Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045191/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-02
- 2021/BZP 00051817/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060572 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing z opcją wykupu nowego systemu poboru opłat na parkingu wraz dostawą i montażem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022033761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. JANA PAWŁA II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 889 00 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sisk-siechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sisk-siechnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing z opcją wykupu nowego systemu poboru opłat na parkingu wraz dostawą i montażem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccec9138-aa60-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045191/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SISK.Z.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa w formie leasingu wraz z montażem systemu parkingowego na dwa parkingi położone w miejscowości Siechnice szczegółowo opisanego w OPZ1. Zestawienie elementów systemu parkingowego:a) serwer systemu parkingowego: komplet z jednostką centralną, oprogramowaniem parkingowym, czytnikiem kart abonamentowych, skanerem kodów kreskowych – szt. 1,b) karta abonamentowa – min szt. 500,2. Parking A:a) terminal wjazdowy - szt. 1,b) terminal wyjazdowy - szt. 1,c) szlaban z ramieniem o odpowiednio dobranej długości – szt.2,d) pętle indukcyjne – szt. 4,e) kamera zaczytywania tablic LPR – szt. 4,f) kasa automatyczna – szt. 1,g) wygrodzenia barierami drogowymi - około 300 m,h) tablice informacyjne, oznakowania – szt. 3,3. Parking B:a) kasa automatyczna parkometr – szt. 1,b) tablice informacyjne, oznakowania – szt. 3,6. Waluta umowy leasingu – PLN.7. Wpłata wstępna dla: brak wpłaty wstępnej.8. Rodzaj leasingu – operacyjny.9. okres finansowania 60 miesięcy.10. Ilość rat 59 rat płatnych na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę Zamawiającemu zgodnie z harmonogramem.11. Opłata za wykup uiszczana razem z ostatnią ratą, kwota wykupu stanowiąca 10% wartości początkowej przedmiotu leasingu, po spłaceniu wszystkich należności wynikających z umowy leasingowej.12. Raty leasingowe – miesięczne, oprocentowanie zmienne w oparciu o stawkę 3 M WIBOR ustalaną jako średnia z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury.13. Rata leasingowa powinna obejmować spłatę wartości przedmiotu leasingu, koszt obsługi leasingu, opłaty manipulacyjne, prowizje i inne ponoszone przez Zamawiającego.14. Zabezpieczenie transakcji – weksel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI SIECHNICE
- Opracowanie planu ogólnego gminy Siechnice
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Usługa ratownictwa wodnego na kąpielisku "Błękitna Laguna"
- Modernizacja placu zabaw w Świętej Katarzynie przy ul. Parkowej.
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie leasingu operacyjnego na dostawę pojazdu typu śmieciarka.
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego lekkiego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym z zabudową wywrotki trójstronnej.
- Zakup i dostawa samochodu 9-cio miejscowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Muzeum Miejskiego w Żorach.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojemników do segregacji odpadów komunalnych oraz kontenerów
- Dostawa ładowarki kołowej dla Bio Star Sp. z o.o - leasing operacyjny - II postępowanie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
więcej: Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.