Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej w 2025 roku nad pracownikami Izby Administracji Skarbowej w Opolu zatrudnionymi w Urzędzie Skarbowym w Kluczborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej w 2025 roku nad pracownikami Izby Administracji Skarbowej w Opolu zatrudnionymi w Urzędzie Skarbowym w Kluczborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473b7f9c-3e7e-4a22-99eb-3f3f6ecbc5c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232525/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami i funkcjonariuszami Izby Administracji Skarbowej w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przepisy art. 305 pkt 2 ustawy Pzp umożliwiają przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki w sytuacji, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pn. „Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej w 2025 roku nad pracownikami Izby Administracji Skarbowej w Opolu” na część V zamówienia obejmującą sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Skarbowego w Kluczborku, nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 1601-ILZ.260.39.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6630,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej w 2025 roku nad pracownikami Izby Administracji Skarbowej w Opolu zatrudnionymi w Urzędzie Skarbowym w Kluczborku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIA MASTALERZ GABINET LEKARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531170343
7.3.4) Miejscowość: Lasowice Wielkie nr 130
7.3.5) Kod pocztowy: 46-282
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Laboratorium analityczne MEDICINA 46-200 KLUCZBORK ul. M.C. Skłodow-skiej 23, w zakresie - badania laboratoryjne;
2) Laboratorium analityczne DIAGNOSTYKA Olesno ul. Wielkie Przedmiescie 14, w zakresie - badania laboratoryjne;
3) Okulista Alina Hrehorów ARS –MED. Kluczbork ul. Damrota 35, w zakresie – badania okulistyczne;
4) Laryngolog - Prywatny gabinet laryngologiczny Teresa Kuleszyńka 46-200 Kluczbork ul. Waryńskiego 4, w zakresie Konsultacje laryngologiczne;
5) PCZ 46-200 Kluczbork ul. M.C. Skłodowskiej 23, w zakresie - Badania Rtg;
6) Gabinet Psychologiczny Agnieszka Chojczak 46-203 Kluczbork Ul. Wolności 6, w zakresie - Badanie psychotechniczne;
7) Gabinet neurologiczny Maria Cisiecka 46-203 Kluczbork Wyspiańskiego 3, w zakresie - Konsultacje neurologiczne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA MASTALERZ GABINET LEKARSKI
jakie przetargi wygrała firma
MARIA MASTALERZ GABINET LEKARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4847,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą Immunoglobulinum humanum na okres do 31.05.2026
- U/18/2025/A Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla różnych zadań inwestycyjnych w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 października 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usługi dzierżawy łączy światłowodowych
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
- Zakup i dostawa mleka i przetworów mlecznych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury i członków ich rodzin.
- Zabezpieczenie medyczne MPL AirSHOW Radom 2025 jako imprezy masowej
- Świadczenie prywatnej opieki medycznej dla pracowników Narodowego Centrum Nauki
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- Zakup usług medycznych - badań lekarskich z zakresu medycyny pracy
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.