eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa najmu pralni kontenerowych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa najmu pralni kontenerowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa najmu pralni kontenerowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34eb2a35-b3de-48f5-89fd-1f221885b11a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005926/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa najmu pralni kontenerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/W1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa wynajmu pralni kontenerowych.
2. Zamawiający, w oparciu o art. 441 Pzp skorzysta z prawa opcji.
Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się
do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji,
a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
3. Ze względu na charakter zabezpieczanych przedsięwzięć nie jest możliwy podział zamówienia na części. Ćwiczenia i inne zadania realizowane przez żołnierzy realizowane są w wyniku rozkazów podejmowanych przez wyższych przełożonych i nie jest możliwe przewidzenie lokalizacji dla realizacji poszczególnych zadań. W związku z nieprzewidywalnością zarówno umiejscowienia, jak i liczebności wojska, które należy zaopatrzyć teren, który będzie objęty umową ograniczony jest wyłącznie rejonem odpowiedzialności 25. WOG w Białymstoku. Wykonawca musi być w gotowości realizacji umowy niezależnie od lokalizacji wskazanej w zleceniu, przy czym w ramach umowy konieczne może być również przemieszczenie podstawionego zabezpieczenia do kolejnego miejsca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu złożono siedem ofert, z czego w sześciu ofertach zastosowano stawkę VAT 23%, natomiast jeden z Wykonawców zastosował stawkę VAT 8%. Zamawiający wezwała Wykonawcę do wyjaśnienia 8% stawki VAT.
W trakcie analizy przedmiotowych wyjaśnień Zamawiający szczegółowo przeanalizował opis przedmiotu zamówienia i stwierdził, iż opis przedmiotu zawiera błędy, które wpływałyby na prawidłową realizację zamówienia i nie zabezpieczałyby w pełni potrzeb Zamawiającego. Zamawiający po swojej stronie nie przewidział serwisu w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz przyłącza energetycznego, co uniemożliwiłoby prawidłową realizacje przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1320), w myśl którego zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.