Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00018816/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa najmu pralni kontenerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa najmu pralni kontenerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34eb2a35-b3de-48f5-89fd-1f221885b11a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005926/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa najmu pralni kontenerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/W1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa wynajmu pralni kontenerowych.
2. Zamawiający, w oparciu o art. 441 Pzp skorzysta z prawa opcji.
Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się
do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji,
a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
3. Ze względu na charakter zabezpieczanych przedsięwzięć nie jest możliwy podział zamówienia na części. Ćwiczenia i inne zadania realizowane przez żołnierzy realizowane są w wyniku rozkazów podejmowanych przez wyższych przełożonych i nie jest możliwe przewidzenie lokalizacji dla realizacji poszczególnych zadań. W związku z nieprzewidywalnością zarówno umiejscowienia, jak i liczebności wojska, które należy zaopatrzyć teren, który będzie objęty umową ograniczony jest wyłącznie rejonem odpowiedzialności 25. WOG w Białymstoku. Wykonawca musi być w gotowości realizacji umowy niezależnie od lokalizacji wskazanej w zleceniu, przy czym w ramach umowy konieczne może być również przemieszczenie podstawionego zabezpieczenia do kolejnego miejsca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W przedmiotowym postępowaniu złożono siedem ofert, z czego w sześciu ofertach zastosowano stawkę VAT 23%, natomiast jeden z Wykonawców zastosował stawkę VAT 8%. Zamawiający wezwała Wykonawcę do wyjaśnienia 8% stawki VAT.
W trakcie analizy przedmiotowych wyjaśnień Zamawiający szczegółowo przeanalizował opis przedmiotu zamówienia i stwierdził, iż opis przedmiotu zawiera błędy, które wpływałyby na prawidłową realizację zamówienia i nie zabezpieczałyby w pełni potrzeb Zamawiającego. Zamawiający po swojej stronie nie przewidział serwisu w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz przyłącza energetycznego, co uniemożliwiłoby prawidłową realizacje przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1320), w myśl którego zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa wsparcia technicznego urządzeń Juniper Networks, ZTE oraz dostawy urządzeń dostępowych o niskim poborze energii w sieci SSPW WP
- Przebudowa i budowa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Białegostoku w formule "zaprojektuj i buduj"
- "Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Zadanie I i II
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu kompleksów wojskowych w podziale na trzy części
- Dostawa wózków do przewożenia pacjentów
- Opracowanie numerycznej mapy EGiB obejmującej 6 obrębów ewidencyjnych z gm. Michałowo - Potoka, Topolany i Tylwica oraz Sokole, Zajma i Żednia
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Malowanie pomieszczeń wraz z materiałem - Realizacja prac remontowych na obiektach Filii nr 1 i 2 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu wynikających z zaleceń pokontrolnych Sanepidu (...)
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.