Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636083/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego z prawem opcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9ba5eb2-cb12-44a3-b99b-a189c09f361c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego z prawem opcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ba5eb2-cb12-44a3-b99b-a189c09f361c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066296/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.69 Usługi tłumaczeń pisemnych i ustnych na potrzeby programowania RR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest dofinasowany/finansowany: a) ze środków Unii Europejskiej w ramach: a) Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027; b) ze środków programu ramowego Unii Europejskiej „Horyzont Europa” w ramach projektu „Europejska Noc Naukowców i Naukowcy w szkołach 2024-2025 w Małopolsce”; c) Programu Interreg Polska – Słowacja 2021-2027; b) ze środków budżetu województwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR-X.272.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66917,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Tłumaczenia pisemne i ustne obejmują następujące języki europejskie: angielski, słowacki i ukraiński. W ramach zamówienia zlecane będą usługi:
• tłumaczeń pisemnych (w trybach: zwykłym, pilnym i ekspresowym) i korekty językowej tekstów (język angielski i słowacki)
• tłumaczeń ustnych symultanicznych i konsekutywnych podczas wydarzeń odbywających się w siedzibie Zamawiającego oraz poza jego siedzibą na terenie województwa małopolskiego oraz także na pograniczu polsko-słowackim (Spisska Bela i Stara Lubovna oraz Preszów). Tłumaczenia ustne mogą się także odbywać w formie on-line.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzorze umowy, załączniku nr 1C do swz.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1D do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik nr 1 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający określa, że Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich, zgodnie z umową.
5. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Przedmiot umowy w ramach prawa opcji może być realizowany do 12 miesięcy od dnia zakończenia zamówienia podstawowego lub do wyczerpania środków na sfinansowanie zamówienia w ramach opcji. Zamówienie w ramach prawa opcji wykonywane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
6. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75924,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145931,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75924,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe IDEA Group sp. z o.o., ul. Galicyjska 22, 32-087 Zielonki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 513-026-43-03
7.3.3) Ulica: ul. Galicyjska 22
7.3.4) Miejscowość: Zielonki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLENIOWE IDEA GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLENIOWE IDEA GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75924,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie termomodernizacji budynku ul. Grota Roweckiego 25 (wielka płyta).
- Wykonanie termomodernizacji budynku ul. Kobierzyńska 101 (termomur).
- Dostawa i montaż platformy schodowej w budynku ul. Grota Roweckiego 31
- Modernizacja węzła cieplnego (automatyka, AKPiA) w budynku ul. Miłkowskiego 6.
- Malowanie wiatrołapów i parterów w budynku ul. Kobierzyńska 93 (kl. I-III, V, VI).
- "Zakup i dostawa sportowych kart indywidualnych dla pracowników Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych przysięgłych z języka obcego na język polski dla uczestników projektu "Nowy start w Małopolsce z "EURESem"
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Praca z klientem odmiennym kulturowo", wraz z wizytą studyjną w urzędzie pracy w Berlinie
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie tłumaczeń pisemnych dokumentów/tekstów oraz weryfikacji przetłumaczonych dokumentów/tekstów.
- Zakup usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby szkolenia kaskadowego i międzynarodowych warsztatów eksperckich, finansowanych ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.