafoniera 60W, magazynki, kot³ownia, pom. gospodarcze oprawy ¶wietlówkowe szczelne 2x36W.Dla o¶wietlania ogólnego wszystkich pomieszczeñ bêd±cych zakresem opracowania w budynku ZPO zaprojektowano wymianê istniej±cych opraw o¶wietleniowych na oprawy energooszczêdne typu LED, rozmieszczenie opraw pokazano na rzutach poziomych kondygnacji. Przyjêto oprawy na stropowe montowane bezpo¶rednio na suficie.Instalacja fotowoltaiki PVSpecyfikacja dzia³ania sieciowego systemu fotowoltaicznego polega na produkcji energii elektrycznej z generatorów fotowoltaicznych w postaci pr±du sta³ego, a nastêpnie przekszta³ceniu na pr±d przemienny onapiêciu sieciowym 400V poprzez inwertery trójfazowe. Wytworzona w ten sposób energia bêdzie wykorzystywana na potrzeby w³asne o¶wietlenia wewnêtrznego i zewnêtrznego budynku oraz podgrzewanie ciep³ej wody u¿ytkowej oraz wprowadzenie ewentualnych nadwy¿ek wyprodukowanej energii do sieci elektroenergetycznej.W tym celu na dachu budynku od strony po³udniowej zostan± zainstalowane panele fotowoltaiczne o ³±cznej mocy 24,960kWp. Modu³y nale¿y zainstalowaæ na dedykowanej konstrukcji wsporczej (stela¿ aluminiowo-stalowy przytwierdzony do konstrukcji dachu).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (dla ka¿dej czê¶ci):„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny dopuszczony przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone. Oferty z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± maksymaln± liczbê punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI”, Sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium „OKRES GWARANCJI” D = Db / Dmax x 100 pkt x 40% gdzie: D– ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium Db – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w formularzu oferty Dmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach (dla ka¿dej czê¶ci):„ Cena ofertowa brutto” – C „Okres gwarancji ” – D Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny dopuszczony przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone. Oferty z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy otrzymaj± maksymaln± liczbê punktów w kryterium „OKRES GWARANCJI”, Sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium „OKRES GWARANCJI” D = Db / Dmax x 100 pkt x 40% gdzie: D– ilo¶æ uzyskanych punktów w kryterium Db – okres gwarancji okre¶lony przez Wykonawcê w formularzu oferty Dmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36 miesiêcy.Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiaj±cy nie stawia warunku2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:- Zamawiaj±cy nie stawia warunku3) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej:- Zamawiaj±cy nie stawia warunku4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej a) Potencja³ techniczny: Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumentyZamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:- minimum jedn± robotê w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy: zagospodarowania terenu/ obiektów ma³ej architektury/ placów zabaw/ ¶cie¿ek edukacyjnych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto (w ramach jednego zamówienia) - dotyczy czê¶ci 1- minimum jedn± robotê w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy: budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (w ramach jednego zamówienia) - dotyczy czê¶ci 2- minimum jedn± robotê w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy: dróg publicznych lub ci±gów pieszo-jezdnych lub zagospodarowania terenu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto (w ramach jednego zamówienia) - dotyczy czê¶ci 3,- minimum jedn± robotê polegaj±c± na wykonaniu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej ni¿ 14,00 kWp (w ramach jednego zamówienia) - dotyczy czê¶ci 4b) Potencja³ kadrowy: Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w okresie przewidzianym na realizacjê zamówienia osobami legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi oraz do¶wiadczeniem odpowiednim do objêcia funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko wymienione poni¿ej:Czê¶æ 1:- Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji) oraz do¶wiadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczêcia do zakoñczenia), na co najmniej jednej inwestycji zwi±zanej z budow±/przebudow±/rozbudow±: zagospodarowania terenu/ obiektów ma³ej architektury/ placów zabaw/ ¶cie¿ek edukacyjnych- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum roczne do¶wiadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz minimum roczne do¶wiadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,Czê¶æ 2:- Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji) oraz do¶wiadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczêcia do zakoñczenia), na co najmniej jednej inwestycji zwi±zanej z budow±/przebudow±/rozbudow±: budynku.- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum roczne do¶wiadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót, - kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz minimum roczne do¶wiadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,Czê¶æ 3:- Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji) oraz minimum roczne do¶wiadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,Czê¶æ 4:- Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji) oraz minimum roczne do¶wiadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót.Dotyczy wszystkich czê¶ci:Do oferty w stosunku do kierownika/ów budowy/robót nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.Zamawiaj±cy dopuszcza sprawowanie przez jedn± osobê wiêcej ni¿ jednej funkcji.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;2) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ;- Zamawiaj±cy w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powy¿ej (1-2).8. Dokumenty podmiotów zagranicznych1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7:a) ppkt 1 - zamiast Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1 lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.3) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma sob±, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.4) Zamawiaj±cy korzysta z internetowego repozytorium za¶wiadczeñ e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów za¶wiadczeñ lub dowodów w formie dokumentów, które s± objête tym repozytorium.5) Dokumenty te s± sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone – za³±cznik nr 4 „Wykaz robót budowlanych”, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 „Wykaz osób
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8. Na ofertê sk³adaj± siê wype³nione i podpisane dokumenty:1) Formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru – za³±cznik nr 1 do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;2) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru oraz je¿eli dotyczy – pe³nomocnictwo (w przypadku, w którym ofertê podpisuje pe³nomocnik Wykonawcy), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4) Je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;5) Je¿eli dotyczy – o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pe³nomocnika;6) Je¿eli dotyczy – zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;7) Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, w oryginale w postaci elektronicznej.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przez Wykonawców wadium w wysoko¶ci Czê¶æ 1: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100)Czê¶æ 2: 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100)Czê¶æ 3: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100)Czê¶æ 4: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100)w formie przewidzianej ustaw± Pzp.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1)pieni±dzu;2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych;4)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:Bank Spó³dzielczy £opuszno Oddzia³ Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002z dopiskiem „Wadium – Rewitalizacja miejscowo¶ci Strawczyn - czê¶æ……..znak sprawy: ZP.271.1.10.2021”6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) ¯aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu. Wykonawcy wykazuj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z ppkt. 2;2) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;3) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. 5) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.3. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy – za³±cznik nr 7.4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.5. O terminie i miejscu zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta okaza³a siê najkorzystniejsza zostanie powiadomiony pisemnie.6. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje siê zmiany postanowieñ zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postêpowania. Zmiany umowy zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do SWZ – wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-26 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://strawczyn.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp.2. Odwo³anie przys³uguje na:1)niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2)zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy;3)zaniechanie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo ¿e zamawiaj±cy by³ do tego obowi±zany.3. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby.4. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w Dziale IX „¦rodki ochrony prawnej” ustawy Pzp.| 2021-04-08 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI STRAWCZYN
- Opieka nad bezdomnymi zwierzêtami z terenu Gminy Strawczyn w 2026 roku
- ¦wiadczenie us³ugi cateringu - przygotowanie i dostarczenie ca³odniowego wy¿ywienia dla 20 Mieszkañców Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Oblêgorku w 2026 roku
wiêcej: przetargi STRAWCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja k³adki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ¶cie¿ki edukacyjnej.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





