eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice"Zakup i dostawa wyposa¿enia do pracowni samochodowej i pracowni budowlanej w Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Mys³owicach"



Og³oszenie z dnia 2021-05-21


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00061868 z dnia 2021-05-21

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposa¿enia do pracowni samochodowej i pracowni budowlanej w Centrum Kszta³cenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mys³owicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Mys³owicach

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: CKZiU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364124349

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³owska 44

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 222 26 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu-myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ckziu-myslowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa wyposa¿enia do pracowni samochodowej i pracowni budowlanej w Centrum Kszta³cenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mys³owicach"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-caf1f1a5-ba22-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00061868

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007587/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mys³owicach"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Spo³eczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020, O¶ priorytetowa XI. Wzmocnienie potencja³u edukacyjnego, Dzia³anie 11.2. Dostosowanie oferty kszta³cenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kszta³cenie zawodowe uczniów, Poddzia³anie11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mys³owicach"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://ckziu-myslowice.nowybip.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularza: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
11.2. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych: .odt, .doc, .docx, .pdf. Maksymalny rozmiar przesy³anych plików wynosi 150 MB.
11.3. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Podpis mo¿e zostaæ z³o¿ony bezpo¶rednio na pliku z ofert± lub na „paczce” dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczê¶ciej zapisane jest w formacie ZIP lub RAR) zawieraj±cych ofertê wykonawcy. Opatrzenie w³a¶ciwym podpisem oferty (lub paczki) nastêpuje przed czynno¶ci± jej zaszyfrowania.
Szczegó³owe zasady podpisywania ofert przedstawia opinia Urzêdu Zamówieñ Publicznych: „Jak nale¿y podpisaæ ofertê w postaci elektronicznej”: https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0016/47401/Jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej.pdf

Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
Nazwa pliku z formularzem ofertowym powinna zawieraæ s³owo OFERTA. W przeciwnym razie Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za nieotwarcie nieprawid³owo opisanego pliku z formularzem ofertowym w trakcie sesji otwarcia ofert.
11.4. Wykonawca sk³ada podpisan± ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu OFERTA Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana
z postêpowaniem.
11.5. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
11.6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
11.7. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w punkcie 10.4. SWZ, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.
11.8. Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
11.9. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.
11.10. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
Podpis zaufany – ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 700 ze zm.).
Podpis osobisty – ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 653 ze zm.).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Centrum Kszta³cenia Zawodowego
i Ustawicznego w Mys³owicach z siedzib± w Mys³owicach przy ul. Miko³owskiej 44 reprezentowany przez dyrektora szko³y.
2. Zosta³ powo³any inspektor ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ za pomoc± poczty elektronicznej: iod@ckziu-myslowice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji (us³ugi spo³eczne).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp., zwi±zanym z udzia³em w po-stêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora nie-wspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzy-stanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZiU.310.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1: „Zakup i dostawa wyposa¿enia do pracowni samochodowej w Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Mys³owicach”Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) dla obu czê¶ci zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia jest wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencja³u edukacyjnego, Dzia³ania 11.2. Dostosowanie oferty kszta³cenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kszta³cenie zawodowe uczniów, Poddzia³ania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43800000-1 - Urz±dzenia warsztatowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34324100-5 - Sprzêt do wywa¿ania kó³

34326200-0 - Podno¶niki samochodowe

42651000-4 - Pneumatyczne narzêdzia rêczne

42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne

44512940-3 - Zestawy narzêdziowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z³o¿one oferty zostan± ocenione zgodnie z nastêpuj±cymi kryteriami:
l.p. Kryterium Waga % / Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium
1. Cena (brutto) 60%, maksimum 60 pkt
2. Termin dostawy 40%, maksimum 40 pkt Liczba punktów przydzielona w tym kryterium poszczególnym Wykonawcom ustalona zostanie zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cn
KC = ------- x 60% x 100
Cb
gdzie:
• KC – kryterium cena
• Cn – cena najni¿szej oferty (ocenianej)
• Cb – cena oferty badanej (ocenianej)
• 60% – waga

Kryterium „Termin dostawy” (KTD):
Liczba punktów w kryterium termin dostawy przyznawana bêdzie wg nastêpuj±cych zasad:
- za termin dostawy 30 dni kalendarzowych – 0 pkt
- za termin dostawy 25 dni kalendarzowych - 20 pkt
- za termin dostawy 20 dni kalendarzowych – 40 pkt
W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w Formularzu Ofertowym terminu dostawy Zamawiaj±cy przyjmie termin dostawy 40 dni kalendarzowych i przyzna 0 pkt.
15.3. Za ofertê najkorzystniejsz± (KIP) zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punków obliczon± wg wzoru:
KIP = KC + KTD
gdzie poszczególne symbole oznaczaj±:
KIP – koñcowa ilo¶æ punktów
KC – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa
KTD – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium: termin dostawy
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania kryteriów otrzyma maksymaln± liczbê punktów (100 pkt). Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Przy obliczaniu punktów, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
15.4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert otrzyma tak± sam± punktacjê, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie przez siebie okre¶lonym ofert dodatkowych.
15.5. Je¿eli z³o¿ona zostanie w trakcie niniejszego postêpowania oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2: „Zakup i dostawa wyposa¿enia do pracowni budowlanej w Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Mys³owicach”Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) dla obu czê¶ci zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia jest wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencja³u edukacyjnego, Dzia³ania 11.2. Dostosowanie oferty kszta³cenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kszta³cenie zawodowe uczniów, Poddzia³ania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43800000-1 - Urz±dzenia warsztatowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne

44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne

44512940-3 - Zestawy narzêdziowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z³o¿one oferty zostan± ocenione zgodnie z nastêpuj±cymi kryteriami:
l.p. Kryterium Waga % / Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium
1. Cena (brutto) 60%, maksimum 60 pkt
2. Termin dostawy 40%, maksimum 40 pkt Liczba punktów przydzielona w tym kryterium poszczególnym Wykonawcom ustalona zostanie zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cn
KC = ------- x 60% x 100
Cb
gdzie:
• KC – kryterium cena
• Cn – cena najni¿szej oferty (ocenianej)
• Cb – cena oferty badanej (ocenianej)
• 60% – waga

Kryterium „Termin dostawy” (KTD):
Liczba punktów w kryterium termin dostawy przyznawana bêdzie wg nastêpuj±cych zasad:
- za termin dostawy 30 dni kalendarzowych – 0 pkt
- za termin dostawy 25 dni kalendarzowych - 20 pkt
- za termin dostawy 20 dni kalendarzowych – 40 pkt
W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w Formularzu Ofertowym terminu dostawy Zamawiaj±cy przyjmie termin dostawy 40 dni kalendarzowych i przyzna 0 pkt.
15.3. Za ofertê najkorzystniejsz± (KIP) zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punków obliczon± wg wzoru:
KIP = KC + KTD
gdzie poszczególne symbole oznaczaj±:
KIP – koñcowa ilo¶æ punktów
KC – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa
KTD – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium: termin dostawy
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania kryteriów otrzyma maksymaln± liczbê punktów (100 pkt). Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Przy obliczaniu punktów, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
15.4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert otrzyma tak± sam± punktacjê, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie przez siebie okre¶lonym ofert dodatkowych.
15.5. Je¿eli z³o¿ona zostanie w trakcie niniejszego postêpowania oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie wymagane

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie wymagane

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego(je¿eli dotyczy).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego -wype³niony za³±cznik nr 5 do SWZ stanowi±cy o¶wiadczenie dotycz±ce odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na warunkach wskazanych w umowie. 1 . W przypadku zmiany urzêdowej stawki VAT strony umowy zobowi±zuj± siê do podpisania aneksu do umowy reguluj±cego wysoko¶æ podatku VAT i warto¶ci brutto umowy.2. Zamawiaj±cy
dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, ni¿ wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadaj±cego funkcjonalno¶æ nie gorsz± ni¿ produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, bezwzglêdnie jednak musi byæ pisemnie zaakceptowana przez Zamawiaj±cego. Zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ zmiany w kwocie wynagrodzenia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Pozosta³e informacje w SWZ
2021-05-21 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.