Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045894/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00067951/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00074887/01 - Wynik z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa drogi gminnej (ul. Witosa) wraz z budową odwodnienia i oświetlenia drogowego w miejscowości Zabór
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zabór
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770764
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lipowa 15
1.4.2.) Miejscowość: Zabór
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-003
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzabor@gminazabor.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazabor.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062240
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00045894/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy – od dnia podpisania umowy.
2. Termin zakończenia realizacji całości przedmiotu umowy – 22 tygodnie od dnia podpisania umowy, nie dotyczy terminu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o którym mowa w § 7 ust. 3 umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-21 09:00
Po zmianie:
2022-02-25 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-21 10:00
Po zmianie:
2022-02-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-22
Po zmianie:
2022-03-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





