eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w 2022 - 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w 2022 – 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w 2022 – 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601307e3-7866-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024196/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w 2022 – 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 275180,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) sukcesywne dostawy dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, przez okres 15 miesięcy, certyfikowanych tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych, do oznaczania różnego rodzaju pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 450, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.);
2) odbiór z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu oraz fizyczne zniszczenie (kasacja), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania.
2. W ramach dostaw stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca będzie dostarczał:
 tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: jednorzędowe, dwurzędowe i jednorzędowe zmniejszone,
 tablice samochodowe dla samochodów elektrycznych lub napędzanych wodorem: jednorzędowe i dwurzędowe,
 tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: pojedyncze jednorzędowe (do ciągników i przyczep),
 tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: pojedyncze dwurzędowe (do przyczep),
 tablice zwyczajne i tymczasowe: motocyklowe i ciągnikowe,
 tablice zwyczajne motorowerowe,
 tablice motocyklowe i motorowerowe dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem,
 tablice samochodowe indywidualne: jednorzędowe i dwurzędowe,
 tablice indywidualne motocyklowe, ciągnikowe, motorowerowe,
 tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: zabytkowe oraz profesjonalne,
 tablice motocyklowe, ciągnikowe, motorowerowe: zabytkowe oraz profesjonalne,
 dodatkowe tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe na bagażnik,
 wtórniki ww. tablic rejestracyjnych.
3. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) wszystkie dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz wtórniki muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wykonanymi zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień ich dostarczenia,
b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) zapakowanymi w trwałe i czytelnie opisane opakowania zbiorcze a’25 lub a’50;
2) dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic rejestracyjnych muszą posiadać aktualny certyfikat potwierdzający zgodność produktu z obowiązującymi normami technicznymi wydany przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument.
4. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczane tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru tablic lub wtórników tablic bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące;
Uwaga: Wykonawca Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.
2) do odbioru z siedziby Zamawiającego i fizycznego zniszczenia (kasacji), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, własnym staraniem, własnym transportem i na własny koszt, tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania;
3) realizować dostawy interwencyjne, których ilość w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 30 szt., polegające na dostawie tablic rejestracyjnych indywidualnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz innych tablic rejestracyjnych, w ilości każdorazowo nieprzekraczającej 100 szt. lub 50 kpl., które wykonywane będą w terminie określonym przez Wykonawcę w złożonej ofercie w godzinach, jeśli zostaną zlecone Wykonawcy do wykonania, jako dostawy w trybie interwencyjnym (dostawy interwencyjne);
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować określony
w godzinach termin realizacji dostaw interwencyjnych krótszy niż podstawowy termin realizacji dostaw określony w SWZ, zakładając, że zlecenia na dostawy interwencyjne będą przekazywane Wykonawcy w dni robocze do godz. 10:00 i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.
4) dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu wielostanowiskową aplikację komputerową (oprogramowanie) pracujące w środowisku Windows 7, Windows 8 i Windows 10, w wersjach 32-bitowej i 64-bitowej, służącą tworzeniu lokalnie u Zamawiającego stosownej bazy danych oraz automatycznemu tworzeniu, przesyłaniu drogą elektroniczną, weryfikacji i kontroli zamówień, której funkcjonalność musi umożliwiać Zamawiającemu:
a) jednoczesne korzystanie z aplikacji (programu) na minimum 5-ciu stanowiskach,
b) tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych, w tym na wtórniki;
c) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb (numery dla służb, pula tablic motocyklowych, pula tablic dla przyczep itp.),
d) automatyczne generowanie / tworzenie zamówień / pozycji zawierających kolejne wolne numery po wprowadzeniu jedynie typu oraz ilości zamawianych tablic, uwzględniając:
­ niedozwolone numery (wyróżniki) oraz numery już wykorzystane poprzez ich pomijanie,
­ numery zamówione już przez Starostwo poprzez pomijanie tych numerów podczas składania nowych zamówień już po wprowadzeniu początkowych znaków,
­ kolejność odmian tablic dla których generowane są numery, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.),
e) automatyczną weryfikację na etapie tworzenia zamówienia zgodności wprowadzonych numerów z przepisami ww. rozporządzenia zabezpieczającą przed błędami poprzez:
­ blokowanie możliwości wpisania nieprawidłowych numerów (wyróżników), ze szczególnym uwzględnieniem zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic (wyróżników),
­ blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter,
f) wysłanie zamówień drogą elektroniczną za pomocą formularza zamówień przesyłanego w postaci pliku w formacie xml, zapis zamówienia w postaci pliku w formacie PDF oraz wydruk zamówienia,
g) elektroniczną akceptację przesłanych zamówień z weryfikacją terminu realizacji;
h) utworzenie lokalnie u Zamawiającego bazy danych zawierającej co najmniej dane dotyczące wykorzystanych numerów rejestracyjnych oraz historię zamówień, pozwalającej na przechowywanie minimum 2GB danych,
i) kontrolę stanu realizowanej umowy oraz wartości zrealizowanych zamówień poprzez automatyczne ewidencjonowanie zamówień oraz weryfikację ich pod względem ilości i wartości zamówionych tablic, a także umożliwiać:
­ odszukanie w bazie danych zamówionej tablicy rejestracyjnej / wtórnika tablicy oraz zamówienia, na którego podstawie został/a zamówiona / zmówiony;
­ odszukanie w bazie danych tablicy rejestracyjnej wycofanej z użytku oraz zlecenia, na którego podstawie została przekazana do złomowania / zniszczenia,
j) za pomocą dedykowanego bezpłatnego narzędzia dla administratora zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywracać dane z wcześniej wykonanej kopii;
5) dokonać przeszkolenia minimum trzech pracowników Zamawiającego w użytkowaniu dostarczonej aplikacji komputerowej (oprogramowania), o której mowa w pkt. 4.
5. Szacowany zakres rodzajowy i ilościowy tablic rejestracyjnych oraz wtórników, będących przedmiotem zamówienia określa Wykaz ilościowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
6. Określone w tabelach Wykazu ilościowego (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Formularza ofertowego (Załącznik Nr 2 do SWZ) w kolumnie „Ilość” ilości tablic rejestracyjnych zostały przyjęte szacunkowo, w celu wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zamawiających i dostarczanych przez Wykonawcę tablic rejestracyjnych będą wynikać z faktycznych jego potrzeb i mogą odbiegać od ilości podanych w tabelach.
7. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zrealizowania podanych szacunkowo ilości tablic rejestracyjnych, o których mowa powyżej w ust. 8, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w złożonym Formularzu ofertowym. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy wyniesie minimum 90% kwoty limitu finansowego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty, warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356548,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356548,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356548,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo – Usługowo – Handlowe TABLITEK Bogumił Sobota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690126175

7.3.3) Ulica: ul. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego 7A/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.