Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029312/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
- 2022/BZP 00225157/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060996 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323350410
1.5.8.) Numer faksu: 322310032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8494d24b-983b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wraz z dostawą trumien
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029312/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 286550 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - dostawa trumien sosnowych zwykłych klasycznych.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszystkie trumny z części 1 - 6 winny być wykonane z litego suchego drewna sosnowego lub dębowego. Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad. Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.5.5.) Wartość części: 41523,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - dostawa trumien sosnowych włoskich.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszystkie trumny z części 1 - 6 winny być wykonane z litego suchego drewna sosnowego lub dębowego. Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad. Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.5.5.) Wartość części: 50352,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - dostawa trumien sosnowych amerykańskich.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszystkie trumny z części 1 - 6 winny być wykonane z litego suchego drewna sosnowego lub dębowego. Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad. Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.5.5.) Wartość części: 24852 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - dostawa trumien dębowych zwykłych klasycznych.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszystkie trumny z części 1 - 6 winny być wykonane z litego suchego drewna sosnowego lub dębowego. Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad. Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.5.5.) Wartość części: 29975 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - dostawa trumien dębowych włoskich.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszystkie trumny z części 1 - 6 winny być wykonane z litego suchego drewna sosnowego lub dębowego. Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad. Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.5.5.) Wartość części: 44253 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - dostawa trumien dębowych amerykańskich.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszystkie trumny z części 1 - 6 winny być wykonane z litego suchego drewna sosnowego lub dębowego. Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad. Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.5.5.) Wartość części: 24525 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - dostawa trumien drewnianych z okleiną sosnową zwykłych klasycznych Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Trumny z części 7 i 8 winny być wykonane z litego suchego drewna oklejone okleiną sosnową lub dębową. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.5.5.) Wartość części: 35098 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - dostawa trumien drewnianych z okleiną dębową zwykłych klasycznych Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Trumny z części 7 i 8 winny być wykonane z litego suchego drewna oklejone okleiną sosnową lub dębową. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 30% całkowitej wartości umowy brutto danej części zamówienia. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
4.5.5.) Wartość części: 35970 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części 1 została złożona tylko jedna oferta - TRUM STOL Wyrób trumien Piotr Ibrom. Oferta ta została odrzucona z powodu niezgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60885
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Usługi Pogrzebowe Jan Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680003928
7.3.3) Ulica: Lipnica Dolna 224
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części 3 została złożona tylko jedna oferta - TRUM STOL Wyrób trumien Piotr Ibrom. Oferta ta została odrzucona z powodu niezgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części 4 została złożona tylko jedna oferta - TRUM STOL Wyrób trumien Piotr Ibrom. Oferta ta została odrzucona z powodu niezgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39975
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części 5 została złożona tylko jedna oferta - TRUM STOL Wyrób trumien Piotr Ibrom. Oferta ta została odrzucona z powodu niezgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61131
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27675
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36531
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27675
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Usługi Pogrzebowe Jan Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680003928
7.3.3) Ulica: Lipnica Dolna 224
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27675,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-12Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41328
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46494
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41328
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Usługi Pogrzebowe Jan Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680003928
7.3.3) Ulica: Lipnica Dolna 224
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41328,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-12Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41328
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Usługi Pogrzebowe Jan Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680003928
7.3.3) Ulica: Lipnica Dolna 224
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-122021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wymiana opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i kierunkowego w budynku CEK w Gliwicach, ul. Konarskiego 18B. Znak sprawy: DZPZ.284.19.2025.EO
- Roboty remontowo-budowlane związane z modernizacją II Liceum Ogólnokształcącego w Gliwicach
- 24-P-25 Implanty ortopedyczne - powtórka
- Sporządzenie dokumentacji projektowych, specjalistycznych, technicznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsko-Biała w podziale na 2 części.
- Remont nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 901, 907, 921, 408
- Organizacja 8 Międzynarodowego Seminarium Klejenia pt. "Klejenie w aplikacjach przemysłowych"
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.