eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Biecz" (Promesa nr 01/2021/7560/PolskiLad)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Biecz” (Promesa nr 01/2021/7560/PolskiLad)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 13-4406801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/biecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Biecz” (Promesa nr 01/2021/7560/PolskiLad)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad747eb-117a-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035190/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Biecz na 11 odcinkach o łącznej długości 7,70 km.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286171/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4003858,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Biecz” zadań 1-3.
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Biecz polegająca na remoncie dróg gmin-nych: „Nęckówka”- „Wapniska” w miejscowości Biecz o łącznej długości 2410 m, „Belna Dolna” w miejsco-wości Biecz o długości 1120 m, „Harta” w miejscowości Biecz o długości 540 m. Zakres prac obejmuje wy-konanie robót: rozbiórkowych , ziemnych, podbudowy, nawierzchni asfaltowych, remont chodników i zjaz-dów, regulację studzienek wraz z ich udrożnieniem , w miejscach przejść gazociągów wykonanie na-wierzchni rozbieralnej, tj. kostki betonowej grafitowej o grubości 8 cm. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wysokości montażu krawężników względem przyległych posesji, w szczególności uwzględnia-jąc niweletę odwodnienia drogi w celu uniknięcia zalewania posesji wodami opadowymi. Konieczne jest konsultowanie montażu krawężników z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru. Uwaga zakres prac zawarty w dokumentacjach technicznych dla każdego zadania z części I został ograniczony, wobec tego należy przyjąć ilości zawarte w przedmiarach robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje techniczne, STWiORB, przedmiary robót, , które stanowią załącznik 6 do SWZ.
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1567196,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Biecz” zadań 4-11, polegająca na remoncie dróg gminnych: „Na Durana” w miejscowości Sitnica o długości 570 m, „Jurusiowe Potoki” w miejscowości Binarowa o łącznej długości 690 m, „ul. Tysiąclecia, ul. Słoneczna, ul. Jana Pawła II” w miejscowości Biecz o łącznej długości 945 m, „Podborze” w miejscowości Strzeszyn o łącznej długości 490 m, „Na Furmana ” w miejscowości Biecz o długości 150 m, „Do Przedszkola ” w miejscowości Biecz o długości 150 m, „Kolonia (Wille)” w miejscowości Libusza o długości 260 m, „Bochniewicza Boczna” w miejscowości Biecz o długości 380 m. Zakres prac obejmuje wykonanie robót: rozbiórkowych , ziemnych, podbudowy, nawierzchni asfaltowych, remont chodników i zjazdów, regulację studzienek, wymianę przepustów miejscach przejść gazociągów wykonanie nawierzchni rozbieralnej, tj. kostki betonowej grafitowej o grubości 8 cm.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje techniczne, STWiORB, przedmiary robót, , które stanowią załącznik 6 do SWZ.
UWAGA! Przedmiary robót, które załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 2436662,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2172600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2172600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2172600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370441559

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2172600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3047045,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3047045,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3047045,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370441559

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3047045,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.