eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2024.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552393125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/elblag/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-147e7fb0-8487-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033297/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.88.2023.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131070,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2024, dokładny zakres określony jest w ZAŁĄCZNIKU NR 1a do SWZ – WYCENA DOSTAWY.

Główne miejsce realizacji dostaw:
Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1.

2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2024 w asortymencie, o parametrach i ilościach określonych w ZAŁĄCZNIKU NR 1a do SWZ – WYCENA DOSTAWY, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do umowy.
3. Wymagania Zamawiającego:
1) Dostawa materiałów będzie realizowana w następujący sposób:
a) jednorazowo w terminie 30 dni od dnia obowiązywania umowy w przypadku papieru ksero A4 w ilości i o parametrach określonych w pozycji 81 WYCENY DOSTAWY, stanowiącym Załącznika NR 1 do umowy.
b) sukcesywnie w przypadku pozostałych materiałów biurowych na podstawie zamówień częściowych składanych przez Kupującego na formularzu zamówieniowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do umowy.
2) Przy każdej dostawie Zamawiający dokona losowego sprawdzenia jakości oraz zgodności z opisem materiałów zaoferowanych w ZAŁĄCZNIKU NR 1a do SWZ – WYCENA DOSTAWY. W przypadku stwierdzenia złej jakości lub niezgodności z opisem materiałów zaoferowanych w ZAŁĄCZNIKU NR 1a do SWZ – WYCENA DOSTAWY, Zamawiający odmówi przyjęcia partii przetestowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych na własny koszt do wymiany zakwestionowanych materiałów. Każda dostawa podlega odrębnemu odbiorowi.
3) Sprzedający zapewnia dostarczanie przedmiotu umowy w opakowaniach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający dekompletację oraz chroniący przed uszkodzeniem.
4) Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie Umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ.
5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowej dostawy, we wskazanym miejscu.
8) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcy gwarancji na materiały zaoferowane w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
Okres gwarancji liczony jest oddzielnie dla każdej partii materiałów i rozpoczyna swój bieg z dniem dostarczenia zamówionych materiałów do siedziby Zamawiającego.
Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, na podstawie których Zamawiający będzie wybierał najkorzystniejszą ofertę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133252,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146500,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133252,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO DC" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525550441

7.3.3) Ulica: Malborska 53

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133252,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy 8.3) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
12 miesięcy od dnia podpisania umowy, a jeżeli zamówienie będzie udzielone przed dniem 1.01.2024r – 12 miesięcy od
dnia 1.01.2024 r. lub do czasu wyczerpania wartości zamówienia, o której mowa w § 3 umowy .
W tym jednorazowa dostawa papieru ksero A4 z pozycji 81 Wyceny dostawy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ w
terminie 30 dni od dnia obowiązywania umowy .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.