eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FabiankiDostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego



Og³oszenie z dnia 2021-05-20


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00059913 z dnia 2021-05-20

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Fabianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Fabianki 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 542517228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.fabianki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-db68f8df-b93f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00059913

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000249/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do kot³owni UG Fabianki i SP Cyprianka, zakup etyliny, oleju napêdowego dla Urzêdu Gminy Fabianki, OSP, GOSiR oraz Gminnego Zespo³u O¶wiaty i szkó³ z terenu gminy Fabianki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: A. Informacje ogólne 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2.Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: - Sylwia Wnukiewicz – e-mail: inwestycje@fabianki.pl tel.: 54-251-72-28 - Iwona Wielgopolan – e-mail: zp@fabianki.pl tel.: 54-251-72-28
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Ofertê , o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp. , podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt.
8. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz identyfikator ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej swz. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej w opcjê „Dla wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. B. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków) 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ sk³adanie ofert i wniosków), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem danego postêpowania lub numerem og³oszenia. 2. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. 3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: zp@fabianki.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).4. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gmina Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki/;
2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego”
- prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
2. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
3. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
4. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie bêdzie obejmowa³o:
- dostawê oleju opa³owego do kot³owni olejowej UG Fabianki w ilo¶ci - do 30.000 l nie mniej ni¿ 19.000 l;
- dostawê oleju opa³owego do kot³owni SP Cyprianka w ilo¶ci - do 30.000 l nie mniej ni¿ 19.000 l;
Dostawca jest zobowi±zany dostarczyæ zamawiaj±cemu ka¿dorazowo dla danej partii oleju opa³owego atest.
Wymagane dane techniczne:
olej opa³owy:
- warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg;
- zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,2 % m/m;
- gêsto¶æ w 15 oC nie wiêksza ni¿ 0,860 g/m3;
Dostawca dostarczy paliwo autocystern± z zalegalizowanym przez Urz±d Miar i jako¶ci z przep³ywomierzem.
Olej opa³owy winien posiadaæ atest.
Wskazane jest aby oferenci – dostawcy podali parametry fizyko – chemiczne dostarczonego przez siebie oleju opa³owego.
W przypadku dostarczenia oleju opa³owego z³ej jako¶ci , koszty zwi±zane z napraw± i konserwacj± oraz ewentualnymi naprawami kot³owni olejowej obci±¿aj± dostawcê.
Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e mo¿e dokonaæ z udzia³em dostawcy komisyjnego pobierania próbek oleju opa³owego, celem poddania ocenie laboratoryjnej zgodno¶ci z norm±. Powy¿sze dotyczy równie¿ paliwa do samochodów s³u¿bowych.
Dostawca zobowi±zany jest zagwarantowaæ ci±g³o¶æ i terminowo¶æ dostaw w okresie sezonu grzewczego 2021/2022.
Miejsce dostawy oleju opa³owego:
- kot³ownia olejowa UG Fabianki;
- kot³ownia olejowa SP Cyprianka
Wielko¶æ i termin dostawy bêdzie okre¶la³ ka¿dorazowo zamawiaj±cy – telefonicznie lub za pomoc± faxu.
Podczas tankowania zamawiaj±cy zabezpieczy obecno¶æ przedstawiciela Urzêdu Gminy Fabianki i SP Cyprianka, który zobowi±zany jest wy³±czyæ piec i sprawdziæ ilo¶æ dostarczonego paliwa odnotowuj±c w ksi±¿ce eksploatacji kot³owni olejowej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia przewidywanych ilo¶ci paliw odpowiednio do potrzeb co mo¿e byæ spowodowane bie¿±c± sytuacjê epidemiologiczn±. Powy¿sze nie implikuje roszczeñ ze strony Wykonawcy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê na podstawie kryterium oceny ofert okre¶lonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert.

Czê¶æ I – dostawa oleju opa³owego
Przy wyborze oferty zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:

kryterium cena - 60 %
termin wykonania dostawy od dnia zg³oszenia – 40%


Kryterium „cena”

W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta w kryterium cena, wynosi 60 pkt.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Cena = (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej oferty) x 60 pkt
Kryterium „termin wykonania dostawy od dnia zg³oszenia”

Minimalny termin wykonania dostawy, wymagany przez Zamawiaj±cego to 3 dni. Je¿eli wykonawca w z³o¿onej ofercie nie poda terminu dostawy Zamawiaj±cy do oceny przyjmie okres 3 dni. Je¿eli wykonawca zaoferuje d³u¿szy termin ni¿ 3 dni, jego oferta zostanie odrzucona.

Zamawiaj±cy bêdzie punktowaæ termin dostawy w nastêpuj±cy sposób:
- zmniejszenie terminu o jeden dzieñ – 20 pkt.
- skrócenie terminu o dwa dni - 40 pkt.

Maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium „termin wykonania dostawy od dnia zg³oszenia” – 40 pkt.
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± sumê punktów w powy¿szych kryteriach

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup etyliny i oleju napêdowego obejmuje:
- zakup oleju napêdowego w ilo¶ci - do 100.000 l nie mniej ni¿ 60.000 l;
- zakup etyliny – benzyny Pb 95 w ilo¶ci - do 12.000 l nie mniej ni¿ 6.000 l;

Tankowanie oleju napêdowego i etyliny odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie na stacjach paliw wskazanych przez dostawcê.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia przewidywanych ilo¶ci paliw odpowiednio do potrzeb co mo¿e byæ spowodowane bie¿±c± sytuacjê epidemiologiczn±. Powy¿sze nie implikuje roszczeñ ze strony Wykonawcy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:

kryterium cena - 20 %
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta w kryterium cena, wynosi 20 pkt.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Cena = (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej oferty) x 20 pkt
kryterium najwy¿szy upust - 80 %

Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta w kryterium „najwy¿szy upust”, wynosi 80 pkt.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Najwy¿szy upust = (upust badanej oferty/najwy¿szy zaoferowany upust) x 80 pkt
Zamówienie zostanie udzielone temu dostawcy, który uzyska najwy¿sz± sumê punktów w powy¿szych kryteriach

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w niniejszej swz, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca (dotyczy wy³±cznie wykonawcy, który bêdzie sk³ada³ ofertê na czê¶æ I zamówienia – dostawê oleju opa³owego) musi wykazaæ siê dysponowaniem minimum 1 autocysterny, która odmierza ilo¶æ dostarczonego paliwa, z zalegalizowanym przez Urz±d Miar i Jako¶ci przep³ywomierzem. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie dokumentów - wykazu sprzêtu potrzebnego do realizacji zamówienia, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Wykonawca (dotyczy wy³±cznie wykonawcy, który bêdzie sk³ada³ ofertê na czê¶æ II zamówienia – dostawa oleju napêdowego i etyliny) dysponuje stacj±, na której tankowane bêd± pojazdy – w odleg³o¶ci 8 km od siedziby Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o, mieszcz±cej siê w Fabiankach, 87-811 Fabianki. Chodzi o dojazd do stacji paliw Wykonawcy drogami publicznymi, z ewentualn± przepraw± przez zaporê wodn± na rz. Wi¶le we W³oc³awku - Warunek zostanie uznany za spe³niony, na podstawie dokumentów – wpisu w formularzu ofertowym, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia
(W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie ww. warunek podmioty mog± spe³niaæ ³±cznie)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; – wzór „Wykaz sprzêtu potrzebnego do realizacji niniejszego zamówienia” stanowi za³±cznik nr 5 do siwz
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
7. W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 9 do Swz;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia pod warunkiem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
2. Oferta wspólna musi zostaæ przygotowana i z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób:
1) Partnerzy musz± ustanowiæ i wskazaæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Partnerów.
2) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Partnerów.
3. Partnerzy musz± udokumentowaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z dyspozycjami zawartymi w niniejszej swz
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem
5. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:

- nast±pi wywieraj±ca bezpo¶redni wp³yw na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowi±zuj±cego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporz±dzenia, w tym zmiana stawki VAT) ;
- w wyniku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT . Nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury.
- wyst±pi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej nastêpuj±cej w wyniku dozwolonego przekszta³cenia podmiotu b±d¼ dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. ³±czenie, dzielenie, przekszta³cenie spó³ek)
- wyst±pi konieczno¶æ: zmiany podwykonawcy,
- wyst±pi konieczno¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawarte przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu
- rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami;
- przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany ceny oleju opa³owego – waloryzacja – zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik do niniejszej specyfikacji
- nast±pi skrócenie lub wyd³u¿enie trwania umowy do momentu wykorzystania ilo¶ci któregokolwiek z paliw;
- mo¿e nast±piæ zmiana zmniejszenie ilo¶ci paliwa Pb95 na rzecz oleju ON - Zamawiaj±cy jest w trakcie wymiany samochodu brak jest informacji na jakie paliwo bêdzie zapotrzebowanie;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-28 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https//miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-25

2021-05-20 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.