Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006563/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Sośnie powiatu ostrowskiego z podziałem na następujące obręby: Kałkowskie, Kąty Śląskie, Kuźnica Kącka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 16
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ostrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_ostrowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Sośnie powiatu ostrowskiego z podziałem na następujące obręby: Kałkowskie, Kąty Śląskie, Kuźnica Kącka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e0278d3-6e20-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006187/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Sośnie w obrębach: Kałkowskie, Kąty Śląskie, Kuźnica Kącka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006563/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPZ.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138211,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace geodezyjne dla obrębu Kałkowskie, obejmują modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych, bazy danych ewidencji budynków i lokali, bazy danych punktów adresowych oraz nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie materiałów zasobu i wprowadzenie tych materiałów do bazy danych, georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego i aktualizacje rastrów mapy zasadniczej.4.5.3.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace geodezyjne dla obrębu Kąty Śląskie obejmują modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych, bazy danych ewidencji budynków i lokali, bazy danych punktów adresowych oraz nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie materiałów zasobu i wprowadzenie tych materiałów do bazy danych, georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego i aktualizacje rastrów mapy zasadniczej.4.5.3.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Prace geodezyjne dla obrębu Kuźnica Kącka, obejmują modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych, bazy danych ewidencji budynków i lokali, bazy danych punktów adresowych oraz nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie materiałów zasobu i wprowadzenie tych materiałów do bazy danych, georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego i aktualizacje rastrów mapy zasadniczej.4.5.3.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210772 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SAW-GIS s.c. Mateusz Sawicki & Rafał Siwka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842488661
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120331,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SAW-GIS s.c. Mateusz Sawicki & Rafał Siwka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842488661
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SAW-GIS s.c. Mateusz Sawicki & Rafał Siwka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842488661
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa artykułów sypkich dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja łazienki i WC na II piętrze.
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim".
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Świadczenie usług konserwacji - przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach ZWRSP, którymi dysponuje KOWR OT w Olsztynie na terenie powiatów: nidzickiego, działdowskiego, szczycieńskiego, bartoszyckiego i innych
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1-5000 zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej na ul. Dębowej ul. Brzozowej i ul. Głównej w m. Ślęza wraz z infrastrukturą towarzyszącą i uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Digitalizacja materiałów archiwalnych znajdujących się w zasobie archiwum zakładowego Sądu Okręgowego w Bydgoszczy
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Telaki, gmina Kosów Lacki w powiecie sokołowskim, w województwie mazowieckim.
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.