Og³oszenie z dnia 2021-05-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00069026/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00062516 z dnia 2021-05-24 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 1 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR I W BYTOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270235840
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana ¯eromskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital1.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital1.bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 1 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-213e8c4f-b963-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00062516
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital1_bytom3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital1_bytom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zampub@szpital1.bytom.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.szpital1.bytom.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu, ul. ¯eromskiego 7, 41-902 Bytom,
info@szpital1.bytom.pl, b) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Specjalistycznym Nr 1 w
Bytomiu jest Pani Natalia Legutko, n.legutko@szpital1.bytom.pl.c) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie
art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;, d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z
dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.e) Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ
publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,f)
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18
RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;i) nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 1 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 60%
Czas dostawy – 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
formularz ofertowy, wed³ug wzoru okre¶lonego w SWZ oraz dokumenty i o¶wiadczeniapotwierdzaj±ce spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w Postêpowaniu i brak podstaw
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie nin. zamówienia winien wnie¶æ wadiumw wysoko¶ci:
Kwota wadium S³ownie
10 659,89 dziesiêæ tysiêcy sze¶æset piêædziesi±t dziewiêæ z³otych 89/100
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
pieni±dzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, (gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na konto 80 1050 1230 1000 0023 5039 0999 ING Bank ¦l±ski Oddzia³ w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wp³aty has³a: „Wadium – winda ZP/02/2021”
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 67.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-01 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital1_bytom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
| 2021-05-24 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych (z wy³±czeniem us³ug ¶wiadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2026
- Us³ugi pocztowe
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w 2026 roku
- ¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: T i P
- ¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEK¡ MEDYCZN¡ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEK¡ MEDYCZN¡
wiêcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦widniku Ma³ym
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w £om¿y,
- Dostosowanie budynku Urzêdu Gminy w Miedzianej Górze do potrzeb osób niepe³nosprawnych poprzez budowê windy zewnêtrznej
- Przebudowa budynku kulturalnego w Be³¿ycach
- "Roboty Budowlane - wymiana oraz monta¿ d¼wigu - windy w budynku Przychodni - WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Przebudowa i rozbudowa budynku szko³y podstawowej w Nienadowej
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





